.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 14.cze.2025 21:10:32

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 4 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: c3 2,0TD
PostNapisane: 02.gru.2005 12:39:57 
Użytkownik

Dołączył(a): 02.gru.2005 12:28:11
Posty: 1
Lokalizacja: 3 stacja miedzy gwiezdna
witam jestem nowy na forum i chcę się doowiedzieć cos o audi C3 z roków od 83 do 89 z silnikami diesla jak się sprawowały i jakie sa najczęstsze usterki w tych samochodach

_________________
diesel aby zapalił to pojedzie


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.gru.2005 13:07:11 
Użytkownik

Dołączył(a): 06.sie.2003 21:01:47
Posty: 600
Lokalizacja: zachodniopomorskie
wszystkie silniki diesla do modelu C3 były pięciocylindrowe - piękny gang
silniki nie są raczej awaryjne
częsta przypadłość to cieknące pompy wspomagania układu kierowniczego
czujnik temperatury silnika do wskaźnika na desce bardzo drogi (około 380-400 zł w salonie)

_________________
AUDI = The lord of the four rings
B2 1.6 CY [1998-2000]
C3 2.0 NC [2000-2003]
C4 2.8 AAH [2003-2006]


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: c3 2,0TD
PostNapisane: 02.gru.2005 13:35:58 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10.paź.2004 10:33:22
Posty: 1075
Lokalizacja: Pruszkow
endi6 napisał(a):
witam jestem nowy na forum i chcę się doowiedzieć cos o audi C3 z roków od 83 do 89 z silnikami diesla jak się sprawowały i jakie sa najczęstsze usterki w tych samochodach


Silniki diesla sa bardzo fajna konstrukcja jesli chodzi o ten typ Audi. W wersji 2.0 wystepowaly w trzez odmianach:
CN
produkowany od 10.82r. do 11.90
69KM i 123Nm - nie doladowany
calkiem nieduze spalanie i naprawde dobre warunki jak na takiego klocka
FOTO

DE
produkowany od 10.82r. do 11.90
87KM i 172Nm - doladowana jednostka + chlodnica oleju i chlodzenie denka tloka
Tu juz mozna latac szybciej, pali normalnie i daje przy tym sporo zapasu mocy i elastycznosci
FOTO

NC
produkowany od 4.88r. do 11.90r.
100KM i 192Nm w przedziale od 2200-3200 - doladowana jednostka + chlodnica oleju i chlodzenie denka tloka + intercooler
Ten silnik juz pozwala latac o wiele szybciej i elastyczniej, pali rowniez wiecej.
FOTO

Osobiscie przetestowalem wszystkie te silniki, mialem na poczatku zwyklego, potem SIMSOFT kupil TD+IC i teraz ja mam TD z dolozonym Coolerem i lata sie bardzo fajnie a w moim przypadku nawet radzi sobie z Quattro. Najlepsiejszy silnik ma i tak Rodzynek, u Niego jest silnik jak "dzwon".

Przy tej konstrukcji tak jak przy innych dieslach nalezy uwazac na przegrzanie, na stan oliwki, ustawienie katu na pompie oraz wtryski i swiece. A jak wszystko bedzie w aucie dobrze to nie mas co sie martwic, mi D odpalal w najwieksze mrozy bez wiekszego zajekniecia :peace:

_________________
Don't you know I'm loco?...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05.gru.2005 09:37:40 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10.paź.2004 10:33:22
Posty: 1075
Lokalizacja: Pruszkow
no i cisza w tym temacie, a ja myslalem ze napisze ktos cos ciekawego ;)

_________________
Don't you know I'm loco?...


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 4 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Bing [Bot] i 4 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: