.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 14.cze.2025 21:41:18

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 6 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: Pomocy!!!Instalacja gazowa do Audi 200 turbo quattro
PostNapisane: 13.gru.2005 10:42:15 
Użytkownik

Dołączył(a): 10.lis.2005 20:37:02
Posty: 2
Lokalizacja: kielce
Witam po raz drugi.Czy ktokolwiek może mi pomóc w uzyskaniu odpowiedzi na następujące pytanie? Czy można założyć instalację gazową do Audi 200 turbo quattro z intercoolerem z mechanicznym wtryskiem pięcio cylindrowym rok1988?
Jeśli tak to proszę o pomoc gdzie i jaką instalację się zakłada.W Kielcach każdy unika tego samochodu jak ognia. Błagam pomóżcie bo nie wydolę po mieście na paliwo.
Pozdrawiam duncan62


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.gru.2005 10:58:57 
Użytkownik

Dołączył(a): 29.lip.2003 19:36:54
Posty: 1840
Lokalizacja: Bergson
Auto: Totalnie Dymiąca Idea
a co drogo wychodzi..???
trzeba bylo kupic diesla :D a nie teraz sie lapac za glowe,bez druciarstwa szykuj 4tys na sekwencje a bedziesz haapy,
OMVL powinien Ci wystarczyc :|

_________________
quattro TDI + powerd by Spanky


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.gru.2005 11:21:36 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10.paź.2004 10:33:22
Posty: 1075
Lokalizacja: Pruszkow
j@cek napisał(a):
a co drogo wychodzi..???
trzeba bylo kupic diesla :D a nie teraz sie lapac za glowe


Nie badz stary zlosliwy....

Faktem jest ze najlepiej bedize dzialac Ci 3 generacja, na Twoim miejscu nie ryzykowal bym z 2 generacja bo szkoda silnika, nerwow i Twoich postow ze cos Ci nie dziala albo sie popsulo :):

P.S. Gadaj z Pazdziochem albo Dredem, potwierdza to co pisze... :peace:

_________________
Don't you know I'm loco?...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.gru.2005 11:30:10 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.paź.2003 17:09:27
Posty: 4593
Lokalizacja: Białystok
Auto: przeważnie starsze Audi
duncan > mozna zalozyc gazownie do tego samochodu. Masz dwa wyjscia i mozesz wybrać mniejsze zło. polecam skontaktowac sie z pazdziochem, on ma zamontowany wtrysk gazu do takiego silnika, ale taka instalacja chyba ze 3tys wyniesie. ale w ten sposob unikasz kosztownych napraw zwiazanych z wybuchami gazu.

Druga opcja > tańsza (pozornie, bo instalacja do 1500zł) , ale jak ci wystrzeli w nieodpowiednim momencie, to moze zaboleć - w najlagodniejszym przypadku do wymiany rura karbowana przy przepustnicy (100-250zł), az do skrajności, tak jak u mnie, czyli poszla nowiutka rura 250zł, intercooler sie otworzył(!)(200-300zł??uzywka) i do tego atrapa połamana (do A200 tez pewnie ze 200zl uzywka). no i po wymianie tego wszystkiego moze zdarzyc sie kolejny wystrzał.

Ale jesli zdecydujesz sie na prostrza instalacje to pare rad:
- reduktor w specjalnej wersji do turbo np. brc at 90e turbo (nie super, a turbo!!), albo cos lepszego np landi renzo. Wydajność co najmniej do 200KM -250KM. te reduktory mają specjalną dodatkową kompensację nadciśnienia.
- mieszacz ze zwezką 28-30mm (najoptymalniej, przy wiekszej nie bedzie reduktor reagował), mozna znalezc standardowe, ktore jedną stroną da sie przypasować (nalozyc i uszcxzelnic silikonen) na wyscie intercoolera, dalej rura karb. i do przepustnicy. najlepiej jak mieszacz bedzie mial od strony IC wyjscie "podcisnienia" do reduktora > nie bedzie trzeba wiercic otworu w IC.
- rurka miedziana od butli do reduktora 8mm, bo ta mniejsza 5-6mm bedzie na styk, albo bedzie niewyrabiac, a to juz bieda.

O ile to mozliwe nie dostawiać elektroniki, czyli zrobic cos na wzor 1szxej gen., bo całość bedzie głupieć. Ew. dostawic elektronike, ale nie dac jej. za duzo do gadania (ustawić małe widełki 10-15kr), tylko ustawić opcję wzbogacania mieszanki przy wcisnietym pedale gazu do końca. Najlepiej zestroić bez silnika krokowego (z wlozona zamiast niego srubką), dostroic wydajnosc reduktora itp., zeby calosc pieknie smigala, a dopiero potem zalozyc krokowca tak jak wczesniej napisalem.

P.S. uupewnij sie ze przed gazownią samochod smiga tak jak powinien!

pozdrawiam.

_________________
200 10V turbo quattro, Pastuch "quattro" 2,8


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.gru.2005 11:41:13 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.sie.2003 19:59:09
Posty: 9212
Lokalizacja: Warszawa           Auta: S8
Lukasik napisał(a):
P.S. uupewnij sie ze przed gazownią samochod smiga tak jak powinien!



podstawa!!! ma byc tip-top i troche tak przejeździć

_________________
V8: Obrazek A8: Obrazek S8: Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.gru.2005 13:37:36 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14.sty.2005 09:35:57
Posty: 466
Lokalizacja: Pruszków
IV generacja - BIGAS SGISN, to jedyna instalacja, którą mogę CI polecić. Kosztowała mnie 4300PLN ale nie strzela i zostawia te cenne koniki pod maską. II gen. odradzam, poszukaj postów Kefira to zobaczysz o czym mowa. Koszt instalacji II gen. i wystrzału może dorównać cenie takiej instalacji, którą mam u siebie. Jest trochę zabawy z regulacją tej instalki, ale uwierz mi że warto. To wszystko przez wtrysk mechaniczny... montując do tego silnika wtrysk elektroniczny podłączasz tą instalkę bez problemu i cieszysz się w pełni automatyczną sekwencją. Wtedy komp LPG uklada mapę na podstawia wartości z ECU w samochodzie i nie ma potrzeby korygowania tej mapy ręcznie jak przy wtrysku mechanicznym. Reasumując moge polecić tą instalkę do silnika MC. Da się to wyregulować, tak że spalanie będzie równe 13 czy np. 20 litrom na 100km, w zależności od tego czy chcemy jeżdzić oszczędnie czy szybciej niż na benzynce :diabel:

_________________
A100 C4 Avant 2.8 quattro
A200 2.2T quattro - od początku do końca -> 10/2006


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 6 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 2 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: