.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 16.cze.2025 02:48:32

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 7 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: A3 1.8 - modyfikacje mechanicze : 125 KM -> ~200 KM
PostNapisane: 18.maja.2005 12:44:20 
Użytkownik

Dołączył(a): 17.maja.2005 10:09:14
Posty: 11
Czy ktos z obecnych modyfikowal juz ten silnik ? Zanim zaczne podejmowac decyzje na wyczucie, chcialbym zasiegnac rady kogos doswiadczonego w tej kwestii.

Prosze potraktowac temat jako szeroki, bede wdzieczny za kazda sugestie. : )


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.maja.2005 13:13:04 
Klubowicz

Dołączył(a): 23.lip.2003 18:25:03
Posty: 11651
Lokalizacja: Wrocław
mogles zadac to pytanie zanim kupiles to auto - wowczas rada bylaby jedna: kup 1.8T :P
teraz to juz po ptokach czyli swap ;-)

_________________

było:
Q7 4M 3,0 TFSI
SQ5 Plus
A7 C7 3,0 biTDI
A6 C7 3,0 biTDI
S4 B8 3,0 TFSI
V8 D11 4,2
A4 B6 1,8T q
S8 D2 4,2
S6 C4 4,2
A6 C4 2,5 TDI q
S6 C4 2,2T
A6 C4 2,5 TDI q
A80 B4 1,9 TDI


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.maja.2005 13:13:19 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 01.sty.1970 01:00:00
Posty: 2989
Lokalizacja: łódź, ACQ 2.8 30V quattro, AR 147 Q2 Ducati Corse
Kiedys czytalem podobny temat na sr i ludzie ktorzy maja o tym pojecie inne niz teoretyczne mowia ze taniej wychodzi zmnienic silnik na 1.8T niz robic cos z 1.8 co da okolice 200KM

_________________
Pozdr.
Marek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.maja.2005 13:37:17 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.sie.2003 15:20:59
Posty: 2049
Lokalizacja: The Great Lakes
Moze się nawet okazać, że zaoszczędzisz sobie wiele problemów z niezawodnością/wytrzymałością robiąc swap całego auta, na takie, które już taki silnik 1.8T ma fabrycznie zamontowany.

Może nie to chciałeś usłyszeć, ale traktujemy temat jako "szeroki", wedle życzenia. :)

_________________
Było: B5 1.8Tq
Jest: E39 530i, 8R Q5 3.0T, Charger SRT392


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.maja.2005 15:43:21 
Użytkownik

Dołączył(a): 17.maja.2005 10:09:14
Posty: 11
Po kolei.
Kiedy auto kupowalem nie wiedzialem, ze az tak bedzie mnie ono cieszylo. Poza szkolnym Fiatem to pierwszy samochod z reczna skrzynia biegow i wiem, ze do automata dlugo nie wroce. Swap na 1.8T po raz pierszwy.
Do turbiny potrzeba wzmocnionego silnika. Swap na 1.8T po raz drugi.
I swap na fabryczne 1.8T po raz trzeci.

Widac trzeba zastanowic sie nad zmiana auta. : ) Dzieki i jesli macie ochote dalej rozwijajcie ten szeroki watek.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.maja.2005 15:46:38 
Moderator

Dołączył(a): 17.lip.2003 02:27:37
Posty: 10119
Lokalizacja: CBY
Auto: C4,B6 quattro, A2
i jak juz w innym watku pisalem , pomysl o quattro bo Ci grunt pod kolami zacznie sie slizgac jak zaczniesz krecic takie 1.8T

_________________
A100 '88 2,3 - 99-02
A10Q '91 2.8 - 01-15
A6Q '97 2.5 - 11-
A4Q '03 1.9 - 15-
A2 '01 1.4 - 24-
Seat Alhambra 4x4 '08 1.9 - 25-


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.maja.2005 16:24:05 
Użytkownik

Dołączył(a): 17.maja.2005 10:09:14
Posty: 11
I w tym watku dziekuje za rade. Dales mi juz kilka konkretnych pomyslow, wiec mam nad czym sie zastanawiac, nad czyms bardziej realnym niz 1.8+t i 100 KM/l. : )


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 7 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: