.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 14.cze.2025 06:29:32

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 9 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: audi80TDI/90KM/po zdjeciu nogi z gazu i z powrotem niedziala
PostNapisane: 19.gru.2004 23:36:47 
Użytkownik

Dołączył(a): 19.gru.2004 23:09:06
Posty: 6
Lokalizacja: katowice
Witam mam proble z moim audi80TDI 90KM rom 1992.

jak jade obojetnie na jakim biegu i zdejme noge z gazu na wiecej niz sekunde
tu jak chce ponownie wcis pedal gazu to nie reaguje wcale !!!
.lecz tylko wtedy jak całkowicie wezme noge z gazu.

dopiero wtedy jak silnik i skala obrotomierza zjedzie do 1,5 tys obr. wtedy dopiero reaguje.

tak samo jest na luzie jak mu pogazuje do 3 - 4 tys i puszcze gaz na troche ale wcisne go zanim spadnie do 1 tys obr. to nie reaguje . dopiero jak zejdzie do 1,5 tys obr. to silnik reaguje na pedal gazu.

---------a tak wa nawiasie 3 dni temu miałem wymieniany czyjnik obrotow silnika u mechanika.
a objawy byle takie jak rano zapalelem silnik obrotomierz nie chodzil no i silnik mial nierowne obroty i zalanczaly sie kontrolki z oleju i komputera
lecz po przejechaniu okolo 3 kilometrow szarpalo min moment i potem wszystko wracalo do normy.

Prosze o Pomoc !!!!!!!!!!!
z gory dziekuje


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.gru.2004 00:42:32 
Klubowicz

Dołączył(a): 17.sie.2004 08:34:00
Posty: 7309
Lokalizacja: mazowieckie
Jest u nas zasada, że każdy nowy użytkownik biegnie do działu NEWBIE i się przedstawia - myślę, że powinieneś tam właśnie zajrzeć...
a co do Twojego problemu to pewnie odezwą się zaraz traktorzyści i ktoś Ci pomoże :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.gru.2004 08:58:54 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.sie.2003 19:59:09
Posty: 9212
Lokalizacja: Warszawa           Auta: S8
zacząłbym od VAGa.... wiesz o co chodzi?
problem zaczął sie po wymianie czujnika?

_________________
V8: Obrazek A8: Obrazek S8: Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.gru.2004 09:56:08 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.gru.2003 15:35:15
Posty: 17274
Lokalizacja: Pabianice /EPLL/LCJ
Auto: AFN quattro,AVG quattro, CFHF 4x4
VAG/VAS prawde Ci powie. W/g mnie cos zostalo skopane przy ostatniej naprawie.

_________________
A4 AFN quattro 134 KM @ 344 Nm
A4 AVG quattro - już nieseryjne.
Caddy Maxi CFHF 4 Motion 194 KM @ 437 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: bylem w tej sprawie u mechanika powiedzial ze pompa
PostNapisane: 20.gru.2004 21:42:31 
Użytkownik

Dołączył(a): 19.gru.2004 23:09:06
Posty: 6
Lokalizacja: katowice
powiedzial ze pompa wtryskowa do wymiany

poniewaz w niej sie wyrobily tak zwany potencjometr przeciera sie podczas eksploatacji po latach nie ma regeneracji tylko cala pompa do wymiany
tak powiedzial

uzywana pompa z robota za 1200zl ?

jakie sa wasze opinie

prosze o pomoc

z gory dziekuje


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.gru.2004 00:41:43 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.sie.2003 19:59:09
Posty: 9212
Lokalizacja: Warszawa           Auta: S8
może być że i ma rację... cena nie jest zła ale poszukaj w polecanych
ostatnio były wpisywane tam szroty na których można dostać
ponoć pompy po 3-4 stówki

_________________
V8: Obrazek A8: Obrazek S8: Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.gru.2004 01:08:09 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.lip.2003 09:38:34
Posty: 2106
Lokalizacja: Warszawa
Ten nastawnik da rade sam wymienić. Robił to nawet Maciek - juz nie pamieta bidaczyna :?: :D .

_________________
diesel - silnik z duchem :-)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.gru.2004 09:08:26 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.sie.2003 19:59:09
Posty: 9212
Lokalizacja: Warszawa           Auta: S8
Rogal napisał(a):
Ten nastawnik da rade sam wymienić. Robił to nawet Maciek - juz nie pamieta bidaczyna :?: :D .


jasne że pamiętam (to było troche inaczej) ale dostań sam nastawnik,
wolałem kolegi nie wpuszczac w kanał długich i bezowocnych
poszukiwań.... :P

_________________
V8: Obrazek A8: Obrazek S8: Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.maja.2005 15:34:33 
Użytkownik

Dołączył(a): 23.mar.2005 17:58:13
Posty: 15
Lokalizacja: Kraków
Witam

Wielki dzięki za naprowadzenie na rozwiązanie problemu! :)

U mnie były te same objawy, a program diagnostyczny (DeltaScan1Z) zwacał błąd:


01268 ----- - nastawnik dawki (N146); sterowanie, usterka sporadyczna;


Problem (jak na razie) rozwiązało:
- rozkręcenie pompy,
- przeczyszczenie styków,
- wymianienie uszczelek w pompie (inaczej paliwo wyciekało).

Samochód ma przebieg około 200 tys.

Błąd się już nie pojawia, zastanawiam się tylko na jak długo to pomoże.


Pozdrawiam
Samba
[/b]

_________________
Audi B4 1.9 TDI rocznik 92 silnik 1Z


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 9 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: