.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 09.cze.2025 04:40:10

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 12 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: hamulce - co moze byc
PostNapisane: 02.lut.2006 20:52:02 
Użytkownik

Dołączył(a): 19.paź.2005 12:57:50
Posty: 167
Lokalizacja: Warszawa
Witam serdecznie jestem posiadaczem audi B4 z 90 konnym silniczkiem
moje pytanie polega na tym ze zastanawiam sie czy cos nietak sie porobiło mi z hamulcami.
klocki wymieniałem jakis czas temu na jesieni tarcz jeszcze niebyło potrzeby. jednak pedał zaczął mi jakoś głębiej wpadac......i dosyć gorzej hamowac..... niewiem czy objawia sie zużycie tylnich okładzin czy bębnów czy jak.... słyszałem ze po ostrych mrozach tłoczki w bębnach lubią się rozszczelniać.....ale u mnie to w sumie niewiem co moze byc...znacie jakichś moze specy od tego w warszawie?

_________________
niema to jak wypas furka !!! AUDI rządzi

http://www.audiklub.org/phpBB2/viewtopic.php?t=23870

B4 ABT 2.0 +LPG 91r.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Miękki hamulec
PostNapisane: 02.lut.2006 21:44:04 
Użytkownik

Dołączył(a): 01.sty.2006 18:46:13
Posty: 8
Lokalizacja: Szczecin
Zacznij od odpowietrzenia zacisków hamulcowych . Jeżeli to nie pomoże to zostało Ci wymienićuszczelki w zaciskach. Zobacz czy któryś jest mokry od hydrolu.

_________________
Audi 80 1994 1,9 TDI 90 KM


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.lut.2006 03:25:11 
Użytkownik

Dołączył(a): 19.paź.2005 12:57:50
Posty: 167
Lokalizacja: Warszawa
znaczy one tez moga puszczać ? a nieorientujesz sie czy droga to inwestycja?

_________________
niema to jak wypas furka !!! AUDI rządzi

http://www.audiklub.org/phpBB2/viewtopic.php?t=23870

B4 ABT 2.0 +LPG 91r.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.lut.2006 07:59:18 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.paź.2004 08:30:29
Posty: 10363
Lokalizacja: Siedlce
Auto: A4 B7 cabrio 2,0 Tfsi quattro. 200KM.
Kevin napisał(a):
znaczy one tez moga puszczać ? a nieorientujesz sie czy droga to inwestycja?
Szkoda gadac o kosztach jak nie znasz przyczyny, wejdz pod samochód zlokalizuj wycieki i dopiero gdybaj.Być może majstry od wymiany klocków nie wcisneli tłoczka tylko upuścili płynu odpowietrznikiem , i potem nie odpowietryli hamulców??

_________________
Było dwanaście OOOO w tym siedem quattro, zostało cabrio B7 2,0TFSi quattro do zabawy+ Coupe quattro 8B 2.6 V6 syna.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.lut.2006 08:05:29 
Użytkownik

Dołączył(a): 16.sty.2006 08:05:42
Posty: 108
Lokalizacja: Olsztyn
sprawdz czy masz wycieki i...czy przewody elastyczne nie puchna jak depniesz na hamulec:)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Koszty zacisków ub zestawu do regeneracji
PostNapisane: 04.lut.2006 12:28:21 
Użytkownik

Dołączył(a): 01.sty.2006 18:46:13
Posty: 8
Lokalizacja: Szczecin
Dwa tygodnie temu wymieniałem prawy tył. Miałem problemy z ręcznym. Na poczatku wymieniłem uszczelki - komplet około 22 zł. Pojeździłem dwa dni i hamullec zrobił się miękki nawet bardzo gdyż zaświeciła mi się kontrolka (!). Wiedziałem co jest grane. Wjechałem na kanał i okazało się że uszczelki nie trzymają (jedna) Nie bawiłem się w kolejne rozbieranie, zamówiłem regenerowany zcisk na allegro za 150 zł. Zamontowałem sam, dolałem DOT 4 (20 zł) odpowietrzyłem i śmigam. Ręczny ok, nożny ok.

Wymiana zacisku 40 minut.

Wymiana uszczelek w zacisku 1,5 do 2 godzin.

Pozdrawiam

_________________
Audi 80 1994 1,9 TDI 90 KM


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Sprawdź
PostNapisane: 04.lut.2006 12:32:35 
Użytkownik

Dołączył(a): 01.sty.2006 18:46:13
Posty: 8
Lokalizacja: Szczecin
Zapomniałem wspomniećabyś sprawdził sobie przewody hamulcowe.


A jeżeli chcesz wiedzieć ile kosztuje nowy zacisk to musić liczyć się zkwotą min 450 zł. (zależy od firmy bo sąnawet po 800 i więcej)

_________________
Audi 80 1994 1,9 TDI 90 KM


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.lut.2006 13:16:40 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.sty.2006 22:15:16
Posty: 3775
Lokalizacja: okolice Strzyżowa
Zastanawia mnie co znaczy regeneracja zacisków tych z allegro. [Wymiana uszczelniaczy??]

_________________
S4 3.0T CGXC S-tronic '13 srebrne 08.2021
A4 1.8T BEX '04 w srebrnym avancie [było 11.2015 - 11.2020]
A4 1.8T AEB '95 czerwień isis-metalic [było09.2008 - 09.2021]
80 '93 ABK + LPG [było: 04.2006 - 12.2008]
aha jest też ecoboost 1.0T.
Jest też TQT


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: regeneracja zacisków
PostNapisane: 05.lut.2006 13:26:20 
Użytkownik

Dołączył(a): 01.sty.2006 18:46:13
Posty: 8
Lokalizacja: Szczecin
W moim zzacisku nie pomogło czyszczenie i wymiana uszczelnień. Miałem uszkodzony gwing i gdy za mocno zaciągnołem ręczny następowało zakleszczenie i nie mogłem od środka nic zrobić. Trzeba było młotkiem lub w dużą dziurę wiechać ale to szkoda zawieszenia.

Ogóelnie regeneracja może polegać na czyszczeniu i wymianie uszczelek i małych dupereli.

Można z dwóch zrobić jeden.

A jeżeli chodzi o fakt, że to z allegro i może to bubel jak większośc innych rzeczy - nie tym razem. Mam 6 nmiesięcy gwarancji i rachunek. Gość ma normalną firme.

Ja jestem zadowolony.

_________________
Audi 80 1994 1,9 TDI 90 KM


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.lut.2006 08:12:01 
Użytkownik

Dołączył(a): 19.paź.2005 12:57:50
Posty: 167
Lokalizacja: Warszawa
hmmm dziwna sprawa.....gdy temperatura podskoczyła objawy zanikły......
auto spowrotem hamuje normalnie......

dziwna to sprawa niemiałem pojęcia ze temperatura powietrza mzoe miec znaczenie w tym przypadku.......

a objawy jakie wczesniej opisałem miałem w czasie gdy były te okropne mrozy po 15-30 stopni........

_________________
niema to jak wypas furka !!! AUDI rządzi

http://www.audiklub.org/phpBB2/viewtopic.php?t=23870

B4 ABT 2.0 +LPG 91r.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.lut.2006 08:14:21 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.maja.2001 01:00:00
Posty: 12012
Lokalizacja: Poznań i okolice
Auto: Audi S2, Audi 80 Avant
wymień płyn hamulcowy

_________________
Audi Coupe S2 - 400 KM , 440 Nm
Garrett 3071R @1.7 bar, injectors 525ccm, 7A exhaust cam, custom IC, radiator, Bosch 040 fuel pump...

Obrazek

iiii nowa zabawka Suzuki V-Strom DL1000 :P


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.lut.2006 22:49:51 
Użytkownik

Dołączył(a): 19.paź.2005 12:57:50
Posty: 167
Lokalizacja: Warszawa
OT I ZNALZŁEM PRZYCZYNE. ODWIEDZIŁEM DZISIAJ MECHANIORA PRZY OKAZJI WYMIANY PRZEDNICH AMORTYZATORÓW POPROSIŁEM O SPRAWDZENIE HAMULCÓW A ZE BYŁ MIŁY I UCZYNNY TO POZAGLĄDAŁ TU I TAM....... ODPOWIETRZYŁ ITD.....

CO SIE OKAZAŁO
?

BEBNY JUZ SIE ZABARDZO WYTARŁY........PRAWDOPODOBNIE POPRZEDNI WŁASCICIEL JUZ JE RAZ TOCZYŁ..... I JUZ SIE SKOŃCZYŁY BO CYLINDERKI SA OK, SZCZĘKI TEZ......OKŁADZINY NA NICH TEZ....... TYLE ZE JUZ SKOŃCZYŁ SIE PROMIEN ROZPIERANIA SZCZEK PRZEZ CYLINDERKI I STAD WPADANIE PEDAŁY W PODŁOGE BO CYLINDEREK NIEMA JUZ CZEGO ROZPIERAC.....



NIEDŁUGO ZROBIE WYMIANKE.....

A TAK NA BOKU......AMORKI NA PRZÓD ZAŁOZYŁEM GAZOWE SACHS STRASZNIE TWARDE.....PRZY PREDKOSCIACH PONIZEJ 50
ALE ZA PRZY DYNAMICZNEJ JEZDZIE REWELACJA!!!!!!!
TRZYMA SIE DROGI JAK PRZYKLEJONY TYŁ TEZ ZROBIE NA GAZOWE SACHS

_________________
niema to jak wypas furka !!! AUDI rządzi

http://www.audiklub.org/phpBB2/viewtopic.php?t=23870

B4 ABT 2.0 +LPG 91r.


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 12 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Majestic-12 [Bot] i 2 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: