.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 09.cze.2025 15:06:32

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 4 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: Walenie w tylnym zawięszeniu
PostNapisane: 17.maja.2005 11:32:43 
Użytkownik

Dołączył(a): 15.sie.2004 23:01:41
Posty: 24
Lokalizacja: Legionowo
Witam wszystkich, od paru miesięcy walczę z tylnym zawieszeniem a mianowicie coś mi wali w lewym tylnym kole gdy jadę po dołkach , dźwięk jest podobny jak urwany amortyzator więc wymieniłem amorki sprawdziłem poduszki są O.K . Obejrzałem wszystkie gumy itp. wygląda że też są O.K i łożyska nowe więc zaczołem sprawdzać czy w bagażniku coś nie lata ale nie lata no to może układ wydechowy się obija ale nie obija się, a jeszcze jedno czuć to na podłodze jakby się coś przemieszczało. Ja już nie mam pomysłów co to może być więc proszę o pomoc z góry dzięki.
Audi c4

_________________
Moja bryczka to Audi 100 C4 2.8 V6


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.sty.2006 19:59:45 
Użytkownik

Dołączył(a): 26.lip.2004 10:42:46
Posty: 53
Lokalizacja: Poznań
dolacze sie do tematu u mnie tez stuka i nie wiem co jest. Chodzi o tyl.
Pytania:
1. jak sprawdzic czy padnieta jest sprezyna czy amorek
2. czy jest jakas tabela dlugosci sprezyn aby zmierzyc i porownac wyciagniete z auta
3. czy moze byc luz na sprezynie, tzn czy po zlozeniu amorka z teleskopem moze byc luz pomiedzy sprezyna i gorna blacha(ta ktora przykreca sie do samochodu)
4. czy dobry amorek da sie wyciagac reka? czy powinien stawiac duzy opor.

_________________
C4, 2.8 V6 quattro, pełna wersja
- do 2010
A6, 2.5 TDI Avant, czerwony -do 2010
A6, Q 2.5 kombi, full, recaro sport -jest
A3 2.0 Q full - jest
S8 Q full - jest


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.sty.2006 14:20:09 
Użytkownik

Dołączył(a): 09.lip.2004 20:47:47
Posty: 5
Lokalizacja: Śląskie
Miałem ten sam problem. Powodem stukania była poduszka nad amortyzatorem (wyglądała całkiem dobrze). Sprawdź też tulejki gumowo-metalowe mocujące tylną belkę, znajdują się na wysokosci tylnego siedzenia i często są powodem stukania na dziurach. :peace:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.sty.2006 14:34:46 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24.gru.2005 23:06:53
Posty: 568
Lokalizacja: Olsztyn
najprawdopodobnie tuleje tylnej belki, wymiana to masakra, same tuleje nie sa drogie. Ja przezylem to w b4, kiedy po wymianie wszystkich wymiennych czesci zawieszenia mialem spokoj przez ... 10 tys. km i nastepnie wszystko znowu zaczelo stukac pukac latac szurac skrzypiec ... kupilem lepsze radio :P , zartuje oczywscie, samochod znalalzl nowego wlasciciela :-)

_________________
B4 1992 1z bylo
C4 1994 aat bylo
C4 1996 ael bylo
B5fl x2 bylo
A3 2004 BKD bylo
A4 2006 ASB quattro
A6 c4 quattro XYS ael 30.12.1997
A6 C6 CDYA
A6 C7 CDUD @ 320/700
S4 B5 AGB @ 320/460


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 4 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: