.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 12.cze.2025 23:32:29

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 10 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: 2.8 V6 automat - krótkie "dziury"
PostNapisane: 06.sty.2006 23:50:58 
Użytkownik

Dołączył(a): 12.lis.2003 08:20:31
Posty: 115
Lokalizacja: Olsztyn
Witam,
szukałem , szperałem i nie mam pewnosci czy to lambda. zaczne pewnie od VAG-a...ale
objaw jak w temacie. Z rańca pale auto - czekam 1-2 min (odsnieze w tym czasie szyby :D ), spokojnie ruszam 1...wrzuca 2 i czuję dziure w mocy. tak jakby sie dławiła. To samo z 2-3 i 3-4. sytuacja na zimnym i rozgrzanym silniku, z tym że na cieplym przykładowo przy jezdzie na 4 "dziura" pojawia sie kilka sekund po dadaniu gazu..tzn przyspieszaniu
troche to wkurza :< i da sie z tym jezdzic ale sami wiecie jakie wywołują odczucia takie dolegliwosci - jak kamyczek w bucie ;)
jakies sugestie plizz
dzieki & pozdro :peace:

_________________
było - b3 2.0 16v quattro'91
było - C4 2.8 AAH - ośka w automacie
jest - A6 ACK quattro w sedanie


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.sty.2006 09:17:53 
Klubowicz

Dołączył(a): 04.maja.2005 19:46:39
Posty: 1119
Lokalizacja: wawa
a w momencie"dziury" co dzieje sie z obrotami silnika?? spadają czy stoją czy rosną??

_________________
AUDI KLUB TO LUDZIE NIE SAMOCHODY
1. RS6 C6 BUH 730/890
2. RS3 8V DNWA seria
3. S4 B5 AZB 440/580
4. Octavia 1 ALH by Spanky 180/420


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.sty.2006 12:42:39 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 07.sie.2003 12:16:47
Posty: 4194
Lokalizacja: Łomża
:) czy objawia sie to tak:
- dajesz w gaz i jest takie "buuu" :D po czym nagłe szarpnięcie i idzie jak trzeba?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.sty.2006 03:03:49 
Użytkownik

Dołączył(a): 12.lis.2003 08:20:31
Posty: 115
Lokalizacja: Olsztyn
obroty nie spadaja i ta dziura trwa jakas sekunde, nie dłuzej i nic nie szarpie.. wejscie i wyjscie z dziury jest płynne, :D bez głupich skojarzen... :D
efekt podobny do delikatnego przyhamowania

_________________
było - b3 2.0 16v quattro'91
było - C4 2.8 AAH - ośka w automacie
jest - A6 ACK quattro w sedanie


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.sty.2006 08:48:43 
Użytkownik

Dołączył(a): 06.maja.2005 15:38:09
Posty: 86
Lokalizacja: sosnowiec
Witam, w mojej 2,8 jest to samo tyle że tylko na gazie i powyżej 3500 obr. podobno jest to wina niewydolności zwykłej instalki gażiu [na benzynie jest totalnie płynny odjazd] pozdrawiam Marek. :peace:

_________________
B3 1,6 PP 91' [98 - 04]

B4 2,8 AAH 92' [04 - .... ]


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.sty.2006 10:47:48 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20.gru.2004 19:31:24
Posty: 938
Lokalizacja: Legnica
Jeśli chodzi o 4 bieg jak dodajesz gwałtownie gazu to u mnie jest też taki zastój jednosekundowy ale on wtedy redukuje bieg na 3 i gwałtownie przyspiesza i przechodzi na 4 ale to jest chyba normalne

_________________
A6 C6 3.0 BMK 05 Q tiptronik
A4 B5 1,6 ADP 95/96 automatik
Jak jest problem to to nie jest problem , można go rozwiązać, jak nie ma problemu to jest dopiero problem.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.sty.2006 21:46:41 
Użytkownik

Dołączył(a): 12.lis.2003 08:20:31
Posty: 115
Lokalizacja: Olsztyn
Tedi, to nie jest redukcja.. jade 4, gaz w podłoge, redukuje do 3, wciska w fotel, 4.. dalej wciska i wtedy "dziura" - tak jakby łapała smoczyca oddech... ;).
nie jest zagazowana.. to sie dzieje na benzynie.
ale dzis w trasie specjalnie zwróciłem jeszcze raz uwage na obroty i jednak zauwazyłem niewielki spadek w "dziurze"..
what's up??

_________________
było - b3 2.0 16v quattro'91
było - C4 2.8 AAH - ośka w automacie
jest - A6 ACK quattro w sedanie


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.sty.2006 07:37:45 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 07.sie.2003 12:16:47
Posty: 4194
Lokalizacja: Łomża
Miałem to samo w swoim 2.8. Proponuje sprawdzić:
- czujnik temperatury
- czujnik położenia przepustnicy
- czujniki spalania stukowego
- sondy lambda
W swoim aucie wymieniłem wszystkie te elementy i zadziałało :diabel: Nie jestem w stanie odpowiedzieć który z w/w był za to odpowiedzialny, gdyż miałem silnik na stole i grzebałem we wszystkim po koleii.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.sty.2006 13:35:10 
Użytkownik

Dołączył(a): 12.lis.2003 08:20:31
Posty: 115
Lokalizacja: Olsztyn
WOWO a czy VAG-iem wyłapie przyczyne? z drugiej strony po co wymieniac wszystko po kolei..$$$$

_________________
było - b3 2.0 16v quattro'91
było - C4 2.8 AAH - ośka w automacie
jest - A6 ACK quattro w sedanie


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.sty.2006 14:20:24 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 07.sie.2003 12:16:47
Posty: 4194
Lokalizacja: Łomża
VAG nic mi nie wykazał.
Akurat wymieniłem wszystko gdyż byłem do tego zmuszony.


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 10 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: