.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 11.cze.2025 06:20:51

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 6 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: Rozrzad w a8 4.2
PostNapisane: 06.lut.2006 15:23:21 
Użytkownik

Dołączył(a): 06.lut.2006 14:57:57
Posty: 5
Lokalizacja: wrocław
Witam
Mam pytanie do osób które wymieniały ( osobiście) pasek rozrząda w a8 4.2.
Mam znajomego co kiedys miał warsztat i zadeklarował sie ,ze wymieni mi pasek rozrzada ale jescze tego nie robił w takim aucie.
powiedzcie czy dużo trudniej jest wymienic pasek w tym aucie niz w innych i czy ktos kto sie na tym niby zna bedzie mogł zrobić to dobrze.
Ewentualnie na co zwrocic tam uwage i jakie sa tam trudnosci.
Bardzo dziękuje i pozdrawiam.
Marek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.lut.2006 16:13:39 
Użytkownik

Dołączył(a): 01.gru.2003 18:23:22
Posty: 5629
Lokalizacja: Olesnica
Auto: T&C 3.8
Cytuj:
Witam


My równiez witamy , ale tutaj :peace: http://www.audiklub.org/phpBB2/viewforu ... feadc81675

Cytuj:
Mam pytanie do osób które wymieniały ( osobiście) pasek rozrząda w a8 4.2.


Raczej ciężko tu z takimi ludzikami. Aczkolwiek może ktoś....

Co do reszty twojego pytania to powiem krótko. To jest A8 a nie jetta i wydaje mi się, że ja osobiście nie dał bym komuś uczyś się na moim aucie ustawiania rozrządu. Takie moje drobne zdanie.
Wiem że mechanik mógł zaoferować niższą cenę ale czy da Ci gwarancję na robotę jako osoba fizyczna? Wątpie....
Pozdrawiam i odsyłam do wątku: Polecane warsztaty samochodowe


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.lut.2006 18:03:16 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.gru.2005 07:45:23
Posty: 672
Lokalizacja: okolice Krakowa
W silniku takim jak mój 2,6 V6 aby poprawnie założyć pasek potrzebny jest specjalny przyżąd (ASO go ma ;) ) albo umiejetność ustawiania paska "po zaworach" (może coś przeinaczyłem, meches mi tłumaczył :) ). W 4,2 jest chyba podobnie. Niestety jak nikt czegoś takiego już nie robił to bym mu nie dał osłon z rozrządu zdjąć. Jak ktoś to ładnie ujął "... to nie jetta..."


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.lut.2006 07:50:41 
Użytkownik

Dołączył(a): 14.sty.2005 21:42:51
Posty: 529
Lokalizacja: Wrocław/Syców/Chrząstawa Wlk
Zgodzę się z kolegami. Jak ktoś tego nie robił, to nie pozwoliłbym mu eksperymentować na własnym aucie.
Masz tu wątek o wymianie rozrządu. Co prawda silniki inne, lecz są w nich namiary na warsztaty. Możesz podzwonić i podowiadywać się różnych szczegółów...
-> Wrocław: wymiana rozrządu - gdzie to zrobić?

Wbrew pozorom, nie jest to łatwe. Trzeba znać wiele myków i zawsze może okazać się, że coś nie gra i wtedy dopiero doświadczenie (a nie tylko sucha wiedza teoretyczna) może pomóc. O sprzęcie do diagnostyki i specjalistycznych narzędziach nie wspomne.

Poszukaj dobrego mechanika!
Niekoniecznie oryginalny serwis jest najlepszy - a z pewnością jest najdroższy.

_________________
Audi 80 b4 Avant 1.9TDi '93
VW Passat B5 FL Variant 1.9TDI (AVF) 4 motion


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.lut.2006 17:30:35 
Użytkownik

Dołączył(a): 07.lip.2005 16:14:05
Posty: 569
Lokalizacja: Wrocław
Ja wymieniałem( osobiście) rozrząd w 4,2. Części zależnie od jakości to koszt 850 do 1300 zł za komplet (polecam 1300 za dobre części) w 4,2 nie jest tak jak w 2,6 i 2,8 tzn koła paska rozrządu nie są ustalane na stożku. Ale wymiana do najłatwiejszych nie należy. Myślę że jak koleś jest kumaty to se da radę a jak znajomy to się postara zrobić dobrze. Jak potrzebujesz jakiś dodatkowych informacji to napisz lub zadzwoń. :peace:
Trudności to mało miejsca i dużo rozbierania np. osłona rozrządu jest aluminiowa i jest jednocześnie łapą silnika i mocowaniem alternatora.

_________________
Audi S6 4,2 AEC Automat
Drogo sprzedam informacje telefonicznie
tel. 604 514 301


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.lut.2006 18:43:06 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.paź.2004 08:30:29
Posty: 10363
Lokalizacja: Siedlce
Auto: A4 B7 cabrio 2,0 Tfsi quattro. 200KM.
Tu nie potrzeba wysokiej klasy fachowca tylko cierpliwego majsterka, niech dodatkowo zrobi swoje znaki i po złozeniu obruci wałem czy nic nie blokuje. W A8 pójdzie w miare ale w V8 trzeba rozebrać przód (zderzak wzmocnienia itd) zeby sobie na to popatrzyć.

_________________
Było dwanaście OOOO w tym siedem quattro, zostało cabrio B7 2,0TFSi quattro do zabawy+ Coupe quattro 8B 2.6 V6 syna.


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 6 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: