.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 11.cze.2025 06:20:05

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 6 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: BLOS w k-jetronic'u - kilka pytań
PostNapisane: 07.lut.2006 18:35:46 
Użytkownik

Dołączył(a): 07.lut.2006 18:14:30
Posty: 2
Lokalizacja: Lublin
Witam. Ma ktoś z was założonego i porawnie działającego blosa w k-jetronicu?? Mam kilka pytań:
- gdzie powinien być umieszczony (ja mam miedzy przypływomierzem a przepustnicą)
- czy rozkrecaliście parownik (gdy rozkreciłem obroty wynosiły 2000rpm mimo skrecenia blosa)
- czy gdy zmieniacie skład mieszanki dla pełnego zakresu obrotów zmieniają wam sie obroty jałowe?? (u mnie tak)
Dzieki za wypowiedzi!


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.lut.2006 19:49:22 
Użytkownik

Dołączył(a): 02.sie.2005 18:04:27
Posty: 579
Lokalizacja: Białystok
http://www.audiklub.org/phpBB2/search.php?mode=results

_________________
A8


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.lut.2006 20:13:59 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29.lis.2004 15:45:04
Posty: 132
Lokalizacja: Kraków
http://www.audiklub.org/phpBB2/viewtopic.php?t=27393
tu się wiele dowiesz

_________________
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
AUDI und VW Team: AUDI COUPE GT `87 KX to jest coś :) i SEAT IBIZA 1,8T
+ projekt w budowie Audi Coupe Quattro 85r z wszczepionym MC
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.lut.2006 17:19:19 
Użytkownik

Dołączył(a): 07.lut.2006 18:14:30
Posty: 2
Lokalizacja: Lublin
no spoko, umiem posługiwać się wyszukiwarką, tylko że akurat odpowiedzi na te pytania nie ma jak narazie na forum. Naprawde prosze o pomoc, nie mam pewności czy wszystko ok zrobiłem


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.lut.2006 10:53:33 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29.lis.2004 15:45:04
Posty: 132
Lokalizacja: Kraków
W temacie i instrukcji do blosa są odpowiedzi na 2 pierwsze pytania i to w miarę wyczerpujące
Co do 3 to jest mało precyzyjne, czym regulujesz? Ustawiasz blos na skład mieszani na biegu jałowym i wszystko powinno hulać jak szalone.

_________________
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
AUDI und VW Team: AUDI COUPE GT `87 KX to jest coś :) i SEAT IBIZA 1,8T
+ projekt w budowie Audi Coupe Quattro 85r z wszczepionym MC
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.lut.2006 12:14:54 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.paź.2003 17:09:27
Posty: 4593
Lokalizacja: Białystok
Auto: przeważnie starsze Audi
upewnij sie czy silnik krokowy masz wpięty w odpowiednie miejsce, tzn czy nie siorbie samego powietrza, tylko mieszanke gazowo powietrzną. no i do tego musisz rozgraniczyc komedie z obrotami wywolane przez wadliwie dzialajacy silnik krokowy, a zle ustawioną mieszanką gazowo-powietrzną czyli skrajnie bogata>przylewanie i spadek obrotow i skrajnie uboga> takze spadek obrotow. no i prawie najwazniejsze to szczelność całości, bo jak tego nie ma to sie pochlastasz a nie ustawisz.

generalnie do blosa ustawienie samego reduktora nie jest najistotniejsze, wystarczy ustawić go do ustawien fabrycznych, albo w połowę regulacji napięcia membrany, dostrojenie to tylko kwestia zabawy i prób. reszte stroisz w blosie tą dużą srubą i wazne zeby nie przesadzić z podparciem przesłony na wolnych (ta skosna srubka regulacyjna) bo bedzie przylewało, i tez nie dawać za duzo gazu tą małą śrubką umieszczoną centralnie w duzej bo tez zaleje na wolnych. wszystko dobrac doswiadczalnie z głową.

_________________
200 10V turbo quattro, Pastuch "quattro" 2,8


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 6 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: