Grigorius napisał(a):
nie no jasne, kata zabiore i schowam, a czemu rurka a nie tłumik? jakie różnice?, bo jak założe rurke to będe miał dwa tłumiki tylko, ostatni i ten przed nim ( chyba środkowy sie nazywa) a to nie za mało?
A po co Ci kat po przejściach?

Nad łóżkiem powiesisz.On i tak po 150 tyś km stracił swoje właściwości.
Cytuj:
A ja w swojej B3 zdemontowałem katalizator, wydłubałem z niego zawartość i zamontowałem z powrotem
I przy wysokich obrotach masz taki śmieszny metaliczny dzwięk jak autka z WRC
Cytuj:
nie no jasne, kata zabiore i schowam, a czemu rurka a nie tłumik? jakie różnice?, bo jak założe rurke to będe miał dwa tłumiki tylko, ostatni i ten przed nim ( chyba środkowy sie nazywa) a to nie za mało?
Nie rurkę tylko tłumik przelotowy o numerach jak wyżej napisałem.Nie przedławi on auta i nie będzie Ci głośniej pracował
Pozdrawiam