.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 09.cze.2025 21:29:24

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 15 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: Gaśnie podczas jazdy i brak iskry
PostNapisane: 30.gru.2005 20:42:07 
Użytkownik

Dołączył(a): 27.gru.2005 21:50:04
Posty: 8
Lokalizacja: rzeszów
czesc wam mam problem z moja audica 80 z 1980 roku z silnikiem 2.3 podczas jazdey przy nie waznej predkosci samochód mi gasnie spadaja calkowicie obroty silnika i jest brak iskry na siwcach a po kilku minutach samochod normalnie odpala i jedzie co to moze byc czyzbym mial do wymiany czujnik halla???? pomozcie mi prosze


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.gru.2005 21:26:49 
Użytkownik

Dołączył(a): 21.gru.2005 13:36:14
Posty: 344
Lokalizacja: Otwock
Sprawdź wszystkie połączenia prze modile i cewce zapłonowej.
Ja miałem kiedyś luźny przewód prze cewce i tez mi silnik przerywar, czego ja nie robiłem.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.gru.2005 21:37:22 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.lis.2005 17:21:57
Posty: 855
Lokalizacja: Opole
mialem cos takiego (to juz chyba 4 temat w ktorym o tym pisze) :P w swojej wymieniali cewke nic nie dalo ( naszczescie byla na probe i nie musialem za nia placic) po wymianie czujnika halla wszystko wrocilo do normy
naprawa kosztowala mnie 200 zloty ( pisze na wszelki wypadek ) pzdr

_________________
A4 jest AVANT jest 1.8 jest TURBO jest QUATTRO jest.

BYŁO:
Audi Coupe 93r. 2.0 115 KM
http://audicoupe.sol.pl/galeria/view_al ... me=album68

AlsoKnowAs Labek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31.gru.2005 13:30:55 
Użytkownik

Dołączył(a): 27.gru.2005 21:50:04
Posty: 8
Lokalizacja: rzeszów
dzieki za porady pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31.gru.2005 16:12:28 
Moderator

Dołączył(a): 17.lip.2003 02:27:37
Posty: 10118
Lokalizacja: CBY
Auto: C4,B6 quattro, A2
a co to dokladnie za silnik ? bo w 80 roku nie bylo 2.3

_________________
A100 '88 2,3 - 99-02
A10Q '91 2.8 - 01-15
A6Q '97 2.5 - 11-
A4Q '03 1.9 - 15-
A2 '01 1.4 - 24-


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.sty.2006 21:15:02 
Użytkownik

Dołączył(a): 27.gru.2005 21:50:04
Posty: 8
Lokalizacja: rzeszów
silnik 2.3 od audi 100 a co do tego czujnika halla wymienilem go i dalej to samo:(


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.sty.2006 07:16:05 
Użytkownik

Dołączył(a): 23.kwi.2005 19:02:43
Posty: 233
Lokalizacja: Łódź
Cytuj:
samochód mi gaśnie, spadają całkowicie obroty silnika i jest brak iskry na świecach, a po kilku minutach samochód normalnie odpala

Jeśli nie Hall, to może to być zawilgocenie przewodu wysokiego napięcia wychodzącego z cewki do rozdzielacza. Po kilku minutach, w nagrzanej komorze silnika, woda odparowuje i znowu pojawia się iskra. Propozycja: sprawdzić możliwość zalania przewodu WN, osłonić folią aparat zapłonowy i czekać, czy problem pojawi się ponownie.
Pozdrowienia.

_________________
Audi 100 CS quattro 86


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.sty.2006 10:28:09 
Użytkownik

Dołączył(a): 21.gru.2005 13:36:14
Posty: 344
Lokalizacja: Otwock
skąd wiesz że nie ma iskry na świecach.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.sty.2006 20:26:31 
Użytkownik

Dołączył(a): 27.gru.2005 21:50:04
Posty: 8
Lokalizacja: rzeszów
kiedy samochod mi tak gasnie to nie ma iskry bo sprawdzalem przykladajac swiece wogole iskra sie nie pojawia na przewodach wysokiego napiecia


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05.sty.2006 10:36:27 
Użytkownik

Dołączył(a): 21.gru.2005 13:36:14
Posty: 344
Lokalizacja: Otwock
Pierwszym elelmentem od świec, który ja bym sprawdził to palec rozdzielacza.
Czy jest iskra na przewodzie wysokiego napięcia, który łączy cewkę z rordzielaczem? (wyciągnij przewód przy cewce i podłącz tam inny przewód ze świecą z drugiej strony. Sprawdź istrę. Nie wiem co robiłeś już sam więc trudno coś sensownego odrazu powiedzieć.
Jeżeli to pomoże trzeba sprawdzić palec w niektórych był odśrodkowy regulator obrotów może to on źle działa.
Jak to nie to, to pisz dalej - będziemy szukać


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05.sty.2006 20:22:22 
Użytkownik

Dołączył(a): 27.gru.2005 21:50:04
Posty: 8
Lokalizacja: rzeszów
ok dzieki za rady pozdrawiam:)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.sty.2006 07:10:22 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.paź.2003 17:09:27
Posty: 4593
Lokalizacja: Białystok
Auto: przeważnie starsze Audi
kolega mial podobnie, okazalo sie ze przewody do halla w aparacie rozdzielajacym zaplon sie poprzemalywaly. bylo tak jak piszesz, jechal i gasl nagle.

_________________
200 10V turbo quattro, Pastuch "quattro" 2,8


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: ja mam c2 avant 81
PostNapisane: 11.sty.2006 09:00:26 
Użytkownik

Dołączył(a): 24.maja.2005 20:41:25
Posty: 25
Lokalizacja: Warszawa/Ciechanów
Witam!

Audi 100 c2 2.2 AB

Posiadałem podobny problem.
Jeżdże na LPG i miałem problem z gaśnięciem silnika przy większych obrotach.
CZasami jak byłem na granicy tego zjawiska gasl na 1s, strzał w tłumik i dalej chodzi- musiałem wtedy jechac wolniej.
Jak bujnołem do 4K obr.przz dłuższy czas to potrafił niezapalać od 5 s do 10 min!Uwieżcie mi strasznie to wkurzało kiedy na trasie expresowej trzeba było wrzycić awarje i zatrzymać się poboczu na 5 min.
Po wymianie cewki prawie nic się nie zmieniło.Aczkolwiek przez 2 dni było OK.
I co się okazało!?
był za poźny zzapłon i może uboga mieszanka też przyspieszała to zjawisko!
Ustaw zapłon i jeżeli masz ubogą mieszankę- wzbogać ją!
Na późnym zapłonie i ubogiej mieszance następuje przegrzanie głowicy.
NIe wiem dokładnie jak tem głowicy ma sie do zaniku zapłonu ale to poskutkowało i po regulacji zapłonu i mieszanki ani razu mi nie zgasł.

Pozdrawiam!
PS Czekam na odpowiedź czy moja wskazówka jest trafna.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.sty.2006 20:21:29 
Użytkownik

Dołączył(a): 27.gru.2005 21:50:04
Posty: 8
Lokalizacja: rzeszów
witam:) sprawdzilem wszystko co pisaliscie i nic:( wymienilem cewke swiece przewody WN czujnik halla palec kopulke i nic dalej to samo mechanicy rece rozkladaja moze ktos mi wreszcie pomoze prosze dzieki i pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.sty.2006 20:21:46 
Użytkownik

Dołączył(a): 27.gru.2005 21:50:04
Posty: 8
Lokalizacja: rzeszów
witam:) sprawdzilem wszystko co pisaliscie i nic:( wymienilem cewke swiece przewody WN czujnik halla palec kopulke i nic dalej to samo mechanicy rece rozkladaja moze ktos mi wreszcie pomoze prosze dzieki i pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 15 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: