rodzynek napisał(a):
Stawiam na gruszkę, nie magazynuje ciśnienia, które jest potrzebne własnie przy szybkim kopnięciu w pedał.
U siebie wymieniłem najpierw gruszkę - poprawiło się zauważalnie. Wymieniłem pompę - bez różnicy. Jeszcze mi został wzmacniacz przed pompą do wymiany. Ale to dopiero jak będzie ciepło i urlop (bo ciężki dostęp do śrub).
Skad wziales gruche ? Uzywki raczej nie ma sensu kupowac bo nowka nie wytrzymuje wiecej niz 7 lat podobno z powodu tego wspanialego balonu z azotem, ktore jest w srodku. Ja mam uwalona gruche i sprawna pompe. Pedal jest twardy, ale system dziala poprawnie nawet przy awaryjnym cheblowaniu - natomiast wtedy zapala sie kontrolka na AutoChecku.
Tutaj znajdziesz info na temat gruchy i reszty - rowniez procedury testowe poszczegolnych elementow ukladu:
http://www.20v.org/brakprob.htm#bomb
U nas Panowie z 2B przelozyli standardowe podcisnieniowe wspomaganie hamulcow

Moze to jest dobre wyjscie bo ponoc nowa grucha to 1500 pln w ASO
