.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 08.cze.2025 23:42:26

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 9 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: turbina
PostNapisane: 09.lut.2006 16:16:23 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.sty.2005 23:50:02
Posty: 436
Lokalizacja: Elbląg
Czy turbina przy stałej prędkości powinna utrzymywać swoje "dmuchanie" ??
Sprawdziłem swoją manometrem i wygląda na to iż turbina pompuje nawet do 1bara, po czym natychmiast spada do ok. 0,4. Czy to normalne ??

_________________
Audi 80 B3 1.6TD+intercooler
-> TURBO BOOST 1.1 bar on Garrett T2 <-


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.lut.2006 17:18:04 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.maja.2001 01:00:00
Posty: 12012
Lokalizacja: Poznań i okolice
Auto: Audi S2, Audi 80 Avant
a po co ma dmuchać cały czas ? przecież to bez sensu, dmucha wtedy , kiedy jest potrzebne, a potem albo nie dmucha, albo dmucha odpowiednio do obciążenia.

_________________
Audi Coupe S2 - 400 KM , 440 Nm
Garrett 3071R @1.7 bar, injectors 525ccm, 7A exhaust cam, custom IC, radiator, Bosch 040 fuel pump...

Obrazek

iiii nowa zabawka Suzuki V-Strom DL1000 :P


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.lut.2006 17:27:03 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.sty.2005 23:50:02
Posty: 436
Lokalizacja: Elbląg
Próbując rozwiązać mój problem opisany w http://forum.audiklub.org/viewtopic.php?t=27310
sprawdziłem dziś turbawkę, no i okazuje się że właśnie w momencie gdy zaczyna się owy kaszelek to spada ciśnienie doładowanie. Mechanik powiedział, że cos jest nie tak z zaworem upustowym, ale on się tym nie zajmuje więc załamuje już ręce od koszalińskich mechaniorów :zly:

_________________
Audi 80 B3 1.6TD+intercooler
-> TURBO BOOST 1.1 bar on Garrett T2 <-


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.lut.2006 17:48:11 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.maja.2001 01:00:00
Posty: 12012
Lokalizacja: Poznań i okolice
Auto: Audi S2, Audi 80 Avant
bardzo możliwe, że wastegate przepuszcza LUB dump valve nie trzyma. te dwa zawory do sprawdzenia.

_________________
Audi Coupe S2 - 400 KM , 440 Nm
Garrett 3071R @1.7 bar, injectors 525ccm, 7A exhaust cam, custom IC, radiator, Bosch 040 fuel pump...

Obrazek

iiii nowa zabawka Suzuki V-Strom DL1000 :P


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.lut.2006 18:33:49 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.sty.2005 23:50:02
Posty: 436
Lokalizacja: Elbląg
można samemu sobie z tym poradzić?? konieczne jest wyciągnięcie turbiny??

_________________
Audi 80 B3 1.6TD+intercooler
-> TURBO BOOST 1.1 bar on Garrett T2 <-


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.lut.2006 18:41:02 
Użytkownik

Dołączył(a): 08.sty.2006 22:29:06
Posty: 46
Lokalizacja: Hrabstwo Klodzkie
sciagnij przewod cisnieniowy z puszki- gruszki na turbinie i zobacz jak zareaguje,

_________________
Power TDI i nie ma mocnych...

Nowe części - rewelacyjne ceny dla klubowiczow.gg 5592831


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.lut.2006 22:23:14 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 05.lis.2004 23:06:05
Posty: 5522
Lokalizacja: Kęty
Auto: Audi A8 D2 4.2E
masz chyba przytarte sterowanie kierownicą nadmuchu spalin na łopatki.

ale to raczej nie ma nic da jakiegoś kaszlu silnika musiałby ci WG cały czas zmieniać kierunek łopatek wtedy byś to napewno odczuł, ale to w tym silniku jest niemożliwe. Szukaj gdzie indziej a sterownanie kierownicą sprawdź.
Poza tym Wgate spełnia tylko spoją rolę na max. obrotach i dużym obciążeniu - nie dopuszcza do przeciążenia turbiny.

_________________
Audi A8 ABZ - black widow

http://img513.imageshack.us/img513/2742/dscn1455.jpg

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.lut.2006 19:32:52 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.sty.2005 23:50:02
Posty: 436
Lokalizacja: Elbląg
Sprawa rozwiązana.
Tak jak przypuszczałem (co potwierdził Leo), zawór upsutowy (wast gate) przepuszczał. Zapiekł się (bądź zadławił olejem, bo jest cały ujeb*ny olejem), w pozycji do połowy otwarty, objaw był taki iż po napompowaniu do 1bara, natychmiast spuszczał do 0,3bara, co było odczuwalne opisywanym w innym wątku kaszlem, no i skróceniem prędkości max. do 140. Jeszcze maxa nie sprawdziłem, bo ciężko się rozpędzic w Koszalinie powyżej 120 :) ale te 120 to miałem na III biegu, więc chyba jest OK.
Używany WG z jakiegoś szrotu+robocizna 200zł.
Odczucia: POZYTYWNE :P Znacznie się wyciszył na wyższych obrotach, przedtem jazda 120km/h było męczarnią.
Auto zreanimowane !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

_________________
Audi 80 B3 1.6TD+intercooler
-> TURBO BOOST 1.1 bar on Garrett T2 <-


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.lut.2006 09:29:06 
Użytkownik

Dołączył(a): 27.paź.2004 15:52:09
Posty: 167
Lokalizacja: Święte Miasto
Olej powiadasz?
Obserwuj turbawkę...
Coś sie święci...

_________________
ubogi krewny OOOO - Passat Variant 2003 tdi/AVB
było A4/TDI=1Z+?/1996


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 9 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: