.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 14.cze.2025 21:44:25

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 10 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: A4 95r. - Nie działa nawiew na nogi w klimatroniku
PostNapisane: 08.gru.2005 14:41:15 
Użytkownik

Dołączył(a): 30.wrz.2004 19:54:43
Posty: 426
Lokalizacja: Siedlce
co może być przyczyną i jak naprawić brak nawiewu na nogi zarówno pasażera jak i kierowcy. Działa nadmuch na szybę i na przód. Gdy włącze nawiew na nogi to wieje na szybę.

_________________
Audi A4 1.8 20V bez turbo LPG


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.gru.2005 18:34:09 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.wrz.2005 19:24:58
Posty: 431
Lokalizacja: Radomsko-Piotrków
Powodów może być kilka. Spradź najpierw błedy na panelu albo VAGiem.
Nadmuch na szybę i na przód da się wyłączać czy cały czas dmucha tylko tam?

_________________
Audi A4 B6 1.8T Quattro - Najpierw maszyna potem dziewczyna :622:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.gru.2005 11:24:05 
Użytkownik

Dołączył(a): 30.wrz.2004 19:54:43
Posty: 426
Lokalizacja: Siedlce
Waters napisał(a):
Powodów może być kilka. Spradź najpierw błedy na panelu albo VAGiem.
Nadmuch na szybę i na przód da się wyłączać czy cały czas dmucha tylko tam?


na VAGU było sprawdzane jakieś 3 tyg. temu i nie było błędów. jak na panelu sprawdzić? można wyłaczyć nadmuch i na szybę i na przód

_________________
Audi A4 1.8 20V bez turbo LPG


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.gru.2005 13:19:58 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20.maja.2005 07:19:45
Posty: 260
Lokalizacja: Suwałki
Auto: Audi A6 C7
Jeżeli był sprawdzany VAGiem to w następnej kolejności sprawdziłbym mechanizmy które przestawiają klapę od nawiewu. Można to sprawdzić odkręcając schowek (około 5-6 śrub i 5 minut pracy), a następnie trzeba obserwować cięgna pod obudową nagrzewnicy. Najlepiej świecąc latarką patrzeć na dół tej obudowy na wysokości i szerokości panelu sterowania tylko że za nim (są tam dwa takie mechanizmy) i w tym czasie regulować z nadmuchu na nogi do nadmuchu na przednie kratki. Jak silniczek będzie pracował i cięgna będą się poruszały to będzie prawdopodobnie wskazywało na większy problem, a raczej bardziej pracochłonny ponieważ trzeba będzie rozbierać cały układ a do tego trzeba podobno zdejmować całą konsolę.

_________________
Audi A6 C7 2.0TDI ULTRA
Audi A6 C6 2.0TDI 140KM
Audi A6 C5 1,8T 150KM, APU + LPG IV -gen
Audi A4 1,8 125 KM, ADR + LPG II-gen
Audi 80 B3 1,8 90 KM, PM + LPG II-gen
i inne....


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.gru.2005 17:40:03 
Użytkownik

Dołączył(a): 26.sie.2004 18:47:35
Posty: 33
Lokalizacja: Detroit
Auto: S5
Deny napisał(a):
Waters napisał(a):
Powodów może być kilka. Spradź najpierw błedy na panelu albo VAGiem.
Nadmuch na szybę i na przód da się wyłączać czy cały czas dmucha tylko tam?


na VAGU było sprawdzane jakieś 3 tyg. temu i nie było błędów. jak na panelu sprawdzić? można wyłaczyć nadmuch i na szybę i na przód

KLIMATRONIK
Zmiana jednostek wyświetlania temperatury.
Naciśnij i przytrzymaj przycisk recyrkulacji. Następnie naciśnij ‘+’ temperatury aby zmieniać jednostki pomiędzy Celsjuszami
i Fahrenheitami na wyświetlaczu klimatyzacji i wskaźnika temperatury zewnętrznej.
Dostępne kody diagnostyczne.
Naciśnij i przytrzymaj przycisk recyrkulacji. Następnie naciśnij przycisk ręcznego nawiewu górnego. Wyświetli się 1c.
Naciśnij ‘+’ lub ‘-‘ temperatury żeby wybrać numer kodu. Naciśnij ponownie przycisk recyrkulacji. Wyświetli się wartość.
Naciśnij ‘+’ lub ‘-‘ temperatury ponownie aby wyświetlić inny kod.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.gru.2005 08:06:16 
Użytkownik

Dołączył(a): 30.wrz.2004 19:54:43
Posty: 426
Lokalizacja: Siedlce
hshan napisał(a):
KLIMATRONIK
Zmiana jednostek wyświetlania temperatury.
Naciśnij i przytrzymaj przycisk recyrkulacji. Następnie naciśnij ‘+’ temperatury aby zmieniać jednostki pomiędzy Celsjuszami
i Fahrenheitami na wyświetlaczu klimatyzacji i wskaźnika temperatury zewnętrznej.
Dostępne kody diagnostyczne.
Naciśnij i przytrzymaj przycisk recyrkulacji. Następnie naciśnij przycisk ręcznego nawiewu górnego. Wyświetli się 1c.
Naciśnij ‘+’ lub ‘-‘ temperatury żeby wybrać numer kodu. Naciśnij ponownie przycisk recyrkulacji. Wyświetli się wartość.
Naciśnij ‘+’ lub ‘-‘ temperatury ponownie aby wyświetlić inny kod.


OK. mam te kody przed oczyma. Popatrzę później

_________________
Audi A4 1.8 20V bez turbo LPG


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.gru.2005 12:07:03 
Użytkownik

Dołączył(a): 30.wrz.2004 19:54:43
Posty: 426
Lokalizacja: Siedlce
Deny napisał(a):
hshan napisał(a):
KLIMATRONIK
Zmiana jednostek wyświetlania temperatury.
Naciśnij i przytrzymaj przycisk recyrkulacji. Następnie naciśnij ‘+’ temperatury aby zmieniać jednostki pomiędzy Celsjuszami
i Fahrenheitami na wyświetlaczu klimatyzacji i wskaźnika temperatury zewnętrznej.
Dostępne kody diagnostyczne.
Naciśnij i przytrzymaj przycisk recyrkulacji. Następnie naciśnij przycisk ręcznego nawiewu górnego. Wyświetli się 1c.
Naciśnij ‘+’ lub ‘-‘ temperatury żeby wybrać numer kodu. Naciśnij ponownie przycisk recyrkulacji. Wyświetli się wartość.
Naciśnij ‘+’ lub ‘-‘ temperatury ponownie aby wyświetlić inny kod.


OK. mam te kody przed oczyma. Popatrzę później


więc tak:

w kodzie nr 13
Cyfrowa wartość potencjometru silnika klapy nogi/odszraniacz (G 114)
wyświetla wartość 14

w kodzie nr 14
Specjalna wartość klapy nogi/odszraniacz
wyświetla wartość 7

hmmmm - co oznaczają one?

_________________
Audi A4 1.8 20V bez turbo LPG


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.gru.2005 19:50:24 
Użytkownik

Dołączył(a): 26.sie.2004 18:47:35
Posty: 33
Lokalizacja: Detroit
Auto: S5
(G114) Potencjometr silnika klapy nogi/odszraniacz, ciągła przerwa, *13.1 (zobacz poniżej)
13.2 Potencjometr silnika klapy nogi/odszraniacz, ciągłe zwarcie, zobacz 13.1
13.3 Potencjometr silnika klapy nogi/odszraniacz, czasem przerwa
13.4 Potencjometr silnika klapy nogi/odszraniacz, czasem zwarcie
13.5 Klapa nogi/odszraniacz, ciągła blokada, *13.5 (zobacz poniżej)
13.6 Potencjometr silnika klapy nogi/odszraniacz, uszkodzenie
13.7 Klapa nogi/odszraniacz, czasem blokowana


tutaj troche inne wartosci ale chyba chodzi o to samo


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.gru.2005 21:59:53 
Użytkownik

Dołączył(a): 10.gru.2003 01:33:16
Posty: 1704
hshan napisał(a):
(G114) Potencjometr silnika klapy nogi/odszraniacz, ciągła przerwa, *13.1 (zobacz poniżej)
13.2 Potencjometr silnika klapy nogi/odszraniacz, ciągłe zwarcie, zobacz 13.1
13.3 Potencjometr silnika klapy nogi/odszraniacz, czasem przerwa
13.4 Potencjometr silnika klapy nogi/odszraniacz, czasem zwarcie
13.5 Klapa nogi/odszraniacz, ciągła blokada, *13.5 (zobacz poniżej)
13.6 Potencjometr silnika klapy nogi/odszraniacz, uszkodzenie
13.7 Klapa nogi/odszraniacz, czasem blokowana


tutaj troche inne wartosci ale chyba chodzi o to samo

Widzisz jakie to proste.
Nawet dziecko wie o co chodzi. Teraz zlikwiduj zwarcia i ciągłe przerwy poprzez wymianę Potencjometru i gotowe.
PZDR


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.gru.2005 22:41:23 
Użytkownik

Dołączył(a): 30.wrz.2004 19:54:43
Posty: 426
Lokalizacja: Siedlce
flavios napisał(a):
hshan napisał(a):
(G114) Potencjometr silnika klapy nogi/odszraniacz, ciągła przerwa, *13.1 (zobacz poniżej)
13.2 Potencjometr silnika klapy nogi/odszraniacz, ciągłe zwarcie, zobacz 13.1
13.3 Potencjometr silnika klapy nogi/odszraniacz, czasem przerwa
13.4 Potencjometr silnika klapy nogi/odszraniacz, czasem zwarcie
13.5 Klapa nogi/odszraniacz, ciągła blokada, *13.5 (zobacz poniżej)
13.6 Potencjometr silnika klapy nogi/odszraniacz, uszkodzenie
13.7 Klapa nogi/odszraniacz, czasem blokowana


tutaj troche inne wartosci ale chyba chodzi o to samo

Widzisz jakie to proste.
Nawet dziecko wie o co chodzi. Teraz zlikwiduj zwarcia i ciągłe przerwy poprzez wymianę Potencjometru i gotowe.
PZDR


hmmmm. nie takie prposte. wyświetla 14 i 7 a nie 13.1 - 13.7 . a gdzie ten potencjometr i czy sam potencjometr mozna dokupić?

_________________
Audi A4 1.8 20V bez turbo LPG


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 10 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: