.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 11.cze.2025 00:50:47

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 4 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: Audi 2.3E obroty silnika
PostNapisane: 04.sty.2006 09:13:46 
Użytkownik

Dołączył(a): 10.gru.2005 23:22:01
Posty: 4
Lokalizacja: Wielkopolska
Witam ! Czy ktoś może mi powiedziec jakie powinny być prawidłowe obroty silnika na wolnym biegu i czy wystepuje jakas różnica miedzy gazem a benzyna czy powinny utrzymywać sie na tym samym poziomie ? Pozdrawiam i wszystkiego dobrego w nowym roku !!!


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.sty.2006 09:25:06 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.maja.2001 01:00:00
Posty: 12012
Lokalizacja: Poznań i okolice
Auto: Audi S2, Audi 80 Avant
zależy od stanu silnika i osprzętu, a także od regulacji - powinny mieć w grancach 850-950 obr.min

_________________
Audi Coupe S2 - 400 KM , 440 Nm
Garrett 3071R @1.7 bar, injectors 525ccm, 7A exhaust cam, custom IC, radiator, Bosch 040 fuel pump...

Obrazek

iiii nowa zabawka Suzuki V-Strom DL1000 :P


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.sty.2006 09:28:44 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16.lip.2003 13:18:26
Posty: 6614
Lokalizacja: Warszawa
Auto: S2 Coupe
Leo napisał(a):
zależy od stanu silnika i osprzętu, a także od regulacji - powinny mieć w grancach 850-950 obr.min



Błąd, powinno być w granicach 750 ;)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.sty.2006 10:01:00 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.paź.2003 17:09:27
Posty: 4593
Lokalizacja: Białystok
Auto: przeważnie starsze Audi
powinno być na rozgrzanym silniku, czyli powyzej 50st (na ssaniu jest okolo 1000-1200), okolo 750-800 na benzynie(!) .

Z mojego doswiadczenia wynika, ze przy wtrysku k-jet i pochodnych, jesli na benzynie obroty sa ustawione prawidlowo, to po przelaczeniu na gaz moga troszke podskoczyc, poniewaz przy pracy na benzynie, w ukladzie jest cisnienie ktore powoduje m.in. docisk klapy porzeplywomierza w dol i delikatne blokowanie przeplywu powietrza. przy pracy na gazowni nie ma tego cisnienia i przeplyw jest ulatwiny. zawor wolnych obrotow moze nie byc w stanie sie przymknac na tyle by na gazie obroty spadly do ~750 , bo to juz bedzie poza jego skalą.

_________________
200 10V turbo quattro, Pastuch "quattro" 2,8


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 4 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 11 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: