.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 11.cze.2025 00:50:55

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 11 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: Wałek wydechowy w silniku z turbo i bez.
PostNapisane: 01.sty.2006 23:21:54 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.sie.2003 19:59:09
Posty: 9212
Lokalizacja: Warszawa           Auta: S8
Załózmy ten sam silnik czyli R5.
Jakie będa różnice między wałkami pomiędzy 2.2 20V a 2.2T 20V?

_________________
V8: Obrazek A8: Obrazek S8: Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.sty.2006 11:41:07 
Użytkownik

Dołączył(a): 01.gru.2003 18:23:22
Posty: 5629
Lokalizacja: Olesnica
Auto: T&C 3.8
Teoretycznie żadna .A czemu pytasz.Jakaś rzeżba w toku?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.sty.2006 11:42:58 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.maja.2001 01:00:00
Posty: 12012
Lokalizacja: Poznań i okolice
Auto: Audi S2, Audi 80 Avant
ehehehe. oczywiście , że jest różnica - jednym z elementów upgrade'u silnika 2.2T 20v jest zapodanie wałka wydechowego z 2.3 20v 7A... oraz przestawienie go o pewien kąt , ale to tylko odpowiedni ludzie wiedzą o ile ;)

_________________
Audi Coupe S2 - 400 KM , 440 Nm
Garrett 3071R @1.7 bar, injectors 525ccm, 7A exhaust cam, custom IC, radiator, Bosch 040 fuel pump...

Obrazek

iiii nowa zabawka Suzuki V-Strom DL1000 :P


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.sty.2006 11:46:48 
Użytkownik

Dołączył(a): 01.gru.2003 18:23:22
Posty: 5629
Lokalizacja: Olesnica
Auto: T&C 3.8
Leo napisał(a):
ehehehe. oczywiście , że jest różnica - jednym z elementów upgrade'u silnika 2.2T 20v jest zapodanie wałka wydechowego z 2.3 20v 7A... oraz przestawienie go o pewien kąt , ale to tylko odpowiedni ludzie wiedzą o ile ;)


No tak ale tu nie chodzi o przeróbki 2,2T na 2.3T tylko o zmianę wałka z motoru 2,2 20V do 2,2T 20V .........chyba :P


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.sty.2006 11:49:13 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.maja.2001 01:00:00
Posty: 12012
Lokalizacja: Poznań i okolice
Auto: Audi S2, Audi 80 Avant
a czy Maciu ma 2.3 20v ?

_________________
Audi Coupe S2 - 400 KM , 440 Nm
Garrett 3071R @1.7 bar, injectors 525ccm, 7A exhaust cam, custom IC, radiator, Bosch 040 fuel pump...

Obrazek

iiii nowa zabawka Suzuki V-Strom DL1000 :P


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.sty.2006 11:56:29 
Użytkownik

Dołączył(a): 01.gru.2003 18:23:22
Posty: 5629
Lokalizacja: Olesnica
Auto: T&C 3.8
Leo napisał(a):
a czy Maciu ma 2.3 20v ?


Nie wiem nie patrzyłem mu pod maske
Ale napisał:
Cytuj:
Załózmy ten sam silnik czyli R5.
Jakie będa różnice między wałkami pomiędzy 2.2 20V a 2.2T 20V?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.sty.2006 12:10:31 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 04.paź.2004 13:33:42
Posty: 855
Lokalizacja: Warszawa
chyba się pomylił z tym 2,2 20V bo takiego nie było ;)

_________________
Audi Coupe Quattro MC/3B/7A Hybrid Powered
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.sty.2006 12:13:00 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.maja.2001 01:00:00
Posty: 12012
Lokalizacja: Poznań i okolice
Auto: Audi S2, Audi 80 Avant
różnica jest taka, że dla silnika turbo wałki są łagodniejsze.

_________________
Audi Coupe S2 - 400 KM , 440 Nm
Garrett 3071R @1.7 bar, injectors 525ccm, 7A exhaust cam, custom IC, radiator, Bosch 040 fuel pump...

Obrazek

iiii nowa zabawka Suzuki V-Strom DL1000 :P


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.sty.2006 12:14:48 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16.lip.2003 13:18:26
Posty: 6614
Lokalizacja: Warszawa
Auto: S2 Coupe
Ale bez zmiany turbiny nie ma chyba sensu zmieniać wałka.. do tego jeszcze program i pewnie tysiąc innych "drobnostek". ;)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.sty.2006 13:34:27 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.paź.2003 17:09:27
Posty: 4593
Lokalizacja: Białystok
Auto: przeważnie starsze Audi
nie wiem jak w 20V, ale w silniku MC 2.2 10V turbo jest wałek taki sam jak w silniku 10V bez turbo NF.

_________________
200 10V turbo quattro, Pastuch "quattro" 2,8


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.sty.2006 20:01:37 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.sie.2003 19:59:09
Posty: 9212
Lokalizacja: Warszawa           Auta: S8
no tak 2.2 2.3 jeden czort chodziło o R5 20V bez iz z turbo :)

czyli wałeczek jest po prostu ostrzejszy tak?
znaczy sie szybciej i wczesniej sie otwieraja zaworki i odpowiednio
pózniej i szybciej zamykaja?

_________________
V8: Obrazek A8: Obrazek S8: Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 11 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 11 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: