.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 13.cze.2025 11:23:58

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 8 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: Zdejmowanie kierownicy z B4
PostNapisane: 30.gru.2005 12:08:15 
Użytkownik

Dołączył(a): 26.lip.2005 19:02:14
Posty: 870
Lokalizacja: Lublin
Dobra, muszę sie dostać do przełaczników wycieraczek w B4, bo mam taki problem... na najszybszym - 3 biegu jest wszystko okej
na 2 nie ma nic
na 1 też nic
a na - 1 nic, chyba ze mocno docisnę...ale jak za mocno to też nic, a poza tym wycieraczki nie wracają do pozycji poczatkowej
wiem ze juz pisaliscie o tym i sugerowaliscie wymiane przerywacza itp ale to jest chyba wina przelącznika...
ale nie wiem jak mam zdjąć klapkę kierownicy...kierownica bez poduszki... chyba zeby wyjac ten zestaw przelacznikowy to musze zdjąc najpierw kierownice, a zeby zdjac kierownice to musze zdjac klapkę tak? ale jak?

_________________
B4 1,9TD AAZ sedan
B4 2,6 V6 ABC quattro avant Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.gru.2005 12:19:58 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.sie.2003 19:59:09
Posty: 9212
Lokalizacja: Warszawa           Auta: S8
to co sie rusza i wciska klakson trzeba po prostu wyrwać
delikatnie z czuciem ale wyrwać to siedzi na zatrzaski

_________________
V8: Obrazek A8: Obrazek S8: Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.gru.2005 12:23:12 
Użytkownik

Dołączył(a): 26.lip.2005 19:02:14
Posty: 870
Lokalizacja: Lublin
Ale z resztą dobrze myślę, że trzeba zdjąć kierownicę zeby sie dostać do przełączników ?

_________________
B4 1,9TD AAZ sedan
B4 2,6 V6 ABC quattro avant Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.gru.2005 12:49:17 
Moderator

Dołączył(a): 23.lip.2003 14:55:57
Posty: 3007
Lokalizacja: ..........Siedlce.......... Auto: B4 ABK
Trzeba zdjąć żeby je wymontować.
Jak już zdejmiesz zaslepkę kierownicy, odkręcisz kierę, plastikowe osłony kolumny kierowniczej zobaczysz jak można je wyjąć. Dociśnięte one są opaską którą ściska jedna śruba. Przełącznik musisz rozebrać (chyba 4 wkręty) i najprawdopodobniej albo masz zniszczone ślizgi po których porusza się przełącznik, albo mocno zaśniedziałe, nie mniej jednak rozebrać musisz żeby zobaczyć o co chodzi.

Acha przełączniki wychodzą razem z dolną częścią osłony kolumny kierowniczej.

_________________
Audi B4 2.0 ABK Pozdrawiam Marcin
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.gru.2005 17:47:47 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20.maja.2005 19:26:12
Posty: 1185
Lokalizacja: Sosnowiec
Tylko przy ściąganiu (można powiedzieć że prawie zrywaniu) ciągnij za rogi tej zaślepki i to dość energicznie. Ja jak kiedyś swoją ściągałem to się strasznie z tym cackałem (ciągłem mocno ale powoli że tak powiem) i skończyło się to urwaniem jedego zaczepu (na szczęście nic nie widać). Zauważyłem że znacznie lepiej schodzi ciągnąc energicznie.

_________________
AUDI A6 C4 Avant 2,5 TDi quattro - BYŁO :(
AUDI 80 B4 2,3 NG benzyna - BYŁO


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.gru.2005 18:09:39 
Użytkownik

Dołączył(a): 07.lut.2005 01:54:44
Posty: 109
Słusznie, zreszta jest opis tej czynnosci w ksiązce naprawczej Dietera Korpa.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.gru.2005 19:13:53 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13.kwi.2004 15:05:52
Posty: 1222
Lokalizacja: Czaplinek
Szarpnąłem kiedyś energicznie :peace: Trzy uchwyty na cztery były do wymiany. Ale sprawne rece i żywica epoksydowa rozwiązały problem. Teraz uchwyty są zancznie mocniejsze. :diabel: Przyznać trzeba, że w przypadku tych części konstruktorzy nie popisali się wyobraźnią i nie przywidzieli, że kiedyś trzeba będzie zdemontować kierę.

_________________
Ostrzeżenie innych kierowców o patrolu policji na drodze jest zaszczytnym obowiązkiem każdego obywatela !

Jest A6 2,4 ALF '98
Było B4 2,0 ABK '92
Było B3 1,8 NE '89


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31.gru.2005 16:46:22 
Użytkownik

Dołączył(a): 26.lip.2005 19:02:14
Posty: 870
Lokalizacja: Lublin
dobra szarpnąłem mocniej i zdjąłęm bez uszkodzeń :]
dzieki wszystkim
wiecie co było z przelacznikiem?
jakieś iskrzenie i mi spaliło plastik na tych blaszkach przesuwanych że się aż sprezynka wtopila i nie odbijałą należycie tych blaszek...
ale wszystko przeczysciłem, sprężynke wyciągnałem załozyłem i działa prawie jak nówka... to jest 3 ok, 2 też ok 1 też ok spryskiwacz też ok tylko w dół coś sie chrzani...ale bede korzyształ z 1 wytarcia przy spryskiwaczu ;]
w dół też by było okej, ale chyba sciezki na tej prowadnicy sa wytarte za mocno i za krótko prąd przepuszcza że tylko szarpie wycieraczką, aczasmi załapie...
ale po co ja się rozpisuję... :)
dzięki wszystkim raz jeszcze ;]

_________________
B4 1,9TD AAZ sedan
B4 2,6 V6 ABC quattro avant Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 8 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron