.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 13.cze.2025 11:21:39

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 4 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: A6 2.5TDI: czy koieczna wymiana pompy wtryskowej?
PostNapisane: 30.gru.2005 16:51:45 
Użytkownik

Dołączył(a): 25.wrz.2005 06:07:13
Posty: 12
Lokalizacja: Gdynia
Witam

Dzisiaj moje autko odmowilo posluszenstwa na prostej drodze :( W momence przyspieszania nagle zrobilo sie cos takiego jakby ktoś nagle wyłączył silnik (oborty spadły do zera, brak reakcji na gaz itd.).

Silnik nie dawał się odpalić chociaż widać było, że nie poszły paski rozrządu. Zalawetowałem się do warsztatu a tam mechanik odłączył przewód paliwowy. Gdy kręciłem rozrusznikiem, to ciekła z niego ropka, ale dawała się łatwo zatkać palcem.
Diagnoza brzmiała: pompa wtryskowa nie daje wystarczającego ciśnienia; trzeba wymontować i zobaczyć co z nią nie tak a potem albo wymienić na sprawną używkę albo regenerować.

No i w związku z tym do szanownego Klubiczostwa mam pytanka:
1) czy opisana wyzej diagnostyka jest poprawna i wystarczająca, żeby móc powiedzieć ze problem na 100% jest z pompą?

2) no i pytanie standardowe: regenrować? a jeśli tak to gdzie i za ile? czy kupować używkę?

autko ma "na liczniku" 163 tys, tankuje głównie na 3miejskich Shellach
Dzięki za pomoc
Kedas

ps. A już było tak fajnie jak się kłopoty z turbo skończyły - to chyba jakaś klątwa za narzekanie na niemieckie samochody :(

_________________
A6 Avant 2.5 TDI, AKE, 2000 r.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: A6 2.5TDI: czy koieczna wymiana pompy wtryskowej?
PostNapisane: 30.gru.2005 20:59:38 
Użytkownik

Dołączył(a): 10.gru.2003 01:33:16
Posty: 1704
kedas napisał(a):

PS. A już było tak fajnie jak się kłopoty z turbo skończyły - to chyba jakaś klątwa za narzekanie na niemieckie samochody :(

To nie klątwa to poprostu 2,5 V6 TDI.
Ja miałem już 6 takich i 150PS i 180PS i 98 i 2000 i 2001 rok i..
wymieniałem już
wałki
głowice
zawory
tłoki
turba
TIPTRONICA
w różnych ilościach a AAT dalej chula.
Sorki wiem że to nie wątek o wadach V6.
Przepraszam


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.gru.2005 21:03:45 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28.maja.2005 18:38:44
Posty: 3228
Lokalizacja: Pomorze
Auto: C7
Święta racja te silniki to są niedopracowane kible. :peace:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.gru.2005 21:07:07 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.lip.2003 09:38:34
Posty: 2106
Lokalizacja: Warszawa
To żadna diagnostyka, tylko podpinając VAG`a możesz stwierdzić co sie konkretnie stało + oczywiście jeszcze jakaś mądra osoba która z sumuje to co odczyta z tym co widzi na oczy czyli mechanika auta....

_________________
diesel - silnik z duchem :-)


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 4 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: