.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 09.cze.2025 15:01:55

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 6 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: coś o turbinie, 1.9 tdi
PostNapisane: 01.lut.2006 19:15:08 
Użytkownik

Dołączył(a): 08.sty.2006 19:26:09
Posty: 2
Witam wszystkich posiadaczy Audzianek!

Kupiłem B4 Avant 1.9 tdi 94' 90 PS z Niemiec (niestety z niepewnych rąk). to mój pierwszy diesel więc wydawało się, ze jes ok. ale mam wrażenie że brak jej ciągu, nie czuć turbiny, tego przyspieszenia, no i 140 ledwo idzie. Nie słychać żadnych gwizdów przy wchodzeniu na obroty. (wszystkie płyny i filty wymienione) Zauwazyłem ze na turbinie nie ma tej tabliczki znamionowej. Są jedynie wytłoczenia: GARRETT i numer 22974. Czy to normalne w tym modelu? Czy moge podejrzewać, ze ktoś mi podmienił turbinę? Mechanik próbował podpiąć kompa ale ten nie mógł wykryć samochodu i powiedział ze auto ma stary softwer. Czy mogę prosić o jakieś porady?

Dzieki!
Podrawiam!


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.lut.2006 08:02:24 
Użytkownik

Dołączył(a): 12.gru.2004 21:02:38
Posty: 368
Lokalizacja: Rzeszów
Hmm wcale nie musi nic gwizdać (byłoby nawet źle) - ale mocniejszy to być powinien - może turbo przeładowuje albo przepływka.

_________________
A4 1995 1Z, a4 1999 AVG, A4 2004 AVB.... lipa ale nie ma jak audi


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.lut.2006 20:10:24 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.lut.2004 11:47:12
Posty: 24
Lokalizacja: Rzeszów
Witam
Moja również jest z tego roczniku. Jak ją kupiłem również taki był V max a do tego pobór od 1l do 2l oleju na 100km w zależności od dynamiki jazdy. Okazało się że jest przegżana.
Powodów może być mnóstwo lub jeden banalny problem. Najlepiej udaj się na VAG.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.lut.2006 21:06:11 
Użytkownik

Dołączył(a): 20.lis.2005 16:21:10
Posty: 514
Lokalizacja: Gdzieś między fotelem a kierownicą Toruń
Specem nie jestem... U mnie w b3 (seryjnie montowana wlasnie turbinka Garret), swista(pewnie sie cos tam dostalo np lisc) ale chodzi bardzo dobrze (badalem doladowanie i jest w noprmie wg ksiazki od Audi 80 b3). Zanim ja doprowadzilo sie do stanu to musialem wymienic filtr powietrza (byly liscie itp :| ) i przede wszystkim przeczyscic odme bo byla zapchana. Po tych zabiegach samochod dziala sprawnie i bez zarzutu.Ciesze sie, ze mam taki wynalazek. Pozdrawiam

_________________
,,Gdy bedziesz robic to co lubisz, nigdy nie bedziesz pracowac"
Audi 80 B4 1,9 TDI (1Z) 1993r
Daf LF 45.170 '02
:kosci:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: coś o turbinie, 1.9 tdi
PostNapisane: 02.lut.2006 22:36:26 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.gru.2003 15:35:15
Posty: 17274
Lokalizacja: Pabianice /EPLL/LCJ
Auto: AFN quattro,AVG quattro, CFHF 4x4
Mario7 napisał(a):
Witam wszystkich posiadaczy Audzianek!

Kupiłem B4 Avant 1.9 tdi 94' 90 PS z Niemiec (niestety z niepewnych rąk). to mój pierwszy diesel więc wydawało się, ze jes ok. ale mam wrażenie że brak jej ciągu, nie czuć turbiny, tego przyspieszenia, no i 140 ledwo idzie. Nie słychać żadnych gwizdów przy wchodzeniu na obroty. (wszystkie płyny i filty wymienione) Zauwazyłem ze na turbinie nie ma tej tabliczki znamionowej. Są jedynie wytłoczenia: GARRETT i numer 22974. Czy to normalne w tym modelu? Czy moge podejrzewać, ze ktoś mi podmienił turbinę? Mechanik próbował podpiąć kompa ale ten nie mógł wykryć samochodu i powiedział ze auto ma stary softwer. Czy mogę prosić o jakieś porady?

Dzieki!
Podrawiam!

1. Idź się przywitać do "NEWBIE"
2. O N75 i przepływkach napisana jest tutaj encyklopedia, wystarczy troszke poszukać haseł które Ci wypisałem.
3. Tego ktoś`ia wyślij na drzewo za opowiadanie głupot ... a "softwer" niech sobie pod berecikiem podmieni ... :>

Niewielkim kosztem doprowadzisz auto do takiego stanu że prędzej czy później bananik Ci się na buzi pojawi.
Koniecznie na pamięć "10 przykazań dla diesla"

_________________
A4 AFN quattro 134 KM @ 344 Nm
A4 AVG quattro - już nieseryjne.
Caddy Maxi CFHF 4 Motion 194 KM @ 437 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.lut.2006 23:50:19 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24.sty.2006 23:49:09
Posty: 517
Lokalizacja: Drawsko Pom
Auto: A6 C6 3,0 QUATTRO 232PS 2007r
Kolega miał podobny problem i przepływka była ok.Sprwadz przewody podciśnieniowe te co dochodzą do plastikowych trójników czy są szczelne i dobrze założone(może było coś robione i żle założyli)

_________________
A6 Avant 3.0 TDI 232 KM ASB
A6 Avant 1.9 TDI 130 KM AWX
A4 Avatn 1.9 TDI 110 KM AFN
A6 1.9 TDi AFN
MB W211 2.7 CDI
E65 BMW 730D


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 6 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 19 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: