.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 09.cze.2025 23:22:09

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 7 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: antykorozja dla audi
PostNapisane: 25.sty.2006 13:06:30 
Użytkownik

Dołączył(a): 18.paź.2005 12:43:25
Posty: 150
Lokalizacja: szczecin
czesc
czy juz ktos konserwowal swoja audice?
czym najlepiej to zrobić?

CZY JEST SENS - zakochałem sie w niunii i chce aby byla wiecznie mloda, narazie nie ma rdzy (przeciez to ocynk) ale w razie w?

Jesli juz konserwowac to czym rust checkiem czy valvoline?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: antykorozja dla audi
PostNapisane: 25.sty.2006 13:12:14 
Użytkownik

Dołączył(a): 30.paź.2003 12:06:01
Posty: 778
Lokalizacja: Gdynia
radek8b7a napisał(a):

CZY JEST SENS - zakochałem sie w niunii i chce aby byla wiecznie mloda, narazie nie ma rdzy (przeciez to ocynk) ale w razie w?



Już sobie odpowiedziałeś. Jeżeli element nie był uszkodzony, to nie ma prawa rdzewieć. Ostatni samochód, jaki konserwowałem, to było pierwsze GTE ( z podpisu), ale ono nie było ocynkowane.

Czasy się zmieniły i nie ma sensu wydawać pieniędzy bez wyraźnej potrzeby.

M

_________________
Skoda Rapid TDI (2015-)
Skoda Fabia II TDI 2009 r. (2009-2015)
Rover 75 CDT 2000 r. (2008 - 2009)
Audi A4 1.6 (ADP) 1995 r. (2004 - 2007)
Audi 80 B3 1.8 (PM) 1990 r. (1999-2004)
Audi 80 B2 GTE (MU) przejściowka 1985 r. (1996-1999)
Audi 80 B2 GTE (DZ) 1983 r. (1992-1996)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.sty.2006 14:04:48 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.sty.2005 23:50:02
Posty: 436
Lokalizacja: Elbląg
troszkę starszych aut na forum jest i część nowszych także była już łatana, więc podłączam się do pytania, czym, gdzie, i jak konserwować
pozdro

_________________
Audi 80 B3 1.6TD+intercooler
-> TURBO BOOST 1.1 bar on Garrett T2 <-


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.sty.2006 14:46:31 
Użytkownik

Dołączył(a): 23.cze.2004 23:16:44
Posty: 2694
Lokalizacja: Trzebnica
z ta korozja jest róznie :< maska poobijana od kamieni i jest ok ale po zimie lekko rdza sie pcha :< najgorzej mnie wkurzyło jak miałem lekko lewy bok obtarty i po zimie widze że soł juz cos tam szuka (minimalnie bo na około 2 cm :) czyli nie musi byc uszkodzenie typu wielkiego wapdku albo mocnej stłuczki :)

_________________
Obrazek
było: B3,B4,B4,C4,C4q,C4q,A4q,A6q,A6C5q,A6C5,VW Bora 4Motion.A4 B6q,Bmw x5 4,4, BMW X5 3,0 , A6 C6 2,4q
jest: A8 D3 4.2 q


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.sty.2006 20:53:56 
Użytkownik

Dołączył(a): 14.lis.2005 21:40:27
Posty: 273
Lokalizacja: Szczecin-Goleniów
ja chwalę sobie pospolity bitex :diabel: używałem go do opla :P na szczęście moja OOOO tego nie potrzebuje

_________________
Życie to sztuka wyboru, więc dlaczego Audi??
B4 1,9 TDi `92
Diesel to śmierdziel, zawsze puści pierda


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.sty.2006 22:54:17 
Użytkownik

Dołączył(a): 23.cze.2004 23:16:44
Posty: 2694
Lokalizacja: Trzebnica
student4ec1 napisał(a):
ja chwalę sobie pospolity bitex :diabel: używałem go do opla :P na szczęście moja OOOO tego nie potrzebuje
nie no hehe wiadomo że bitex + audi = nie ta para :) ale spotkałem sie z osobami którzy jednak audi konswerują. Dzis jak napisałem posta o tym że od kamieni maska pobijana i że rdza zaczyna łapać to pojechałem do lakiernika bo mówie ocynk to ocynk :) koles wziol jakąs paste wytarł ryse i faktycznie nalot ryska miała ale rdzy nie łapie :D po prztarciu od razu czysta plamka :) na lato malutka zaprawka i nie ma śladu :D

_________________
Obrazek
było: B3,B4,B4,C4,C4q,C4q,A4q,A6q,A6C5q,A6C5,VW Bora 4Motion.A4 B6q,Bmw x5 4,4, BMW X5 3,0 , A6 C6 2,4q
jest: A8 D3 4.2 q


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.sty.2006 07:11:15 
Użytkownik

Dołączył(a): 18.paź.2005 12:43:25
Posty: 150
Lokalizacja: szczecin
ja tez sie juz uspokoilem i sol mi nie straszna

poczytalem i popytalem na temat check rusta i valvoline
ceny w szczecinie:
1. Check rust - 450 zł, bez demontażu tapicerki, powtórka co rok...
znajomy który konserwował tak vwt4 mówi że nie warto i tak rdza zjadła nadkola
2. Valvoline - 600 zł, rozbiórka tapicerki
po roku sprawdzenie

tyle że to sami fachowcy: zapędzili się i oferowali również zabezpieczenie tylnej klapy w audi coupe... mnie sie wydawalo ze tam sam plastik


Suma sumarum po przemysleniu sprawy najlepiej samemu kupic dobry specyfik wjechac na kanal i do dzieła


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 7 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: