mAlIbOr napisał(a):
[quote="Sprinter] Komp jest na pewno, z przodu po prawej stronie pod nogami pasażera na słupku, a sonda standardowo przed katem jest na wydechu

Na rozdzielaczu i przepływce są złącza i stamtąd sygnały walą do tego sterownika w aucie.
No i tu Cie bardzo zaskocze bo u niego przy tym silniku nie ma kompa

Byl obszukany dawca bardzo dokladnie i nie bylo wiec biorca go nie dostal. W tym momencie stwierdzilismy ze jest to zwykly silnik (modol, cewka, aparat zap.) i nie ma tam nic i jezdzi ten samochod z tym silnikiem....co jest grane??!!??!!??!![/quote]
W RT jest komp, trzeba zdjąć kawałek tapicerki po prawej stronie pod deską, żeby się do niego dostać. Po lewej stronie pod tapicerką jest sterownik od zapłonu. Ale może był jakiś model RT bez kompa? Albo już wcześniej kogoś zeźlił z założył normalny rozdzielacz mechaniczny...
Czujnik temp silnika sterujący kompem to ten u góry na głowicy, przy wyjściu z głowicy do chłodnicy - patrząc od przodu po prawo (na 2 styki). Jak go zdejmiesz, to silnik pewnie w ogóle nie będzie chodził (u mnie po zdjęciu wtyczki z czujnika silnik gaśnie).
Aha - u mnie po przerobieniu miksera (rozwierceniu) ciepły silnik zapala na benzynie, ale trzeba wtedy wcisnąć pedał na max i płynnie puszczać...
Pozdrawiam