.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 09.cze.2025 23:22:10

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 28 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 24.sty.2006 09:22:05 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.paź.2003 17:09:27
Posty: 4593
Lokalizacja: Białystok
Auto: przeważnie starsze Audi
ADAM 12 napisał(a):
baskecior napisał(a):
Podpisuję się obiema łapkami pod manifestem. :D :peace:


Wszystko ładnie pięknie....... a co zrobić jak nie ma pompy paliwa :D


w takich sytuacjach awaryjnych, to mozna polać wrzątkiem reduktor, odpalić na gaziwie i zostawić na wolnych obrotach zeby sie nagrzał i dopiero jechać, zadnych przygazówek. przy pracy na wolnych ilość przepływającego gazu jest minimalna i moze uda sie jej odparować w parowniku, nawet jesli parownik ma -20st.

_________________
200 10V turbo quattro, Pastuch "quattro" 2,8


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24.sty.2006 09:41:25 
Użytkownik

Dołączył(a): 18.sty.2006 07:36:53
Posty: 24
Lokalizacja: Wąbrzeźno(kuj-pom)
zuru napisał(a):
No nic chlopaki, pozostaje zyczyc powodzenia w katowaniu motorow pozornymi oszczednosciami....ale to i tak do Was nie przemowi - przeciez Wasze silniki pracuja tak wspaniale heheh. Poczytajcie tylko sobie jak dziala reduktor LPG i czy warto odpalac samochod na gazie kiedy jest zimno w kontekscie rozpieprzania sie membran w nim :) Dla przykladu mam dla Was do porownania dwa samochody:

1.) Audi 80 B4 Instalacja II generacji
2.) Kadett 1.4i Instalacja I generacji

W przypadku auta numer jeden reduktor ma juz 3 lata i okolo 150 tkm za soba (glownie w trasie) i nigdzie sie nie wybiera. Komp gazu pilnuje, aby sie nalezycie rozgrzal (35stopni) a dopiero potem przelacza na gaz.
Auto numer dwa, ma juz zainstalowany drugi reduktor - ktoru niestety juz siada bo tam nie ma kompa i moja kobitka nie pilnuje rozgrzewek...

Oba auta mialy zakladana instalacje dokladnie w tym samym czasie w tym samym miejscu :)

A co do wspaniale dzialajacych silnikow....polecam zapoznac sie z konsekwencjami jakie powoduje np. zbyt uboga mieszanka :)

:piwo: W 100% popieram

_________________
Audi A4 B5 98 AFN
Audi 80 B4 ABT 93r - Landi-Renzo + Bingo M - Było


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24.sty.2006 10:45:26 
Użytkownik

Dołączył(a): 01.gru.2003 18:23:22
Posty: 5629
Lokalizacja: Olesnica
Auto: T&C 3.8
hans napisał(a):
kupic odpowiednio duzy spray latwopalny i jednoczesnie krecic rozrusznikiem pzepustnice na max i walic sprayem w dolot jak najblizej przepustnicy (nawet przeplywomierz mozna ominac).... srednio 150 ml sprayu starcza na okolo minute pracy silnika na obrotach okolo 3000 ( silnik 4 cylindrowy) ;-)


Kolega sobie żarty stroi ;) :D

Myśle że mimo wszystko muszę poczekać na koniec ICE AGE-u :) .
Szkoda mi go codziennie męczyć :/ .
Poczekam na roztopy.W końcu po to kupiłem zastępczaka żeby z niego korzystać :peace:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24.sty.2006 12:29:23 
Moderator

Dołączył(a): 17.lip.2003 02:27:37
Posty: 10118
Lokalizacja: CBY
Auto: C4,B6 quattro, A2
mowie zupelnie powaznie ... juz pare razy odpalalem w ten sposob auta ;) ... najbardziej bylo mi szkoda Adidasa bo odpalilem nim poloneza :P

_________________
A100 '88 2,3 - 99-02
A10Q '91 2.8 - 01-15
A6Q '97 2.5 - 11-
A4Q '03 1.9 - 15-
A2 '01 1.4 - 24-


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24.sty.2006 19:04:21 
Klubowicz

Dołączył(a): 08.cze.2004 11:42:13
Posty: 2535
Auto: b8q caeb '09
chociaz spalinki mialy fajny zapach :-)

A na powaznie panowie: po toż właśnie "mądrzejsi" gazownicy zakładaja do instalek I i II generacji termostaty, żeby samochod za nic sie nie przełaczył na gaz poniżej temperatury roboczej. Pamietajcie, że gaz - zeby odparować - potrzebuje pobrać z otoczenia sporo energii.. a przy -20 , jesli płyn chłodzący nie jest rozgrzany - zwyczajnie nie ma skąd. Dlatego właśnie ciekły gaz "przeciągany" podciśnieniem przez reduktor rozwala membrany.
Z drugiej strony - ostatnie dni w ogole nie jeżdze na gazie. Slużbowy samochodzik pali go teraz tyle (tankuje max co 2 dni wiec mam ogląd "na bieżąco") że taniej jest jeździć na zupie.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: NO i poodpalane na benzynie
PostNapisane: 25.sty.2006 12:14:18 
Użytkownik

Dołączył(a): 06.sty.2006 15:26:14
Posty: 28
Lokalizacja: Rzeszów
ostatnio w sierpniu robiłem gaźnik - cały czas chlapało benzyną w stronę kolektora- 1 śmierdziało, 2 mała iskra i byłoby małe bum :)
pojawił się kolejny problem- pojeździłem sobie ładnie na benzynce, aż znów w środku zaczęło jechać benzyną... podnoszę maskę, patrze- benzyna chlapie jak dawniej, a nawet bardziej... co może być powodem takiego stanu rzeczy?
zaznaczam, że benzyna ucieka z okolic pompki gaźnika, jak robiłem to z kolegą, okazało się, że zużyte były takie dwa małe oringi, zmieniliśmy oringi, dalej chlapie... założyliśmy do tego jeden duży na pompce- działał tylko chwile.... słyszałem, że z gaźnika biegnie z powrotem jeden wężyk, którego zadaniem jest odprowadzać nadmiar paliwa zgromadzonego w gaźniku, może ma tocośwspólnego z tym chlapaniem?? jak zwykle proszę o odpowiedź... :peace:

_________________
Audi 80 1,8 NE
Benzyna + LPG
66 kW
podobno silnik gaźnikowy brzmi ładniej od zasilanego wtryskiem :D


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.sty.2006 12:22:12 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.paź.2003 17:09:27
Posty: 4593
Lokalizacja: Białystok
Auto: przeważnie starsze Audi
mrx, do benzyny trzeba stosowac specjalne oringi benzynoodporne, zwykla guma nie wytrzymuje. a poza tym jak widzisz skad chlapie to w czym proble?

_________________
200 10V turbo quattro, Pastuch "quattro" 2,8


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.sty.2006 07:51:23 
Użytkownik

Dołączył(a): 06.sty.2006 15:26:14
Posty: 28
Lokalizacja: Rzeszów
no właśnie o to chodzi, że tego oringa którego (na pompce przy gaźniku) założyłem jego w ogóle nie powinno być i nie powinno chlapać... :/

_________________
Audi 80 1,8 NE
Benzyna + LPG
66 kW
podobno silnik gaźnikowy brzmi ładniej od zasilanego wtryskiem :D


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 28 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: