upewnij sie czy silnik krokowy masz wpięty w odpowiednie miejsce, tzn czy nie siorbie samego powietrza, tylko mieszanke gazowo powietrzną. no i do tego musisz rozgraniczyc komedie z obrotami wywolane przez wadliwie dzialajacy silnik krokowy, a zle ustawioną mieszanką gazowo-powietrzną czyli skrajnie bogata>przylewanie i spadek obrotow i skrajnie uboga> takze spadek obrotow. no i prawie najwazniejsze to szczelność całości, bo jak tego nie ma to sie pochlastasz a nie ustawisz.
generalnie do blosa ustawienie samego reduktora nie jest najistotniejsze, wystarczy ustawić go do ustawien fabrycznych, albo w połowę regulacji napięcia membrany, dostrojenie to tylko kwestia zabawy i prób. reszte stroisz w blosie tą dużą srubą i wazne zeby nie przesadzić z podparciem przesłony na wolnych (ta skosna srubka regulacyjna) bo bedzie przylewało, i tez nie dawać za duzo gazu tą małą śrubką umieszczoną centralnie w duzej bo tez zaleje na wolnych. wszystko dobrac doswiadczalnie z głową.
_________________ 200 10V turbo quattro, Pastuch "quattro" 2,8
|