.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 13.cze.2025 11:20:11

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 7 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: Audi C4 problem z automatem i wskazówką obrotomierza
PostNapisane: 19.gru.2005 18:27:38 
Użytkownik

Dołączył(a): 19.gru.2005 18:25:35
Posty: 3
Lokalizacja: Elbląg
Witam, problem dotyczy Audi C4 rok 94, dolładnie chodzi mi o automat. Mianowicie po zapaleniu samochodu wskazowka obrotomierza zaczyna szarpac. Najdziwniejsze jest jednak to ze nie zawsze ten problem wystepuje. Czasami po zapaleniu wszystko jest OK. Ale jak jest zle i wskazówka obrotościomierza szarpie jazda samochodem jest calkiem inna. Samochod jest bardziej "mułowaty" i przy zmianie biegow automat wydłuza zmianę. Czasami nawet automat wybiera tryb awaryjny (3 bieg). Jak jest wszystko dobrze biegi przezuca idealnie.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.gru.2005 20:54:53 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.lip.2003 22:50:28
Posty: 2994
Lokalizacja: SY
Auto: B2 8T
wskazowka spada czy obroty spadaja - bo to znaczaca roznica jest
jak spadaja obroty - to powyzszy problem nie dotyczy automata - trzeba sprawdzic co sie dzieje z silnikeim - posprawdzaj wszytskie polaczenia elektryczne przy silniku - wtyczki wszytskie. jak dalej nie bedzie Ok - sprawdz czujnik wolnych obrotow - zwany potocznie silnikiem korokowym - a moze masz tam wlasnie silnik krokowy - ale to juz akademicka dyskusja sie robi

_________________
A6 C4 2,5 TDi aut (2002 - 2006)
A80 B3 2,0E aut (2002 - 2003)
S4 C4 2,2 T Avant aut (2003 - 2005)
A80 B3 2,3E aut (2004 - 2006)
ACQ B3 2,3 20v (2005 - 2006)
A6Q 4B 2,8 30v tip (2006 - 2010)
A4Q B5 2,8 30v avant tip (2006 - 2010)
A4000 CS Q B2 2,2 (2006->2007)
A Coupe GT 2,2 (1/3)(2006-2011)
A 200 Q 2,2T (2006-2008)
A 80 Q 2,2 (2007-2008)
ACQ B2 2,2 (1/3) (2008-2011)
ACQ B2 1,8T (2008->)
A6Q C6 3.0 TDi (2010-2019)
T5q 2,5 TDi (2015->2017)
RS5 8T (2019->)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.gru.2005 21:22:15 
Użytkownik

Dołączył(a): 19.gru.2005 18:25:35
Posty: 3
Lokalizacja: Elbląg
W tym jest własnie problem, ze obroty silnika nie wzrastają. Sama wskazóka zegara szarpie. Musi to być powiazane z automatem.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.gru.2005 22:06:41 
Użytkownik

Dołączył(a): 23.cze.2004 23:16:44
Posty: 2694
Lokalizacja: Trzebnica
co ma skrzynia z obrotami :?: cos się uparl że przez automat ci wskazówka szarpie :|

_________________
Obrazek
było: B3,B4,B4,C4,C4q,C4q,A4q,A6q,A6C5q,A6C5,VW Bora 4Motion.A4 B6q,Bmw x5 4,4, BMW X5 3,0 , A6 C6 2,4q
jest: A8 D3 4.2 q


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.gru.2005 07:00:13 
Użytkownik

Dołączył(a): 19.gru.2005 18:25:35
Posty: 3
Lokalizacja: Elbląg
Nie mówie ze przez automat szarpie wskazówka. Ale to co sie dzieje wpływa na dzialeanie automatu bo czasami jest wszystko OK z wskazówka i wtedy automat działa idealnie. Gdy wskazówka szarpie automat tak jakby wydłuza zmiane biegu a nawet czasami wybiera tryb awaryjny (3 bieg), a wtedy to juz trzeba zgasić samochód.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.gru.2005 07:00:22 
Użytkownik

Dołączył(a): 13.lis.2003 11:41:26
Posty: 396
Lokalizacja: Wrocław
Witam
ja miałem podobny problem - tylko że u mnie obrotomierz nic nie pokazywał i dodatkowo zapalała się kontrolka oleju. oczywiście wszytko było ok i była to tylko ściema elektroniki tzn. modułu sterującego silnikiem. A automat przechodzi w tyb awaryjny bo pobiera między innymi informacje z komputera dotyczące obrotów silnika, które już nie są ciągłe.

_________________
B4 2.0E Automat


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.gru.2005 11:30:14 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.lip.2003 22:50:28
Posty: 2994
Lokalizacja: SY
Auto: B2 8T
Jara napisał(a):
Witam
ja miałem podobny problem - tylko że u mnie obrotomierz nic nie pokazywał i dodatkowo zapalała się kontrolka oleju. oczywiście wszytko było ok i była to tylko ściema elektroniki tzn. modułu sterującego silnikiem. A automat przechodzi w tyb awaryjny bo pobiera między innymi informacje z komputera dotyczące obrotów silnika, które już nie są ciągłe.

Dokładnie tez tak to widze.
komputer ze skrzyni dostaje wadliwe sygnaly z kompa silnika i stad te problemy
sprawdz styki i elektronike przy silniku - tam jest przyczyna.
najlepiej podepnij sie do VAGa

_________________
A6 C4 2,5 TDi aut (2002 - 2006)
A80 B3 2,0E aut (2002 - 2003)
S4 C4 2,2 T Avant aut (2003 - 2005)
A80 B3 2,3E aut (2004 - 2006)
ACQ B3 2,3 20v (2005 - 2006)
A6Q 4B 2,8 30v tip (2006 - 2010)
A4Q B5 2,8 30v avant tip (2006 - 2010)
A4000 CS Q B2 2,2 (2006->2007)
A Coupe GT 2,2 (1/3)(2006-2011)
A 200 Q 2,2T (2006-2008)
A 80 Q 2,2 (2007-2008)
ACQ B2 2,2 (1/3) (2008-2011)
ACQ B2 1,8T (2008->)
A6Q C6 3.0 TDi (2010-2019)
T5q 2,5 TDi (2015->2017)
RS5 8T (2019->)


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 7 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: