.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 13.cze.2025 11:25:42

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 6 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: WYCIAGANIE SILNIKA 2,8
PostNapisane: 07.maja.2005 18:25:35 
Użytkownik

Dołączył(a): 17.mar.2004 21:13:57
Posty: 55
Lokalizacja: RUDNIK PODKARPACIE
Witam .Mam wyciagac silnik z mojej C4 2,8 AAH QUATTRO wiec mam zwiazane z tym pytanie jak najprosciej pozbyc sie go z komory.Jesli mozecie prosze o porade. :)

_________________
AUDI C4 2,8 SZUKAM SILNIKA 2,8 AAH


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.maja.2005 18:43:03 
Moderator

Dołączył(a): 17.lip.2003 02:27:37
Posty: 10119
Lokalizacja: CBY
Auto: C4,B6 quattro, A2
najprosciej go wykrecic :D .... a powaznie to masz 2 sposoby ...albo odkrecic caly zawias i spuscic go na doil albo na hak i wyciagnac do gory

_________________
A100 '88 2,3 - 99-02
A10Q '91 2.8 - 01-15
A6Q '97 2.5 - 11-
A4Q '03 1.9 - 15-
A2 '01 1.4 - 24-
Seat Alhambra 4x4 '08 1.9 - 25-


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.maja.2005 18:43:55 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.paź.2004 08:30:29
Posty: 10363
Lokalizacja: Siedlce
Auto: A4 B7 cabrio 2,0 Tfsi quattro. 200KM.
Musisz rozebrać przód i wyjechać nim razem ze skrzynia ja tak zawsze robie przy przacach blacharskich, wzmocnie czołowe rurowa belka dolna wszystko sie rozkreca i silnik wychodzi do przody bez problemu , o przegubach wale i odkręceniu przynajmniej jednej łapy skrzyni chyba nie musze pisac samo wyjdzie Ci w praniu.

_________________
Było dwanaście OOOO w tym siedem quattro, zostało cabrio B7 2,0TFSi quattro do zabawy+ Coupe quattro 8B 2.6 V6 syna.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.maja.2005 18:51:25 
Moderator

Dołączył(a): 17.lip.2003 02:27:37
Posty: 10119
Lokalizacja: CBY
Auto: C4,B6 quattro, A2
Mały , nie trzeba tak ... latwiej i mniej rozkrecania jest jak go do gory wyciagasz ale kazdy robi po swojemu , ja opisalem 2 sposoby , Ty opisales trzeci a wszystko zalezy od potrzeb i mozliwosci warsztatowych

_________________
A100 '88 2,3 - 99-02
A10Q '91 2.8 - 01-15
A6Q '97 2.5 - 11-
A4Q '03 1.9 - 15-
A2 '01 1.4 - 24-
Seat Alhambra 4x4 '08 1.9 - 25-


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.maja.2005 18:56:39 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.paź.2004 08:30:29
Posty: 10363
Lokalizacja: Siedlce
Auto: A4 B7 cabrio 2,0 Tfsi quattro. 200KM.
Zgadzam sie z Toba ale nieraz mozna brutalnie załarwic wzmocnienie itd , pozatym ja patrze z punktu naprawy blacharzkiej bo zawsze rosła mała fałdka na tunelu i ściana była trcona ale ciiii ;-)

_________________
Było dwanaście OOOO w tym siedem quattro, zostało cabrio B7 2,0TFSi quattro do zabawy+ Coupe quattro 8B 2.6 V6 syna.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.maja.2005 07:47:36 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 07.sie.2003 12:16:47
Posty: 4194
Lokalizacja: Łomża
Ja też wyciągałem przodem, ale w Coupe jest troszke mniej miejsca i chyba górą sie nie da.


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 6 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: