.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 09.cze.2025 21:27:07

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 10 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: Zawieszenie
PostNapisane: 10.sty.2006 08:38:03 
Użytkownik

Dołączył(a): 23.lis.2005 10:14:34
Posty: 58
Lokalizacja: Konin
Witam wszystkich.
Mam Audi A4, z silnikiem 1,6 z 95r. Problem dotyczy zawieszenia. Są jakieś stuki z lewej strony z przodu. Stuki są delikatne. Dodam że wahacze były wymieniane na orginały jeszcze w niemczech. Co tam jeszcze jest co może pukać. Prosze poradzcie.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.sty.2006 08:42:57 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14.maja.2004 11:36:08
Posty: 553
Lokalizacja: Płock
skoro wachacze byly wymieniane to moze pukac wszystko inne :diabel: napisz cos wiecej w jakim moemncie puka, czy jak przejezdzasz poprzeczne wyboje, czy jak skrecasz czy ruszasz. a najlepiej pojedz na stacje diagnostyczna i powiedz ze chcesz zeby ci sprawdzili zawieszenie. mi oststanio za 10pln bez rachunku wytrzesli na trzepakach samochod i wiem dokladnie co mu dolega :)

_________________
Audi 80 B3 1.8S NE
Audi 80 B4 Avant 1.9tdi 1Z
Opel Corsa D CDTI


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Tulejki na wahaczu
PostNapisane: 10.sty.2006 08:47:15 
Użytkownik

Dołączył(a): 06.sty.2006 15:26:14
Posty: 28
Lokalizacja: Rzeszów
sprawdź tulejki na wahaczu- powinny być dwie sztuki, ja mam ten sam problem- tłucze się na dziurach ale da się z tym żyć, koszt wymian w moim to ok. 150 zł w cenie są tulejki i robocizna pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.sty.2006 08:48:07 
Użytkownik

Dołączył(a): 23.lis.2005 10:14:34
Posty: 58
Lokalizacja: Konin
Stuki są na drobnych nierównościach. A co do stacji diagnostycznej to mam przykre doświadczenia z poprzednim samochodem. Zanim coś wykryli to przy okazji wymieniałem 10 innych części i to często dobrych.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.sty.2006 09:22:48 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14.sty.2005 09:35:57
Posty: 466
Lokalizacja: Pruszków
co puka?? Te pieprzone dziury pukają, nie opłaca się nic robić przy zawieszeniu na zimę bo i tak za miesiąc będzie to samo!! Jeździć aż się rozsypie i będzie wiadome co pukało :D

P.S. Zainwestować lepiej w audio i olać to bo ocipieć można albo wyłysieć!

_________________
A100 C4 Avant 2.8 quattro
A200 2.2T quattro - od początku do końca -> 10/2006


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.sty.2006 12:37:25 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14.maja.2004 11:36:08
Posty: 553
Lokalizacja: Płock
lukkas napisał(a):
Stuki są na drobnych nierównościach. A co do stacji diagnostycznej to mam przykre doświadczenia z poprzednim samochodem. Zanim coś wykryli to przy okazji wymieniałem 10 innych części i to często dobrych.


bo moze jak na polskie warunki za szybko wymieniasz czesci :diabel: ja to jak robilem zawieszenie to diagnosta na stacji nie mogl miec zadnych watpliwosci...tak bylo wszystko juz zuzyte :):

_________________
Audi 80 B3 1.8S NE
Audi 80 B4 Avant 1.9tdi 1Z
Opel Corsa D CDTI


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.sty.2006 22:16:42 
Użytkownik

Dołączył(a): 22.lis.2005 22:54:12
Posty: 944
Słuchaj jezeli chodzi o stukanie to tez to mam.To luz na kierownicy (drążek czy jakos tak) bede to wymienial teraz.Jak jade na luzie po kamieniach z gorki np to napierdala ,aż niemiło...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.sty.2006 22:46:05 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.sie.2003 22:57:31
Posty: 8869
Lokalizacja: Otwock
Auto: Renata
bubu05 napisał(a):
to napierdala ,aż niemiło...

prosze o używanie innego słownictwa ,bardziej milego dla oczu..... z góry dziekuje ....... :peace:
P.S
sorry za OT .... ale gryzie w oczy .........

_________________
1.9 DCI :D by edc-tuning.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.sty.2006 13:20:53 
Użytkownik

Dołączył(a): 27.paź.2004 15:52:09
Posty: 167
Lokalizacja: Święte Miasto
Co stuka?

Na drążkach kierowniczych są gumowe tłumiki drgań.

Wsadzasz łapę pod błotnik, łapiesz ze zgrubienie drążka (nie sam sworzeń ale ciut dalej) i ruszając wyczujesz lub nie luz wewnętrznej cześci drążka względem zewnętrznej. Na krawędzi zgrubienia oprzyj paluch, lepiej wyczujesz luz, a może nawet ubytki gumy.

Moim zdaniem nie można tego bagatelizować - wybicie gumy grozi przyspieszonym zużyciem sworzni, a w skrajnym wypadku rozpadnięciem się drażka na dwie części.

Do A4 potrzeba myślącego mechanika i cierpliwego właściciela.
Z moich dośwaiadczeń - z zawiechą lepiej jeździć do młodych.
Coś tam już ze szkoły wynieśli o budowi osi wielowachaczowych.

_________________
ubogi krewny OOOO - Passat Variant 2003 tdi/AVB
było A4/TDI=1Z+?/1996


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.sty.2006 13:31:16 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22.lis.2005 19:54:06
Posty: 265
Lokalizacja: EWI/CTR/DW/EWI/WL/FZG/SLU
Auto: AUDI A2 1,4 TDI
przynajmniej napisz gdzie bcię tak robili ztymi naprawami , jakiw aso i gdzie .........ludzie beda wiedziec gzdie do badziewi nie jeżdzic.pozdro

_________________
niewdziecznik
He, He....jest po tylu latach AUDI A2 1,4 tdi 75KM.......Nowy nabytek
Było Audi A6 1,9 Tdi AJM
Był Passat B5 AFN
Był AEL Quattro


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 10 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: