.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 08.cze.2025 23:40:37

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 10 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: Prosze o pomoc - beznadziejna sytuacja
PostNapisane: 10.lut.2006 21:26:05 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.lip.2004 13:09:19
Posty: 180
Lokalizacja: Warszawa
Od dluzszego czasu staram sie ogarnac moj samochod audi 100 c3 po dolozeniu dodatkowego wyp. i zmianie silnika, jakas klatwa nad nim wisi bo wszystko sie psuje, a raczej polscy fachowcy tak robia ze....
samochod dluzej stoi niz jezdzi.

Jesli ktokolwiek widzial, ktokolwiek wie gdzie w w-waw/okolicy wawa / wojewodztwie mazowieckim znajde porzadnego elektryka by ogarnal elektryke w samochodzie, ktory ma troche wiedzy wykraczajacej poza zamontowanie alarmu ze schematow i porzadnie wykonuje swoja prace, to prosilbym o odpowiedz.

_________________
hand made C3->V8 89' 2.0 td+IC -> 2.0 RT (k-j)
still in progress


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.lut.2006 08:06:48 
Użytkownik

Dołączył(a): 06.lis.2005 09:32:57
Posty: 10
Lokalizacja: okolice Szczytna - Mazury
Jeśli chce Ci się przyjechać około 40 km.za Ostrłękę to mam fachowca ,który może pomoże. Odezwij się na maila.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.lut.2006 12:55:43 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.paź.2004 08:30:29
Posty: 10363
Lokalizacja: Siedlce
Auto: A4 B7 cabrio 2,0 Tfsi quattro. 200KM.
Ja tam sie wcale nie dziwie ze nikt tego nie umie poskładać, powymyślałeś jakieś deski z V8 inne śilniki, zrobiłeś 10 aut w jednym wiec zrozum i mechaników, ja tez jestem zdania ze jak ktos był taki madry i to pocudował to niech teraz naprawia.A jak auto służy do jazdy a nie jako hobby to lepiej za wiele w nim nie cudować.

_________________
Było dwanaście OOOO w tym siedem quattro, zostało cabrio B7 2,0TFSi quattro do zabawy+ Coupe quattro 8B 2.6 V6 syna.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.lut.2006 16:49:24 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.sie.2003 19:59:09
Posty: 9212
Lokalizacja: Warszawa           Auta: S8
mnie nikt nie chcial od tego samego modelu pozakładać gratów...

dłubac najlepiej samemu i mieć dobre wiązki znaczy kompletne
i schematy wtedy jest całkiem całkiem

_________________
V8: Obrazek A8: Obrazek S8: Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.lut.2006 21:05:31 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.lip.2004 13:09:19
Posty: 180
Lokalizacja: Warszawa
maly v8 , wiec czym sie powinni zajmowac elektrycy samochodowi jak oryginalnych czesci na oryginalnych wiazkach, sprawnych nie potrafia poskladac, a nawet jak potrafia to wola zalozyc alarm ze schematow niz pomyslec a i tak taka sama dniowka wyjdzie. W przeciwienstwie do Ciebie mnie to dziwi, lecz juz przestaje bo w PL w tej branzy to sami partacze i kretacze zostali i poglad ze w PL nie naprawia sie samochodow bo wiecej zlego niz dobrego polski mechanik wniesie jest niestety nadal bardzo aktualny.
Jeden fachowiec przeciagal sprawe pol roku ale jak robil to calkiem niezle, drugi nie moze znalesc czasu, inny oszukiwal i na odpierdziel sie robil, ostatni z ktorym bylem umowiony w chu...a przycial i sie pod ziemie zapadl.

samemu dlubac mozna jak sie ma na to czas i nie poprawia po 2 osobach ktore swoimi sposobami to robily, zabawa z tym samochodem juz mnie naprawde zmeczyla. lecz chyba faktycznie pora sie samemu tym zajac wspomagajac sie schematami.

piurko2 , dzieki za jedyna konkretna odpowiedz w tym poscie, jesli nikogo blizej nie znajde to sie odezwe.

_________________
hand made C3->V8 89' 2.0 td+IC -> 2.0 RT (k-j)
still in progress


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.lut.2006 02:41:55 
Użytkownik

Dołączył(a): 22.paź.2005 18:15:50
Posty: 117
Lokalizacja: Białystok
Wcale sie nie dziwie dla SIMSOFTA.Ostatnio jak zawiezlismy z Bartem w aparat zapl.od s4 dla elektryka sam. zeby zmienil czujnik halla to bawil sie 4,5 godz i nie mogl wybic klina i popierdo... tryb,ale w ten sposob ze prawie odpadala koncowka trybu.Mowie do chlopa ze on byl caly.On mowi ze tylko koncowke jednego pojebal.Mowie mu - a co by bylo jakby wpadl do silnika.On odpowiedzial -Toz to takie male nic by sie nie stalo.????No i wez sie nie wkur..Aparat sami rozebralismy w 10 min.Nie chcielismy napieprzac mlotkiem w klinek bo myslelismy ze elektryk ma jakas praske do wyciskania.Taka prawda .Strach zostawiac co kolwiek dla Frajerow bo wszystko zjeb..

_________________
Audi 90 2,3 NG + Blossssss


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.lut.2006 03:08:22 
Użytkownik

Dołączył(a): 06.maja.2005 21:04:59
Posty: 356
Lokalizacja: Warszawa/Ryki
Mi fachowiec ktory pracuje w zawodzie dobrych 10lat zdejmowal kopulke u ułamał blaszke, pozatym ze zdjemowal ją 20min, pozniej sam ją wyjmowalem bo cos krzywo zalozyl, zajelo mi to 1min :| I taka robota zapiecia szukal ze 30min zeby dorobić. W Polsce nie ma fachowców od elektorniki, sa tylko blacharze kowale i co lepszy potrafi generalke silnika zrobić. Na VAG-u to sie jeden z drugim znaja tyle co i nic a za podlaczenie kazdy krzyczą 50zł w góre. Jezeli samochod jezdzi to lepiej go nie oddawac do zakladu bo juz nie wyjedzie.
SIMSOFT życze ci powodzenia bo bedzie ci napewno potrzebne....


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.lut.2006 12:28:15 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.sie.2003 19:59:09
Posty: 9212
Lokalizacja: Warszawa           Auta: S8
SIMSOFT napisał(a):

samemu dlubac mozna jak sie ma na to czas i nie poprawia po 2 osobach ktore swoimi sposobami to robily, zabawa z tym samochodem juz mnie naprawde zmeczyla. lecz chyba faktycznie pora sie samemu tym zajac wspomagajac sie schematami.


ja tez nie mam czasu... dłubie juz od października i jeżdżę porozbieranym
samochodem... ale trudno tak widocznie musi być...

nie wiem jakich konkretnych odpowiedzi oczekiwałeś skoro nikt nie
ma nikogo do polecenia a z praktyki poszukiwań po nastu warsztatach
wynika ze nie chca brac takich rzeczy.... i po cześci im sie nie dziwię
jak sam sobie pooglądam jak mam pocietą instalacje przez jakiś
rzeźników a to potem problem dla nich bo czego sie nie ruszy to
jakieś nowości... a w międzyczasie by obskoczyli 10 innych
aut - na tobie nigdy tyle nie zarobią...

jak chcesz na siłe moge ci polecić kilku elektryków w stolicy
takich co bym do nich pojechał jakbym musiał np zregenerować
alternator albo założyc alarm...

_________________
V8: Obrazek A8: Obrazek S8: Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.lut.2006 23:16:07 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.lip.2004 13:09:19
Posty: 180
Lokalizacja: Warszawa
Coz , dziekuje wszystkim za wypowiedzi w tym watku.
Wydrukowalem wszystkie mozliwe schematy i zaczalem dzialac samodzielnie z miernikiem i lutownica w reku ... efekt taki ze elekt szyby zaczely dzialac po 2h pracy a elektrykowi 3h nie wystarczyly by je uruchomic, jak widac jak sie chce cos miec porzadnie zrobione to tylko na siebie mozna liczyc i generalnie 90% mam zamiar sam wyrezac.

_________________
hand made C3->V8 89' 2.0 td+IC -> 2.0 RT (k-j)
still in progress


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.lut.2006 07:59:50 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.sie.2003 19:59:09
Posty: 9212
Lokalizacja: Warszawa           Auta: S8
no i o to mi chodziło... brawo! :peace:

jak potrzebujesz pomocy dawaj znać... potem ty pomożesz mnie :diabel:

_________________
V8: Obrazek A8: Obrazek S8: Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 10 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: