Rogal napisał(a):
Szkoda, że nie zadzwoniłeś do mnie

. Chociaż i tak mówiłem co masz zrobić po montażu

. Cieszę się, że minusy nie przysłoniły plusów

. Poprostu teraz musisz "zmodyfikować sterownik"
PS. znalazły się rękawiczki

PS2. jedz szybko tam gdzie mówiłem sprawdz parametry i będziesz się cieszył.
Trzymaj się

Byłem u Diagtorników, sprawdzili i wszystko wyszło książkowo. Jedyne podejrzenie to być może słaba pompa wtryskowa, która może sobie nie dawać rady z wtryskami ASV, które potrzebują wiekszego ciśnienia (oryginalne 190 bar, ASV - 220 bar).
Możliwe, że wtryski AFN-owskie, które pracują na tym samym ciśnieniu co oryginalne lepiej by się tutaj sprawdziły.
Przetestowałem tez spalanie, rozbiezności są duże, na jednym tankowaniu wyszło 7,7 litra/100km (sporo jazdy po mieście), na kolejnym 6,3 (90% w trasie). W każdym bądź razie auto na nowych wtryskach pali więcej niz na starych oryginalnych - wtedy nie przekraczałem 6l/100km
Chipowanie muszę troche odłożyć w czasie ze wzgledu na koszty troche większe niż zakładałem. Diagtronicy uswiadomili mnie że przdydałaby się wymiana komputera na nowszy, jednopłytowy. Na starym ponoć nie da się wysterować turbosprężarki powyżej 1 bara w efekcie auto będzie mocno kopcić przy wyższych obrotach z braku wystarczającej ilości powietrza.
Pozdrawiam
Artur
------------------
B4 1.9 TDI AVANT 94r