.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 14.cze.2025 18:58:11

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 9 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: Obroty na LPG
PostNapisane: 06.maja.2005 22:15:03 
Użytkownik

Dołączył(a): 08.sty.2005 11:34:57
Posty: 107
Lokalizacja: Rzeszów
Panowie mam taki problem otoz na Pb mam obroty niecaly 1000 a na LPG trzymaja sie na poziomie 1200 obr/min. Mam instalacje pierwszej generacji na gazniku BRC. Wiem tez ze do regulacji obrotow biegu jalowego sluzy ta wystajaca srubka z reduktora, tylko ze problem w tym ze moge sobie nia krecic do woli czy to na max zakrecic czy to calkiem wykrecic a obroty pozostaja na tym samym poziomie. Co moze byc przyczyna ze nie moge zmniejszyc obrotow??

Pozdrawiam. :)

_________________
Audi A4 1.8 ADR `96 LPG


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.maja.2005 12:02:56 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.lut.2004 12:18:39
Posty: 235
Lokalizacja: Warszawa/Toruń. 1,8 Turbo 20v i a100 2.0
Jeżeli masz dostęp do klubowego ftpa to tam jest lpg books poczytaj to

_________________
http://www.leatherstudio.pl/
Nowe to 1,8 t 20v
Było 5000 2,2 i c3 2,0


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.maja.2005 12:26:40 
Użytkownik

Dołączył(a): 08.sty.2005 11:34:57
Posty: 107
Lokalizacja: Rzeszów
Rzecz w tym ze nie mam dostepu do ftp.
A tak mi sie przypomnialo ze te obroty gazu tak wzrosly po wymianie filtra gazu, sam wymienialem filterek i byl tak zasyfiony ze az dziw ze wogole gaziorek lecial i wowczas to obroty byly na poziomie 1000, a teraz po wymianie wzrosly na 1200.
Czytalem juz troche o regulacji reduktora i wiem juz ktora srubka za co odpowiada tylko ze reduktor nie reaguje na krecenie ta srubka od wolnych obrotow. :/

_________________
Audi A4 1.8 ADR `96 LPG


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.maja.2005 12:27:19 
Użytkownik

Dołączył(a): 08.sty.2005 11:34:57
Posty: 107
Lokalizacja: Rzeszów
Rzecz w tym ze nie mam dostepu do ftp.
A tak mi sie przypomnialo ze te obroty gazu tak wzrosly po wymianie filtra gazu, sam wymienialem filterek i byl tak zasyfiony ze az dziw ze wogole gaziorek lecial i wowczas to obroty byly na poziomie 1000, a teraz po wymianie wzrosly na 1200.
Czytalem juz troche o regulacji reduktora i wiem juz ktora srubka za co odpowiada tylko ze reduktor nie reaguje na krecenie ta srubka od wolnych obrotow. :/

_________________
Audi A4 1.8 ADR `96 LPG


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.maja.2005 13:00:24 
Uminator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15.lis.2004 11:27:19
Posty: 1008
Lokalizacja: Nowe Miasto Lubawskie/Toruń
po wykręceniu sruby od regulacji wolnych obrotów powinien ci silnik zgasnac, tak bylo u mnie w polonezie. Może parownik masz do regenaracji lub wymiany.
Byłeś u jakiegos gazownika, niech to sprawdzi?

powinienes miec takze srube do regulacji dawki gazu (na przewodzie doprowadzajacym gaz do gaźnika), sprobuj jeszcze tam pomanipulowac.
:peace:

_________________
JEST: PASSAT B5FL 2001 1.9TDI AVF
było: B3 '88rok 1,9E(SD) benzin/LPG


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.maja.2005 15:05:03 
Użytkownik

Dołączył(a): 23.cze.2004 23:16:44
Posty: 2694
Lokalizacja: Trzebnica
uminn napisał(a):
po wykręceniu sruby od regulacji wolnych obrotów powinien ci silnik zgasnac, tak bylo u mnie w polonezie. Może parownik masz do regenaracji lub wymiany.
Byłeś u jakiegos gazownika, niech to sprawdzi?

powinienes miec takze srube do regulacji dawki gazu (na przewodzie doprowadzajacym gaz do gaźnika), sprobuj jeszcze tam pomanipulowac.
:peace:
jaki parownik do wymiany? poprostu muśi gazownik ustawić a nie samemu w garażu na słuch :|

_________________
Obrazek
było: B3,B4,B4,C4,C4q,C4q,A4q,A6q,A6C5q,A6C5,VW Bora 4Motion.A4 B6q,Bmw x5 4,4, BMW X5 3,0 , A6 C6 2,4q
jest: A8 D3 4.2 q


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.maja.2005 15:19:13 
Użytkownik

Dołączył(a): 08.sty.2005 11:34:57
Posty: 107
Lokalizacja: Rzeszów
Co do gazownikow to bylem u jednego ale mnie odeslal do tych co sie zajmuja BRC a tam bywalem z kolega kilka razy i powiem szcerze ze kupa chamow z tych gosci i strasznie niemile sie z nimi rozmawia dla tego nie za bardzo mam ochote do nich jechac.
A co do reduktora to chyba raczej jest dobry bo auto chdzi rowno, nie ma problemow z odpalaniem na gazie poza tym nie zaobserwowalem zeby cos z nim bylo nie tak. A odnosnie sruby na wezu reduktor-gaznik, to i owszem krecilem nia ale efekt byl taki ze po jej przykreceniu auto tracilo moc a z kolei po odkreceniu mial buta lepszego niz na PB tyle ze mi spalanie wzoslo do 13 litrow. Tak wiec jest ustawiony teraz zgodnie z opisem ze stronki o LPG i jezdzi wporzadku.

Co do wykrecania calkowitego tej srubki do regulacji to nie wiem czy zgasnie bo jak oczom mym ukazal sie oring na tej srubce to juz wiecej nie odkrecalem. Takze wszystko bylo by ok zeby tylko te obroty jalowe zmniejszyc.

_________________
Audi A4 1.8 ADR `96 LPG


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.maja.2005 23:19:54 
Użytkownik

Dołączył(a): 01.mar.2004 15:12:39
Posty: 415
Lokalizacja: Nowa Sól lubuskie <Było: B3/1,8/DZ/BRC>
Bo kręcisz nie tą śrubką. Tam obok tej wystającej jest śrubka taka "płaska" na klucz imbusowy. Tą śrubką regulujesz minimalny wydatek gazu (coś jak by'pas) na wolnych obrotach. jak kręcisz w lewo, to chyba rosną, a jak w prawo, to maleją, o ile dobrze pamiętam. Ustaw sobie tak, że na ciepłym motorze będziesz miał jakieś 900-1000 obrotów na gazie, to ci nie będzie przygasał jak będzie zimny i będziesz stawał. ta wystająca to jest chyba od wstępnego naciągu membrany, o ile się nie mylę.
PZDR.

_________________
Było:
Audi 80 B3 1,8 DZ 112KM + BRC


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.maja.2005 23:20:16 
Użytkownik

Dołączył(a): 01.mar.2004 15:12:39
Posty: 415
Lokalizacja: Nowa Sól lubuskie <Było: B3/1,8/DZ/BRC>
EDIT. wyskoczyło mi coś takiego:

Ran into problems sending Mail. Response: 421 gemini.audiklub.org: Too many concurrent SMTP connections; please try again later.

DEBUG MODE

Line : 115
File : /home/akp/httpd/phpBB2/includes/smtp.php

i wywaliło mi 2 posty.

_________________
Było:
Audi 80 B3 1,8 DZ 112KM + BRC


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 9 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: