.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 11.cze.2025 00:46:15

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 13 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [2.3 NG] Złącza diagnostyczne - help
PostNapisane: 27.sie.2005 15:39:10 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20.maja.2005 19:26:12
Posty: 1185
Lokalizacja: Sosnowiec
Witam

Mam problem z moją Audiczką - zaczęła palić jak smok (16 l :zly: ). W związku z tym chciałem odczytać kody błędów. I tu pojawia się problem :/ , nie mam tych dwóch złączy nad pedałem sprzęgła, ani wtyczki na przekażniku. Znalazłem za to dwa podobne małe zlącza w puszcze bezpieczników po lewej stronie patrząc od przodu samochodu (dodałbym obrazek ale nie wiem jak :zly: ), tylko zamienione miejscami (szary po lewej). Znalazłem w szukaczce, że niektore Audice tak mają, lecz po podłączeniu kabelków wg zamieszczonych schematów silnik jakby miał zaraz zgasnąć, jakbym mu powłączał dużo odbiorników prądu (ogólnie zaczyna wtedy dziwnie pracować) a dioda się nie świeci. Pomóżcie nie wiem co żle robię, a jestem zupełnie zielonym kierowcą i nie chciałbym czegoś popsuć. HELP


EDIT by GrzesB: Chcac umiescic obrazek skorzystaj z regulaminu forum - na koncu masz wszystko pieknie opisane - regulamin jest tutaj: http://www.audiklub.org/index.php?page=3

EDIT by Byk: Niestety nie mam gdzie umieśić obrazka :|


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.sie.2005 09:40:35 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20.maja.2005 19:26:12
Posty: 1185
Lokalizacja: Sosnowiec
I co nikt nie wie :?: Pomóżcie zielonemu :507:

_________________
AUDI A6 C4 Avant 2,5 TDi quattro - BYŁO :(
AUDI 80 B4 2,3 NG benzyna - BYŁO


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.sie.2005 10:45:13 
Klubowicz

Dołączył(a): 17.sie.2004 08:34:00
Posty: 7309
Lokalizacja: mazowieckie
Byk napisał(a):
I co nikt nie wie :?: Pomóżcie zielonemu :507:


A tam jest diagnostyka?? Bo wydaje mi się, że nie koniecznie...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.sie.2005 10:50:43 
Moderator

Dołączył(a): 17.lip.2003 02:27:37
Posty: 10119
Lokalizacja: CBY
Auto: C4,B6 quattro, A2
ktory rok tego auta ?

_________________
A100 '88 2,3 - 99-02
A10Q '91 2.8 - 01-15
A6Q '97 2.5 - 11-
A4Q '03 1.9 - 15-
A2 '01 1.4 - 24-
Seat Alhambra 4x4 '08 1.9 - 25-


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.sie.2005 10:51:14 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20.maja.2005 19:26:12
Posty: 1185
Lokalizacja: Sosnowiec
Może źle się wyraziłem, chodzi mi o te dwa złącza do których podłączamy diodę i odczytujemy usterki układu zapłonowego i wtryskowego (kody migowe).

_________________
AUDI A6 C4 Avant 2,5 TDi quattro - BYŁO :(
AUDI 80 B4 2,3 NG benzyna - BYŁO


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.sie.2005 10:52:05 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20.maja.2005 19:26:12
Posty: 1185
Lokalizacja: Sosnowiec
Czerwiec 92 rok

_________________
AUDI A6 C4 Avant 2,5 TDi quattro - BYŁO :(
AUDI 80 B4 2,3 NG benzyna - BYŁO


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.sie.2005 10:53:39 
Moderator

Dołączył(a): 17.lip.2003 02:27:37
Posty: 10119
Lokalizacja: CBY
Auto: C4,B6 quattro, A2
to zlacza masz w skrzynce bezpiecznikow .a to ze Ci duzo pali to wcale nie wyjdzie na tych diodach ... masz kilka mozliwosci , albo zaczal puszczac rozdzielacz wtrysku , albo masz stare swiece,kableWN , kopulke palec. albo masz cos skopane w przeplywomierzu

_________________
A100 '88 2,3 - 99-02
A10Q '91 2.8 - 01-15
A6Q '97 2.5 - 11-
A4Q '03 1.9 - 15-
A2 '01 1.4 - 24-
Seat Alhambra 4x4 '08 1.9 - 25-


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.sie.2005 11:00:39 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20.maja.2005 19:26:12
Posty: 1185
Lokalizacja: Sosnowiec
Ale chciałbym jednak sprawdzić te kody bo jeszcze nigdy tego nie sprawdzałem, a z tym spalaniem jest tak że łyka dużo jeśli go wkręcam tak do 3-3,5 tys.obr i powyżej, jeśli utrzymuje poniżej 3 tys. to pali ok 10l (ostatni test 285 km gdzie ani razu :!: nie wkręciłem go powyżej 3 tys. wynik 10,4 l) ale jaka to jazda :zly: .

_________________
AUDI A6 C4 Avant 2,5 TDi quattro - BYŁO :(
AUDI 80 B4 2,3 NG benzyna - BYŁO


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.sie.2005 11:08:28 
Moderator

Dołączył(a): 17.lip.2003 02:27:37
Posty: 10119
Lokalizacja: CBY
Auto: C4,B6 quattro, A2
to i tak za duzo

_________________
A100 '88 2,3 - 99-02
A10Q '91 2.8 - 01-15
A6Q '97 2.5 - 11-
A4Q '03 1.9 - 15-
A2 '01 1.4 - 24-
Seat Alhambra 4x4 '08 1.9 - 25-


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.sie.2005 13:19:26 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13.kwi.2004 15:05:52
Posty: 1222
Lokalizacja: Czaplinek
No tak tylko czy to możliwe by odczytać błędy za pomocą diody LED w aucie gdzie nie ma niebieskiego złącza (występuje w wersji z 3 złączami) ?
Gdzieś już widziałem takie pytanie na forum ale było bez odpowiedzi. Może więc teraz będzie jakaś odpowiedź.

_________________
Ostrzeżenie innych kierowców o patrolu policji na drodze jest zaszczytnym obowiązkiem każdego obywatela !

Jest A6 2,4 ALF '98
Było B4 2,0 ABK '92
Było B3 1,8 NE '89


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.wrz.2005 18:48:11 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20.maja.2005 19:26:12
Posty: 1185
Lokalizacja: Sosnowiec
A moze chociaz ktos moglby podac jakiego koloru ma przewody odchodzace od tych zlaczy. U mnie na szarym pod 1 jest zielono-niebieski, pod 2 zielono-czerwony, natomiast na czarnym zlaczu pod 1 jest brazowy a pod 2 czerwono-czarny. Moze po tym moglbym do czegos dojsc.

_________________
AUDI A6 C4 Avant 2,5 TDi quattro - BYŁO :(
AUDI 80 B4 2,3 NG benzyna - BYŁO


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.gru.2005 14:55:01 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20.maja.2005 19:26:12
Posty: 1185
Lokalizacja: Sosnowiec
Problem laczy rozwiazany :D Wszystko nalezy podlaczys wg scheamtu ( http://www.smsnet.pl/~median/zlacze_diag.htm ) ! PRZED ! uruchomieniem silnika. Kiedy poprzednio laczylem to na uruchomionym silniku i to byl blad. Teraz wszystko polaczylem i dopiero potem odpalilem silnik, troche sie przestraszylem bo dziwnie w trybie diagnostyki pracuje (nie dziala obrotomierz, obroty na ucho mniejsze od jalowych, zmieniaja sie obroty przy przejsciu do nastepnego kodu, a konkretnie do kodu oznaczajacego koniec zapisanych bledow).

_________________
AUDI A6 C4 Avant 2,5 TDi quattro - BYŁO :(
AUDI 80 B4 2,3 NG benzyna - BYŁO


Ostatnio edytowano 23.wrz.2006 20:01:11 przez Byk, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.sty.2006 20:57:29 
Użytkownik

Dołączył(a): 26.gru.2005 19:49:28
Posty: 266
Lokalizacja: Miechów
Moje 2.3 ng ma jeszcze inaczej87rok. Z tego co wiem na poczatku do 88 roku nie podpinalo sie diody tylko byla kontrolka tam gdzie wszystkie inne. Trzebabylo wpiac na chwile bezpiecznik w miejscu na przekazniku pompy paliwa zeby wywolac usterki. Pozniej byly pod deska rozdzielcza alacz na diode a Ty masz jeszcze inaczej. Jak juz wiesz jak to podpiac to nie zapomnij przejechac najpierw autem kilka km bo inaczej chyba nie dojdziesz po kodach do niczego ciekawega. I wcisnij 1 gaz do podlogi na chwile. tzn. chodzi o to zeby silnik popracowal we wszystkich mozliwych stanach. przynajmniej u mnie sie to tak robi i watpie zeby zasada u Ciebie byla inna.

_________________
A90 2.3 NG było
A4 B5 AFN jeszcze jest.
A4 b6 AVF AVANT


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 13 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: