.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 14.cze.2025 05:22:14

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 8 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: cygaro 2.3 złacze zamkniecia przepustnicy?
PostNapisane: 03.sty.2006 09:39:49 
Użytkownik

Dołączył(a): 03.sty.2006 08:50:53
Posty: 38
Lokalizacja: Ryki(lubelskie)
Witam wszystkich
czy ktoś moze mi powiedziec jak podłączone powinny być przewody przy złączce (czarna na trzy przewody) zamkniecia przepustnicy umieszczonej przy kolektorze dolotowym obok przepustnicy.Urwane mam przewody i niewiem jak je teraz podłaczyc jest biały, czarny i brązowo-niebieski.
Silnik 2.3 HX 85r cygaro
jesli wogóle ma ktoś taki silnik to niech sie odezwie bo mam kilka pytan.
z góry dzieki i Pozdro :) :) :)

_________________
Audi 100 2.3 137KM 89r, Bmw 730 188KM 87r


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.sty.2006 11:09:09 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.paź.2003 17:09:27
Posty: 4593
Lokalizacja: Białystok
Auto: przeważnie starsze Audi
woltomierz w garść :)

na jednym z przewodów powinna być masa. a na dwu pozostalych stan wysoki okolo 12V.

I teraz zapewne masz wysokie wolne obroty z pourywanymi przewodami. bierzesz w garsc ten przewod na ktorym jest masa (to jest wspolny) i stykasz go z jednym z pozostalych, jesli obroty sie ustabilizują to znaczy ze znalazles przewód ktory sygnalizuje zamknieta przepustnice i ten powinien być na górze we wtyczce. Masa (wspolny) na srodku wtyczki , a ten trzeci (sygnalizujacy max otwarcie przepustnicy) na dole wtyczki.

Dla dokladnosci mozesz jeszcze przy przelaczniku przy przepustnicy zmierzyć omomiarką (sygnalem porzejscia). Przy zamknietej przepustnicy powinno byc przejscie miedzy srodkowym i gornym piiiii , a przy max otwartej powinno byc przejscie pomiedzy srodkowym i dolnym.

_________________
200 10V turbo quattro, Pastuch "quattro" 2,8


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.sty.2006 11:26:53 
Użytkownik

Dołączył(a): 03.sty.2006 08:50:53
Posty: 38
Lokalizacja: Ryki(lubelskie)
tak tylko u mnie niema wogóle wolnych obrotów a wtyczka jest w poziomie jets na niej oznaczenie dla przewodów 1 2 3 RZeczywiscie na jednym jest masa (chyba biały) na czarnym idzie prąd do przepustnicy jak jest zamknieta to idzie na drugi (chyba brązowo niebieski ) Własnie niewiem czy na biały ma isc ten prąd czy na brazowo-niebieski a niechce kombinowac na zywca bo tam jest jeszcze przekaznik(nr 4 przy bezpiecznikach) i moze sie spalić.
Jeszcze jedno pytanie czy silniczek krokowy działa tylko wtedy gdy przepustnica jest zamknieta (własnie pójdzie prad z tej złaczki) bo Mi wogóle niechce działac (niema masy )

_________________
Audi 100 2.3 137KM 89r, Bmw 730 188KM 87r


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.sty.2006 11:40:14 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.paź.2003 17:09:27
Posty: 4593
Lokalizacja: Białystok
Auto: przeważnie starsze Audi
"silniczek krokowy" (a raczej zawor stabilizacji wolnych obrotow), np w moim modelu, sluzy do stabilizacji wolnych obrotow i stara sie trzymac ~800obr/min , gdy przepustnica jest zamknieta>jest sygnal o zamknietej przepustnicy. jak zdejme wtyczke z silniczka krokowego, to samochod gasnie, albo ma bardzo niskie obroty. jak zdejme wtyczke z przelacznika przy przepustnicy mam wysokie obroty wolne 1000-2000 , z tego wynika ze podczas jazdy stabilizator wolnych obrotow jest w jakis sposob otwarty, zawsze to wiekszy przeplyw :D

zaraz znajde schemat i wkleje tutaj...

tutaj masz schemat:

http://digital.ktu.lt/autoclub/files/audi10090.rar

strona 4ta, biały do pinu 3 itp, masa na 2gi.

_________________
200 10V turbo quattro, Pastuch "quattro" 2,8


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.sty.2006 11:54:17 
Użytkownik

Dołączył(a): 03.sty.2006 08:50:53
Posty: 38
Lokalizacja: Ryki(lubelskie)
Dzieki wielkie o to własnie mi chodziło zaraz ide dłubnąc moze wkoncu zacznie chodzic na biegu jałowym
:) :) :)

_________________
Audi 100 2.3 137KM 89r, Bmw 730 188KM 87r


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.sty.2006 11:58:40 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.paź.2003 17:09:27
Posty: 4593
Lokalizacja: Białystok
Auto: przeważnie starsze Audi
...mam nadzieje ze nikt nie manipulowal u ciebie srubką wolnych obrotow przy przepustnicy ;)

P.S. na gazowni wolne obroty beda deczko wyzsze ~1000 niz na benzynie ~800 , bo nie ma cisnienia paliwa i przeplywka nie dlawi przeplywu powietrza.

_________________
200 10V turbo quattro, Pastuch "quattro" 2,8


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.sty.2006 15:07:59 
Użytkownik

Dołączył(a): 03.sty.2006 08:50:53
Posty: 38
Lokalizacja: Ryki(lubelskie)
sprawdzilem i jest troche inaczej niz pisałes
NIema masy, na czarnym jest prąd (srodkowe gniazdo) jak zamknieta przepustnica to ten prąd pojawia sie na 3 gniezdzie a gdy tylko lekko otworze to znika na 3 a pojawia sie na 1
Teraz powiedzcie do 3 ma isc biały przewód czy brazowo-niebieski ???
druga sprawa to niemam masy na silniczku krokowym i niedziala wogóle, wiec gdzie idzie ten przewód -przekaznik nr 4 (trzecie gniazdo) czy gdzies indziej ??? Niestety jak kupilem tego potwora to niechodził na benzynie teraz chodzi ale dopiero od okolo 2tes obr. i niewiem co sie dzieje.Moze ktos mial podobny problem.Na gazie chodzi dobrze ale to instalka bez zadnych bajerów.

_________________
Audi 100 2.3 137KM 89r, Bmw 730 188KM 87r


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.sty.2006 17:10:39 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.paź.2003 17:09:27
Posty: 4593
Lokalizacja: Białystok
Auto: przeważnie starsze Audi
zobacz na schemacie, ze srodkowy pin jest na masie.

_________________
200 10V turbo quattro, Pastuch "quattro" 2,8


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 8 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: