.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 14.cze.2025 21:32:41

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 10 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: Audi 80 1.9 mechaniczny wtrsyk ,gasnie, pomocy
PostNapisane: 07.gru.2005 20:39:18 
Użytkownik

Dołączył(a): 07.gru.2005 20:32:06
Posty: 5
Witam tak jak w tytule , aud80,i 88 rok 1.9 benzyna mechaniczny wtrsyk , auto po nagrzaniu sie i w czasie jazdy gasnie, po czym po 2 min odpala bez problemu i dalej jezdzie, to sie dzieje raz na jakis czas , czasami wystarczy ze podniose mache jak silnik goroacy a zimno na dworku i tez zapali od razu , podejrzewam czujnik hala , inni podejrzewaja komputer lub modul zapalonowy co to moze byc pomocy ?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.gru.2005 00:53:34 
Użytkownik

Dołączył(a): 07.gru.2005 20:32:06
Posty: 5
Witam ponownie , podaje typ silnik SD , chcialem sie dzis wpac na komputer ale okazalo sie ze niema w moim medelu interfejsu diagnostycznego , czy ktos jest m iw stanei cos doradzic podjerzewam czujnik halla .


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.gru.2005 11:54:05 
Użytkownik

Dołączył(a): 07.gru.2005 20:32:06
Posty: 5
czy jest mi ktos w stanie odpowiedziec ? szukalem na waszym forum podobnych objawow i wskazuje na czujnik halla . Czy moglby ktos cos podpowiedziec na moj problem ?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.gru.2005 11:58:20 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 05.lis.2004 23:06:05
Posty: 5522
Lokalizacja: Kęty
Auto: Audi A8 D2 4.2E
właściwie to już sam sobie odpowiedziałeś nikt nic nowego tu nie wymyśli.

przegazuj go porządnie po obrotach na luzie pare razy ;-)

_________________
Audi A8 ABZ - black widow

http://img513.imageshack.us/img513/2742/dscn1455.jpg

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.gru.2005 12:44:34 
Użytkownik

Dołączył(a): 01.gru.2003 18:23:22
Posty: 5629
Lokalizacja: Olesnica
Auto: T&C 3.8
http://forum.audiklub.org/viewtopic.php?t=26325 tu masz chyba coś podobnego.Prawdopodobnie zły styk w halotronie lub przetarty przewód


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.gru.2005 14:28:41 
Użytkownik

Dołączył(a): 06.lut.2004 11:28:16
Posty: 18
Mialem podobny problem z tym silnikiem SD tyle ze auto czasami podczas jazdy tracilo moc, raz sie zdarzyło ze zgaslo i odpalilo jakby nic po 10 minutach. Pewne było ze problem był po stronie komputera od zapłonu, bo w tym silniku są dwa komputery, jeden od zapłonu VEZ drogi od benzyny. Problem rozwiazalem wstawiając mechaniczny aparat zapłonowy z podcisnieniowym wyprzedzeniem zapłonu , taki sam jak w silnikach 1.8, 1.6. Auto stało sie bezawaryjne i zawsze szło 200km/h


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.gru.2005 20:02:44 
Użytkownik

Dołączył(a): 07.gru.2005 20:32:06
Posty: 5
dzieki za odpowiedz , wlasnei zauwazylem ze tam sa dwa komputery , czy duzo roboty jest i przerobek zeby wstawic ten zwykly aparat ? jakbys mogl to mi podpowiedz to kupie w niedziele na gieldzie taki .


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.gru.2005 23:57:52 
Użytkownik

Dołączył(a): 06.lut.2004 11:28:16
Posty: 18
Sprawa jest prosta, w aparacie zaplonowym masz trzy przewody, dwa skrajne to zasilanie gen. halla a środkowy to sygnał. Włączasz sie w ten srodkowy przewód o ile pamietam jest to zileony przewod z jasnym paskiem i podłaczasz go do TZS-tranzystorowy uklad ktory zasila cewke, odcinając sygnal od komputera. W TZS sygnal podawany jest na 6 pin. W ten sposób to nie komputer steruje juz zplonem tylko aparat zaplonowy. Nie mozesz odciac sygnalu podawanego do komputera z gen halla bo nie bedzie uruchamial pompy paliwa. W razie jakich kolwiek pytan napisz to Ci to rozrysuje na kartece i przesle e-meilem: mateoaudi@o2.pl Aparat zaplonowy pasuje od kazdego Golfa i Audi od 1.6 do 1.9


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.gru.2005 00:05:45 
Użytkownik

Dołączył(a): 06.lut.2004 11:28:16
Posty: 18
Ten układ TZS jest po przeciwnej stronie komputeraz zapłonu VEZ, czyli na lewym słupku przednich drzwi, kolo lewej nogi kierowcy, trzeba odkrecic dzwignie od otwierania maski, no i nie zapomnij o podcisnieniu, które najlepiej zabrać od tego komputera zapłonu i podłaczyc do aparatu zaplonowego


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.gru.2005 00:16:14 
Użytkownik

Dołączył(a): 07.gru.2005 20:32:06
Posty: 5
dzieki za odpowiedz , powiem ci ze ten uklad u mnie jest po prawej stronie na prawym slupku po prawej stronie nogi pasazera a po lewej mam modul na 7 pinów beru , a ten modól kupic jaki dokaldnie ? rozumiem ze w nim tez ma byc czujnik halla ? a jesli mam modol wlaniety ? to to tez nie pomoze chyba ?


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 10 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: