.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 17.cze.2025 19:26:26

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 11 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: Audi 80. 82 r. mułowate ( POMOCY )
PostNapisane: 13.gru.2004 21:53:37 
Użytkownik

Dołączył(a): 03.lis.2004 13:08:36
Posty: 47
Lokalizacja: Pruszków-Ursynów
witam serdecznie mam pytanie audi 80 82 r. 1.9 e (gaznik ) 5 cyl.
wymienione : przewody , palec , kopółka
obiawy : po przekroczeniu ok. 120 samochod nie do jazdy nawet redukujac na 4 bieg to on i tak plaza nic a nic osiagnac nim 140 jest prawie nie mozliwe.
prosze o pomoc nie mam pojecja co robic , jeszcze jedno samochod strasznie duzo pali gazu ok. 16 litrow po miescie a w trasie 13l .
jesli chodzi o jego mulowatosc obiawia sie ona na benzynie jak i na gazie nie ma to rozynicy na czy sie jedzie, musze dodac ze samochod nie kopci , z lejem tez nie ma problemu. z gory dzieki za odpowiedz

_________________
AUDI A4 1,6 gaz ADP
AUDI 80 B3 91 R. ( wtrysk ) sprzedane
AUDI A4 1,9 TDI 90KM. AHU 98r
AUDI A6 2,5 TDI 97 r.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.gru.2004 22:12:54 
Użytkownik

Dołączył(a): 07.lis.2003 19:46:40
Posty: 375
Lokalizacja: Błonie k/Warszawy
Gaźnik do naprawy, uszkodzna jest memebrama pompki przyspieszającej lub zaworka obciązenia, ewentualnie jeżeli nie idzie i na gazie to uszkodzny jest układ siłownika drugiej gardzieli. Teść ma taki silniczek w Vw pasacie 5E i tez miał kiedyś taki problem pogadam z nim i ci napiszę dokładnie.
Tam jest gaźnika pierburg 2B5??

_________________
Audi B-4 Avant '93 1,9 TDI 103PS 215Nm H&R Bilstein B6 Ciemna szyba Klima Dodatkowe zegary Soczewki Xenon Wtryski AFN Zderzak RS CB-radio
****** WSZYSTKO REZANE *******


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.gru.2004 22:58:55 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 26.maja.2004 21:24:31
Posty: 1659
Lokalizacja: Malbork
Dokładnie tak jak myślisz - Pierburg Zenith 2B5 (też mam :D ). Ja także jestem niezadowolony z osiągów. Mam 10,5-11bar na każdym cylindrze - nie najlepiej - ale w miare powinien się zbierać... Co prawda do 170km/h się rozpędza ale przyśpieszenie... szkoda gadać :/
Właśnie jutro wymieniam gaźnik na inny egzemplarz. Niestety siłowniczka 2-giej przepustnicy nie mam przy drugim gaźniku. Ale siłownik akurat, tak jak przyśpieszacz można sprawdzić za pomocą płuc ;)

Jeśli masz takie spalanie to może być jeszcze wina automatu ssania (mam już pewne doświadczenia z tym gaźnikiem :diabel: ). Na ośce automatu jest nawinięta sprężynka, która odciąga krzywke uchylającą przepustnice i domykającą klape ssania. Jest to w trochę dziwny sposób zrobione, ponieważ potrafi ona (sprężynka) spadać... No i wtedy jeździsz na ssaniu (a osiągi są jakie są). Ja mam już na krzywce zrobione nacięcie zapobiegające zsuwaniu się tej sprężynki :):
Zatem radzę zwrócić uwagę na klape ssania ;)

_________________
Audi Coupe quattro 2.2T '86 design by VOTEX


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.gru.2004 22:46:06 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 26.maja.2004 21:24:31
Posty: 1659
Lokalizacja: Malbork
No i nie musiałem nawet demontować starego ...
Siłownik 2-giej przepustnicy przepuszcza :/ A ja k@#$% tak 2 lata jeździłem :(: i mechanik nie wpadł na to żeby w siłownik dmuchnąć (albo nie chciał :< ).
Lejkers też miał to samo w swojej.

_________________
Audi Coupe quattro 2.2T '86 design by VOTEX


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.gru.2004 02:08:14 
Italiano

Dołączył(a): 26.sie.2003 23:52:03
Posty: 833
Lokalizacja: Warszawa
Hehe to ja widzę, że byłem najlepszy, bo tylko z pół roku jeździłem na jednej przepustnicy :P i tak się przyzwyczaiłem, że zupełnie mi to nie przeszkadzało, tylko czasem się dziwiłem czemu mnie jakieś parchy objeżdżały ;) Dopiero jak zacząłem mieć problemy z iskrą i zaczął mi przerywać to znalazłem speca, dla którego ten gaźnik to pestka (myślałem że przerywnie to była wina gaźnika), bo inni to nie mieli o nim żadnego pojęcia :/ i on to zauwarzył i zrobił.Zresztą cały gaźnik wyjął i wszystko posprawdzał, wyczyścił, założył, wyregulował i bajka :) Normalnie szok po wyjeździe :galy: , niuńka zupełnie inaczej chodziła, było czuć że chce się jej "jeszcze", a na wysokich obrotach to wow :!: także ja obstawiam, że powodem słabego ciągu jest właśnie ten siłownik drugiej przepustnicy.
A teraz wam powiem najlepsze - mimo że siłownik przepuszcza, jeżeli to nie jest zbyt duża dziurka to da się to zrobić że będzie banglać cacy :!: - znane z autopsji. Nie wiem dokładnie jak ten magik to zrobił (coś tłumacyzł na zasadzie innego podciśnienia czy coś, nie pamiętam), ale jak byłem pierwszy raz u niego to nie miałem tego drugiego, sprawnego siłownika ze sobą, to zrobił mi tak że wszystko bangłało jak należy i przepustnica się otwierałą do końca i ciągnąl jak należy. Jedynym efektem "ubocznym" było to, że w momencie otwarcia drugiej przepustnicy, podczas przyspieszania było czuć takiego nagłego kopa, tak jakby się turbina nagle załączyła :D :D ,poprostu nie było to tak jednostajne jak ze sprawnym siłownikiem. Mnie się to nawet podobało i się zastanawiałem czy nie zostawić sobie tak, ale skoro miałem sprawną to zmieniłem.
Do dziś mi się banan na mordce pojawia jak sobie przypomnę tamte chwile :D :D :D
Jak ktoś chce to dam namiar na speca, moim zdaniem jedynego w wawie, który ma pojęcie o gaźnikach.

_________________
Środowe kolacje warszaffskie... posiadacze i sympatycy Audi, a szczególnie Lejkers ze swoją Alfą :D mile widziani ;)

-> SPEED LIMITS ARE FOR... HOW DO YOU THINK, GUESS...
<-

-> Śmigło ze szperą :D

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.gru.2004 19:50:47 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 26.maja.2004 21:24:31
Posty: 1659
Lokalizacja: Malbork
No dobra trochę przesadziłem... 1,5 roku tak jeździłem :):
I gdybym się sam za to nie zabrał... kto wie ile jeszcze bym jeździł - myślałem, że silnik już po prostu jest słaby.
A na to, że coś jest nie tak wpadłem po zdjęciu miksera - chciałem zobaczyć różnice na benzynie, a nie było żadnej.
Potem przejechałem się coupetą kumpla, który ma o 2 bary mniejszą kompresje, a szła lepiej - to wystarczyło :D

Dzisiaj na szrocie wykręciłem z jakiegoś 2B siłowniczek (10zł), oczywiście po uprzednim sprawdzeniu i przełożyłem. Efekt - samochód potrafi latać :diabel:

Lejkers może on podłączył go bezpośrednio do kolektora ssącego..? :D

_________________
Audi Coupe quattro 2.2T '86 design by VOTEX


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.gru.2004 02:11:03 
Italiano

Dołączył(a): 26.sie.2003 23:52:03
Posty: 833
Lokalizacja: Warszawa
mechitro napisał(a):
Dzisiaj na szrocie wykręciłem z jakiegoś 2B siłowniczek (10zł), oczywiście po uprzednim sprawdzeniu i przełożyłem. Efekt - samochód potrafi latać :diabel:

Lejkers może on podłączył go bezpośrednio do kolektora ssącego..? :D

No wiedziałem, nareszcie, gratulejszyn :!: :D :peace: Już nie bedziesz nażekał że furka jakoś słabo idzie :D

Co do podłaczenia to niewiem, nie zagłębiałem się w to jakoś bardziej,poprostu się cieszyłem że furka lata cacy :D
Zresztą chyba wiesz o czym mówię teraz ;)

_________________
Środowe kolacje warszaffskie... posiadacze i sympatycy Audi, a szczególnie Lejkers ze swoją Alfą :D mile widziani ;)

-> SPEED LIMITS ARE FOR... HOW DO YOU THINK, GUESS...
<-

-> Śmigło ze szperą :D

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.gru.2004 18:56:01 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 26.maja.2004 21:24:31
Posty: 1659
Lokalizacja: Malbork
No wiem, wiem :D
Równie dobrze mógł rozwiercić przewężenie na wejściu siłowniczka - wtedy miałeś wielki przepływ, więc nawet nieszczelność nie przeszkadzała, no i gwałtownie reagował :diabel:
To tak rozwijając te domysły... ;)

_________________
Audi Coupe quattro 2.2T '86 design by VOTEX


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24.lis.2005 20:14:00 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 26.lut.2005 21:11:49
Posty: 24
a znacie jakiegos speca od tych gaznikow w Krakowie??

_________________
Audi 80 B3 1.8S B+LPG


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24.lis.2005 20:39:54 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28.gru.2003 11:24:04
Posty: 4025
Lokalizacja: Kraków gg 8596955
Auto: 210vtq
Na ul. Bernardynskiej sa 2 zaklady , jeden ma dziadzio na podworku, drugi jest brame obok na I pietrze. Polecam raczej ten I, ten drugi szpec, jak bylismy u niego pare lat temu z ojcem zapytal nas o przebieg auta, i na odpowiedz 200 tys powiedział "panie takie stare auta to sie na zlom oddaje, a nie gazniki naprawia " :diabel: :diabel: :diabel: Ciekawe czy dalej potrafi tylko gaznik od poloneza i kaszla naprawic :>

_________________
MARCIN
A6 competition
210vtq + VEMS by QS
A6 V8 Avant - było
Coupe GT ... progress


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24.lis.2005 23:33:39 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 26.lut.2005 21:11:49
Posty: 24
No moja Niunia ma 260 tys przebiegu ;], znacie jeszcze moze jakies inne godne polecenia punkty w ktorych zajma sie gaznikiem w Krakowie. Ja potrzebuje auta mozna powiedziec non-stop wiec nie moge sobie pozwolic na dluga przerwe wiec potrzebuje kogos do kogo przyjade zaluzmy rano i po poludniu bede mogl autko odebrac. Pozdrawiam

_________________
Audi 80 B3 1.8S B+LPG


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 11 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 8 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: