.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 14.cze.2025 21:31:39

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 13 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: ZAWÓR UPUSTOW(by-pass) W TDI AAT??
PostNapisane: 11.gru.2005 11:34:27 
Użytkownik

Dołączył(a): 21.lis.2005 19:07:32
Posty: 174
Lokalizacja: Dolnyśląsk
JAK JEST Z TYM ZAWOREM UPUSTU SPALIN??
CHODZI MI O TO CZY TYM REGULUJE KOMPUTER (OTWARCIEM I ZAMKNIECIEM TEGOZ ZAWORU) I CZY MOZNA W JAKIS SPOSÓB WYREGULOWAC SAMEMU TEN ZAWOR KIEDY MA SIE OTWIERAC A KIEDY ZAMYKAC,BO PRZECIEZ MA TO ZWIAZEK Z DOLADOWANIEM


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.gru.2005 16:14:32 
Użytkownik

Dołączył(a): 21.lis.2005 19:07:32
Posty: 174
Lokalizacja: Dolnyśląsk
Co to nikt sie na turbinach niezna ?? :D


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.gru.2005 16:18:27 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.sie.2003 19:59:09
Posty: 9212
Lokalizacja: Warszawa           Auta: S8
tak steruje tym komputer, można zastąpić zaworek sterujący WG (N75)
jakimś innym boost controllerem

chcesz mieć więcej doładowania?

_________________
V8: Obrazek A8: Obrazek S8: Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.gru.2005 16:21:00 
Użytkownik

Dołączył(a): 21.lis.2005 19:07:32
Posty: 174
Lokalizacja: Dolnyśląsk
maciu napisał(a):
tak steruje tym komputer, można zastąpić zaworek sterujący WG (N75)
jakimś innym boost controllerem

chcesz mieć więcej doładowania?


A własnie jak bym chciał wieksze doładowanie to co zrobic ??


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.gru.2005 16:22:54 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.sie.2003 19:59:09
Posty: 9212
Lokalizacja: Warszawa           Auta: S8
SIMONmk2 napisał(a):
maciu napisał(a):
tak steruje tym komputer, można zastąpić zaworek sterujący WG (N75)
jakimś innym boost controllerem

chcesz mieć więcej doładowania?


A własnie jak bym chciał wieksze doładowanie to co zrobic ??


zmienic program w ecu

_________________
V8: Obrazek A8: Obrazek S8: Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.gru.2005 16:26:56 
Użytkownik

Dołączył(a): 21.lis.2005 19:07:32
Posty: 174
Lokalizacja: Dolnyśląsk
zmienic program w ecu[/quote]

Nieznam sie na elektronice ,bo niemialem nigdy z tym do czynienia,ale kazdy elektronic moze takie cos zrobic????
Pytam o ten zawór bo wydaje mi sie ze niema cisnienia(AAT)bo od ok. 2700obr. niechce to auto jechac,ale tek do ok. 2700obr. bardzo fajnie przyspiesza


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.gru.2005 16:27:59 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.sie.2003 19:59:09
Posty: 9212
Lokalizacja: Warszawa           Auta: S8
jak juz przestanie jechać to jak cisniesz gaz to kopci?
sprawdzałeś cały dolot pod katem nieszczelności?

_________________
V8: Obrazek A8: Obrazek S8: Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.gru.2005 16:32:32 
Użytkownik

Dołączył(a): 21.lis.2005 19:07:32
Posty: 174
Lokalizacja: Dolnyśląsk
maciu napisał(a):
jak juz przestanie jechać to jak cisniesz gaz to kopci?
sprawdzałeś cały dolot pod katem nieszczelności?


jesli chodzi o kopcenie to bardzo mocno kopci,a sprawdzalem dolot i raczej byl szczelny(pozatym byloby slychac te nieszczelnosci)
jeszcze dodam ze jest maly luz na turbinie ale niekopci na niebiesko(moze minimalnie niekiedy ale rzadko)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.gru.2005 16:37:57 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.sie.2003 19:59:09
Posty: 9212
Lokalizacja: Warszawa           Auta: S8
jak bardzo mozno kopci to ty go najpierw doprowadź do użytku a potem
zwiększaj ciśnienie :)

zalecam jednak kontrole dolotu

_________________
V8: Obrazek A8: Obrazek S8: Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.gru.2005 16:44:01 
Użytkownik

Dołączył(a): 21.lis.2005 19:07:32
Posty: 174
Lokalizacja: Dolnyśląsk
maciu napisał(a):
jak bardzo mozno kopci to ty go najpierw doprowadź do użytku a potem
zwiększaj ciśnienie :)

zalecam jednak kontrole dolotu



A jak doprowadzic do użytku ??


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.gru.2005 18:20:34 
Użytkownik

Dołączył(a): 21.lis.2005 19:07:32
Posty: 174
Lokalizacja: Dolnyśląsk
A nic sie niebedzie dzialo po zmianie ECU (zawór bedzie dłużej zamkniety niz seryjnie) z turbiną????


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.gru.2005 19:56:33 
Użytkownik

Dołączył(a): 21.lis.2005 19:07:32
Posty: 174
Lokalizacja: Dolnyśląsk
własnie sprawdzilem dolot i jest szczelny !! :D


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.gru.2005 23:06:28 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.sie.2003 19:59:09
Posty: 9212
Lokalizacja: Warszawa           Auta: S8
czyli skąd kopcenie... moze juz był dłubnięty i jest paliwko dolane...
albo masz przytkany dolot przez PSJ albo ci sie wydaje ze kopci
a ten typ tak ma :D

_________________
V8: Obrazek A8: Obrazek S8: Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 13 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: