.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 08.cze.2025 23:41:54

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 11 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: odpowietrzenie zbiornika w coupe
PostNapisane: 28.lip.2005 13:02:27 
Użytkownik

Dołączył(a): 25.kwi.2005 10:18:01
Posty: 96
Lokalizacja: Radom
witam problem jest tego typu bo wydaje mi sie ze jest ze jak odkrece korek na stacji to slychac ze zebralo sie tam sporo oparow w sumie nawet cisnienie maja tez spore bo czuc na dloni jak uchodza. Silnik 2,3ng tam wegiel jest chyba w blotniku prawda bo widzialem ze tam wezyk wchodzi i wychodzi. Jak sprawdzic dzialanie systemu i jakie koszty mnie czekaja w przypadku wymiany filtra z weglem a moze kurde sie jakos ztkalo??


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: odpowietrzenie zbiornika w coupe
PostNapisane: 28.lip.2005 13:21:04 
Użytkownik

Dołączył(a): 23.cze.2004 23:16:44
Posty: 2694
Lokalizacja: Trzebnica
GELA napisał(a):
witam problem jest tego typu bo wydaje mi sie ze jest ze jak odkrece korek na stacji to slychac ze zebralo sie tam sporo oparow w sumie nawet cisnienie maja tez spore bo czuc na dloni jak uchodza. Silnik 2,3ng tam wegiel jest chyba w blotniku prawda bo widzialem ze tam wezyk wchodzi i wychodzi. Jak sprawdzic dzialanie systemu i jakie koszty mnie czekaja w przypadku wymiany filtra z weglem a moze kurde sie jakos ztkalo??
jak odkręcasz korek wlewu paliwa to chyba normlane że powietrze będzie uciekło zaraz po odkręceniu :|

_________________
Obrazek
było: B3,B4,B4,C4,C4q,C4q,A4q,A6q,A6C5q,A6C5,VW Bora 4Motion.A4 B6q,Bmw x5 4,4, BMW X5 3,0 , A6 C6 2,4q
jest: A8 D3 4.2 q


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: odpowietrzenie zbiornika w coupe
PostNapisane: 28.lip.2005 13:25:07 
Klubowicz

Dołączył(a): 23.lip.2003 18:25:03
Posty: 11651
Lokalizacja: Wrocław
yooo25 napisał(a):
jak odkręcasz korek wlewu paliwa to chyba normlane że powietrze będzie uciekło zaraz po odkręceniu :|

a czemu to takie niby normalne?
jesli odpowietrzenie baku jest sprawne to cisnienie w baku powinno byc rowne atmosferycznemu czyli z baku co najwyzej ulatniac sie beda opary paliwa ktore od powietrza sa lzejsze.

_________________

było:
Q7 4M 3,0 TFSI
SQ5 Plus
A7 C7 3,0 biTDI
A6 C7 3,0 biTDI
S4 B8 3,0 TFSI
V8 D11 4,2
A4 B6 1,8T q
S8 D2 4,2
S6 C4 4,2
A6 C4 2,5 TDI q
S6 C4 2,2T
A6 C4 2,5 TDI q
A80 B4 1,9 TDI


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.lip.2005 16:22:17 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.paź.2004 08:30:29
Posty: 10363
Lokalizacja: Siedlce
Auto: A4 B7 cabrio 2,0 Tfsi quattro. 200KM.
E tam Bilu nie pleć ja mialem kilka audi i kazde "syczało" na stacji , uwazam ze to norma i szkoda zawracac sobie tym głowe.

_________________
Było dwanaście OOOO w tym siedem quattro, zostało cabrio B7 2,0TFSi quattro do zabawy+ Coupe quattro 8B 2.6 V6 syna.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.lip.2005 16:45:08 
Klubowicz

Dołączył(a): 17.sie.2004 08:34:00
Posty: 7309
Lokalizacja: mazowieckie
mały v8 napisał(a):
E tam Bilu nie pleć ja mialem kilka audi i kazde "syczało" na stacji , uwazam ze to norma i szkoda zawracac sobie tym głowe.


A jak Cinqecento syczy....... Hmmmmmm, brawie jak zawór upustowy sprężarki ;) - U mnie w CCCO też syczy...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.lip.2005 17:17:58 
Moderator

Dołączył(a): 17.lip.2003 02:27:37
Posty: 10118
Lokalizacja: CBY
Auto: C4,B6 quattro, A2
proponuje zajac sie syczacymi zbiornikami bo to wina niedroznego odpowietrzenia baku jest to trzeci wezyk dochodzacy do konsoli skupiajacej rurki idace do baku. jedna to wylot paliwa , druga powrot a trzecia odpwietrzenie z zaworem grawitacyjnym. syczenie to wcale nie opary a zasysane powietrze wypelniajace przestrzen po spalonym paliwie . jest to jedna z przyczyn uszkodzen pomp paliwowych

_________________
A100 '88 2,3 - 99-02
A10Q '91 2.8 - 01-15
A6Q '97 2.5 - 11-
A4Q '03 1.9 - 15-
A2 '01 1.4 - 24-


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.lip.2005 23:23:55 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 04.paź.2004 13:33:42
Posty: 855
Lokalizacja: Warszawa
w Golfie można było odpowietrzyć taką dźwigienką jest coś takiego w Audi bo nie mogłem znaleźć??

_________________
Audi Coupe Quattro MC/3B/7A Hybrid Powered
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.lip.2005 13:25:49 
Użytkownik

Dołączył(a): 25.kwi.2005 10:18:01
Posty: 96
Lokalizacja: Radom
no ja wlasnie sie chce zajac syczacym bakiem tylko ze tu zaczynaja sie schody do samej pompy paliwe w coupe quattro dostep jest mocno ograniczony nie chce bez potrzeby wszystko z bagaznika wywalac a wtetdy i tak pompa jest zbunkrowana w samym rogu i dostep slabiutki. pod spodem wystaja 3 weze jeden mozna od razu wykluczyc bo idzie do filtra czyli wyjscie z pompy a 2 pozostale duzo zaslaniaja oslony zadnycch zaworkow po drodze nie zlokalizowalem gdzie on jest? Pod maska jeden z nich wchodzi do blotnika a wyscie jest do przepustnicy wpiete przez takie cos z wtyczka wiem ze ma cykac no i cyka to ten zawor? jak sprrawdzic droznosc przed nim i za nim chociaz za nim to w sumie kilka centymetrow wezyka moze na razie nie dikrecac mocno korka?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31.lip.2005 21:02:59 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10.lip.2005 10:09:55
Posty: 3209
Lokalizacja: Puck
Hej! Kiedys poradzilem sobie z tym problemem nawiercajac maly otworek (4mm ) w najwyzszym punkcie rury za korkiem paliwa :P choc to malo profesjonalne ale pomoglo.

_________________
Najlepsze auto ?
To takie, za które płaci Twój szef.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: odpowietrzenie zbiornika
PostNapisane: 02.sie.2005 03:01:22 
Użytkownik

Dołączył(a): 19.cze.2004 02:01:56
Posty: 65
Lokalizacja: Slupsk
A wiec tak>Zbiornik ma byc szczelnie zakrecony korkiem.Przy rozdzielaczu paliwa(tak tak wlasnie tam)jest elektomagnetyczny solenoid ktury z pewna czestoscia laczy poprzez przewood zbiornik z kolektorem ssacym.Dlatego slyszymy ssanie powietrza.Niema to nic wspoolnego z wysysaniem paliwa przez silnik(konsumpcja)NIE piszcie bzdur o zassanych w ten sposob zbiornikach prosze.Jest jednak mozliwe ze solenoid jest wadliwy lub wadliwie sterowany i podcisnienie bedzie zbyt duze.Ale pompa paliwa jest w stanie wytworzyc cisnienie nawet majac male cisnienie na ssaniu.Wazne jest czy ma co ssac.Raf ze slupska

_________________
CCCO Coupe 2.0 16V ACE 103 kW(140KM) igielka ( kamrafa@wp.pl) "Panie to nie jezdzi,to ZAPIER**LA"-Wypowiedz mechanika po jezdzie proobnej


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.lut.2006 21:50:00 
Użytkownik

Dołączył(a): 22.lis.2004 01:40:36
Posty: 70
Lokalizacja: --- Chorzów ---
Witam!

Nie wiem czy to dobre miejsce, ale zaryzykuje i spytam o cos :]

Więc tak, mam zamknięty korek paliwa, klapkę też i słysze od jakiegoś czasu jak syczy powietrze, tak syczy, że w srodku to słychać troszke nawet. Gdy odkrece korek wiedomo, ma większy wylot i nie słychać ale i tak powetrze ucieka.. Gdy dokręce spowrotem to w chwili uszczelnienie korka powietrze na chwile przestaje syczeć i szarpnie obrotami +\-300obr gdzies. Kiedys tego nie bylo, nawet w zime, paliwo tankuje te same i boje sie ze cos sie psuje :/
Opisywana sytuacja to silnik zarówno rozgrzany jak i bez na wolnych obrotach.

Moje autko to A4 1.6 ADP z 96 roku.

Może ktoś powie jak to wyelimonować i co to wogóle jest??

Pozdrawiam i dzięki z góry!!!

_________________
3.Audi A4 1.6 ADP 1996 - pierwsza niunia :]
2.rower
1.piechtobus :]


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 11 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: