.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 13.cze.2025 11:19:22

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 12 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: Brak sygnału z czujnika stukowego
PostNapisane: 21.gru.2005 20:18:59 
Użytkownik

Dołączył(a): 23.lis.2005 09:37:20
Posty: 99
Lokalizacja: Warszawa
Vag wyświetlił błąd 540 brak sygnału czujnika stukowego II (no signal),który to czujnik zielony czy niebieski? Sprawdziłem połączenia. Czy czujnik może być uwalony czy żle dokęcony? Jakim momentem powinien być dokręcony? Silnik 2.0 ACE 1996.

_________________
A6 AVANT 2.0 ACE IGS
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.gru.2005 07:00:11 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.paź.2003 17:09:27
Posty: 4593
Lokalizacja: Białystok
Auto: przeważnie starsze Audi
pierwszy knock jest blizej przodu silnika, drugi jest bizej tyłu.

_________________
200 10V turbo quattro, Pastuch "quattro" 2,8


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.gru.2005 08:45:52 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15.mar.2005 12:51:14
Posty: 316
Lokalizacja: Warszawa
moze byc i uwalony i zle dokrecony.

Pierwszy to ja lukasik napisal blizej przodu silnika. Sprawdzales polaczenie do kostki? Czy do komputera? Najpierw sprawdz polaczenie bezporednio az do kompa, pozniej sprobuj odkrecic i dokrecic z odpowiednim momentem (nie wiem jaki jest dla ACE?)

Jesli to nie pomoze, to oscyloskop i zobacz czy czujnik w ogole zyje.
Krzywa to cos ala: http://www.picotech.com/auto/waveforms/ ... ensor.html

Jesli nawet to nie daje znaku zycia no to knock jakis inny na podmiane.

_________________
Czerwone Coupe 2.3 20V Quattro - 7A


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.gru.2005 10:47:56 
Użytkownik

Dołączył(a): 20.lut.2005 14:54:37
Posty: 85
Lokalizacja: Koszalin
Mam silnik 2,8 v6 i moje pytanie.... czy jak jest źle dokręcony knock lub uszkodzony to samochód może nie odpalić?? jaki jest moment dokręcania knocków dla tego silnika??

_________________
Audi 100 C4/A6 2.8 V6 + LPG :)))
Audi 100 C3 1.8 gaźnik + LPG :)))


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.gru.2005 12:30:06 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.paź.2003 17:09:27
Posty: 4593
Lokalizacja: Białystok
Auto: przeważnie starsze Audi
radeknet napisał(a):
Mam silnik 2,8 v6 i moje pytanie.... czy jak jest źle dokręcony knock lub uszkodzony to samochód może nie odpalić?? jaki jest moment dokręcania knocków dla tego silnika??


knock nie moze byc przyczyną nieodpalenia.

regulacja od knockow, przynajmkniej w moim samochodzie, jest gdy silnik ma powyzej 70st, obroty powyzej 3000 i cisnienie w kolektorze ssacym co najmniej 0,7.

_________________
200 10V turbo quattro, Pastuch "quattro" 2,8


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.gru.2005 13:41:15 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15.mar.2005 12:51:14
Posty: 316
Lokalizacja: Warszawa
oo Lukasik teraz to mi powiedziales mnie wiecej to co chcialem uslyszec:) Knocki dopiero maja wplyw na ustawienia po nagrzaniu silnika? Jesli tak no to mam juz 100% ze to zamulenie mojego jak sie nagrzeje jest przez knocka sesesese

_________________
Czerwone Coupe 2.3 20V Quattro - 7A


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.gru.2005 14:48:37 
Użytkownik

Dołączył(a): 23.lis.2005 09:37:20
Posty: 99
Lokalizacja: Warszawa
Czym się różni knok zielony od niebieskiego? Czy tylko długością przewodu i kolorem wtyczki? Jak zamienię wtyczki to komputer powinien wykazać błąd knoka I,w ten sposób sprawdzę czy jest połączenie z komputerem.

_________________
A6 AVANT 2.0 ACE IGS
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.gru.2005 14:57:37 
Użytkownik

Dołączył(a): 23.lis.2005 09:37:20
Posty: 99
Lokalizacja: Warszawa
Czym się różni knok zielony od niebieskiego? Czy tylko długością przewodu i kolorem wtyczki? Jak zamienię wtyczki to komputer powinien wykazać błąd knoka I,w ten sposób sprawdzę czy jest połączenie z komputerem.

_________________
A6 AVANT 2.0 ACE IGS
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.gru.2005 21:57:20 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15.mar.2005 12:51:14
Posty: 316
Lokalizacja: Warszawa
nie chce Cie wprowadzac w blad, ale kolory sa chyba tylko zeby rozpoznac ktory knock jest ktory b o fabrycznie (przynajmniej w 7a) sa takie same

oczywiscie jesli knocki zamienisz wtykami rowniez moga wystapic bledy, inne natezenie stukow itp

_________________
Czerwone Coupe 2.3 20V Quattro - 7A


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.gru.2005 07:36:46 
Użytkownik

Dołączył(a): 23.lis.2005 09:37:20
Posty: 99
Lokalizacja: Warszawa
Knocki mogą być innej czułości rozumiem, ale chodzi mi o sprawdzenie połączenia z kompem.Jak to sprawdzę to zostanie odpowiednie dokręcenie lub wymiana knocka.Czy knocki od NG pasują do ACE?

_________________
A6 AVANT 2.0 ACE IGS
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.gru.2005 08:12:37 
Użytkownik

Dołączył(a): 23.lis.2005 09:37:20
Posty: 99
Lokalizacja: Warszawa
Z jaką siłą dokręca się knocki w ACE?

_________________
A6 AVANT 2.0 ACE IGS
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.gru.2005 10:00:03 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15.mar.2005 12:51:14
Posty: 316
Lokalizacja: Warszawa
cezaryszw napisał(a):
Knocki mogą być innej czułości rozumiem, ale chodzi mi o sprawdzenie połączenia z kompem.Jak to sprawdzę to zostanie odpowiednie dokręcenie lub wymiana knocka.Czy knocki od NG pasują do ACE?


No wlasnie na ogol nie sa innej czulosci:) Sa takie same, maja ten sam numer fabryczny, natomiast w roznych czesciach silnika wykrywa on inne stui, i wydaje mi sie ze po prostu komputer jest zaprogramowany jakie natezenie stukow moze byc w danym miejscu, w momencie kiedy sa inne wyswietla blad, tak wiec jesli zamienisz wtyki to komp moze Ci i tak wyswietlic blad poniewaz inna czesc silnika inny stuk = dla kompa blad. Mimo ze czujnik moze byc ok. Zdobacz klucz dynamometryczny, odkrec najpierw stary czujnik i dokrec z odpowiednim momentem, jesli nie pomoze to zamien miejscami i zobacz wtedy ktory Ci blad wyrzuci. A czy knocki pasuja? sprawdz w etce part number

_________________
Czerwone Coupe 2.3 20V Quattro - 7A


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 12 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: