.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 15.cze.2025 06:21:25

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 4 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: Remont silnika TDI - co wmienic
PostNapisane: 06.gru.2005 12:59:55 
Użytkownik

Dołączył(a): 23.maja.2005 20:24:17
Posty: 93
Lokalizacja: Sanok
Witam!

Za sprawą wyjątkowego pecha mój silniczek przechodzi chyba dość powazny remont - wymiana tuleji, tłoka, pierścieni i zaworów w jednym cylindrze + niejako przy okazji, wymiana pierscieni na pozostałych tłokach.
No i korzystając z tej wątpliwej okazji chcę wymienić wszelkie potrzebne uszczelniacze i simeringi. Chcę go zalać syntetykiem, a wczesniej nie wiadomo co było.
Prosze wiesz o radę, co wymienić?

Wymienione są już uczelniacze zaworów. Ale co dalej?

_________________
Audi A4 Avant '96 TDI AFN


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.gru.2005 13:03:36 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.lip.2005 17:20:19
Posty: 324
Lokalizacja: wawa
wiele uszczelek w silniku nie ma ;)

warto napiac nowy rozrzad i pompe wody, moze i termostat przy okazji bo to male pieniadze. Uszczelki gory silnika wystepuja w kompletach (trzonki zaworowe, uszczelka pod glowice, pod pokrywe zaworow). Do tego warto zmienic wszelkie simeringi na wszelakich walkach. I chyba tyle ;)

_________________
pozdr.
t.
________
ABC@8G7


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.gru.2005 13:08:02 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.paź.2004 10:03:48
Posty: 3304
Lokalizacja: Poznań i okolice
Uszczelki, simeringi, filtry, paski, rolki... Będziesz miał jakiś czas spokój... Panewek nie ruszaj, jeśli były OK. Sprawdź szczelność zaworów i czy głowica jest prosta...

Pozdrawiam

_________________
“Life in every breath, that is Bushido".
"Jedyny prawdziwy odpoczynek, to wieczny odpoczynek".
http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... qjmh3ScqMU


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.sty.2006 17:07:10 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24.gru.2005 23:06:53
Posty: 568
Lokalizacja: Olsztyn
Ile cie to wyniesie ze wszystkim? Jzlei to jest tdi 1z to taki silnik mozesz kupic za 2000zl bez osprzetu ( bez turbo i pompy) za przelozenie wezma od ciebie 500zl, jezeli masz wywalic wiecej to moze drugi silnik? Z drugiej strony jak juz zrobisz swoj to wiesz co masz, ale ja chyba wolalbym drugi. Dajesz tloki nadwymiar + czy na fabrycznych jeszcze?

_________________
B4 1992 1z bylo
C4 1994 aat bylo
C4 1996 ael bylo
B5fl x2 bylo
A3 2004 BKD bylo
A4 2006 ASB quattro
A6 c4 quattro XYS ael 30.12.1997
A6 C6 CDYA
A6 C7 CDUD @ 320/700
S4 B5 AGB @ 320/460


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 4 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: