.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 11.cze.2025 06:20:05

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 8 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: Pomocy slabo pali rano
PostNapisane: 07.lut.2006 18:26:00 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27.paź.2005 19:35:08
Posty: 64
Lokalizacja: Suwałki
Witam nie mam juz sil. Mecze sie rano zeby odpalic moje malenstwo. Wybieram sie do maechanika ale najpierw wole zapytac szanowne grono. Sprawa jest tego typu jak scisine mrozek ponizej 0 stopni mam problem z rozruchem furki, zmienilem swiece oleje filtry, dalej to samo. uruchomienie potrafi zajac nawet kilkla minut. Jak juz zagada nie ma wiekszych problemow. Mam jeszcze pytanko czy po wlaczeniu zaplonu raz za razem, zawsze uruchamia sie jakas pompka bo u mnie tak wlasnie jest.

_________________
Audi 80 B-3 2.0 16V 6A Sport Edition
Stare ale JARE 1991r i pod góre ciągne


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.lut.2006 19:46:37 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24.gru.2005 23:06:53
Posty: 568
Lokalizacja: Olsztyn
pompka spoko, ale co sie dzieje z silnikiem nie mam pojecia. Nie znam sie za bardzo na beznzynach, ale moze jak masz wtrysk mechaniczny to moze cos tam zamarza. Strzelalem... :-]

_________________
B4 1992 1z bylo
C4 1994 aat bylo
C4 1996 ael bylo
B5fl x2 bylo
A3 2004 BKD bylo
A4 2006 ASB quattro
A6 c4 quattro XYS ael 30.12.1997
A6 C6 CDYA
A6 C7 CDUD @ 320/700
S4 B5 AGB @ 320/460


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.lut.2006 22:20:55 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20.gru.2005 19:26:43
Posty: 82
Lokalizacja: Czestochowa
Witam yaponczq !

osobiscie rowniez mialem ten sam problem. Odpalalem auto wychodzac z pracy przy tych najwiekszych mrozach (-30st.) i rowniez musialem "chechlac" dosc dlugo. Wymienilem swiece filtry i dalej to samo. I czego sie dowiedzialem:
- mialem nieszczelny wydech, co prawda delikatna dziureczka przy sondzie lambda i sonda wariowala
- druga rzecz staraj sie meic przyanjmneij ok 15 litrow w zbiorniku paliwa, zeby nei zwalic pompki. U mnei za kazdym przekreceniem zaplonu keidy mialem malo paliwa przy rezerwie slychac bylo pompke i dosc glosno. Nalalem do polowy zbiornika i wporzadku..

Posprawdzaj te rzeczy moze bedzie dobrze.

PZdr.

_________________
AUDI A4 B6 -> 2,0 ALT -> 131KM ---> 2002r.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.lut.2006 01:38:25 
Użytkownik

Dołączył(a): 11.sty.2005 11:17:11
Posty: 382
Lokalizacja: Rzeszow/Krosno
Auto: V8
czujnik temp na 75%
albo wtrysk od ssania
pozdr

_________________
http://www.youtube.com/watch?v=Yd7ZHqyUN50 szkoda ze dzwiek nie wyszed bo byl mocny hehe

punk's not death
byly rozne audi qutro i nie qutro ale bylo:
treseraudi super200 2.2turbo 20v quattro avant i to bylo audi...
MONTAŻ LPG MECHANIKA 602244068


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.lut.2006 07:44:50 
Użytkownik

Dołączył(a): 16.sty.2006 08:05:42
Posty: 108
Lokalizacja: Olsztyn
zacznij rano od sprawdzenia czy masz iskre(czasem jak peknieta lub brodna kopulka rozdzielacza +wilgoc =brak iskry),zaworek zimnego startu lub cisnienie w ukladzie paliwowym tez moze byc przyczyna takich objawow a podstawa szczelnosc ukladzie ssania +wydech :diabel:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.lut.2006 11:29:02 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27.paź.2005 19:35:08
Posty: 64
Lokalizacja: Suwałki
spoko, dzieki wszystkim za podopowiedzi, napewno sprawdze wszystko. Jest jeszcze jedna sprawa nie wiem czy zwiazana z odpalaniem, mianowicie wariuja mi obroty, jak odpale zimne jest git, az do nastepmego uruchomienia przy ponownym rozruchu mam ponad 2 tys obrotow i nie chce spadac, nawet jak rozgrzeje silnik, moze jest to jakos powiazane ze slabym paleniem.

_________________
Audi 80 B-3 2.0 16V 6A Sport Edition
Stare ale JARE 1991r i pod góre ciągne


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.lut.2006 18:00:31 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18.sie.2005 21:54:59
Posty: 114
Lokalizacja: Suwałki
Mozliwe ze to czujnik temp. a moze pompka slabo podaje, po dluzszym postoju np.po nocy paliwo maze wraca do zbiornika i potem potrzebuje krecenia zeby podac paliwo. U mnie przez padniety czujnik temp. ciezej palila no ale bez przesady zeby tyle krecic. Jestes z Suwlk to podjedz do jakuba mechanika na wojska polskiego rozowa brama bialy dom tam zawsze jakies furki stoja to zobaczysz to po mojemu mistrz swiata w audi. Ja tylko u niego robie auto i jestem :diabel: :D

_________________
C4 2,8 V6 Quattro


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.lut.2006 20:46:06 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27.paź.2005 19:35:08
Posty: 64
Lokalizacja: Suwałki
Wiem wiem, wlasnie sie do niego wybieram, znajomym kilka aut robil, tylko z czasem slabo, a na forum podpytac i w robocie sie da.

_________________
Audi 80 B-3 2.0 16V 6A Sport Edition
Stare ale JARE 1991r i pod góre ciągne


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 8 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: