poziek napisał(a):
Dopiero jutro jade do mechanika ale może coś podpowiecie już teraz. Jechałem sobie trasą 120-140km wiec w miare spokojnie i nagle poczulem zapachach spalenizny a po 5 min wlaczyla sie kontrolka EPC i kontrolka wyłączonej trakcji. Silnik przełączył sie w tryb awaryjny.moc zmalała radykalnie. Zjechałem na stacje, otwieram maske a tam moja turbina świeci na czerwono z rozgrzania. Macie jakieś pomysły co mogło spowodować takie rozgrzanie??
120-140 chyba nie jest az takie meczące? Auto odstalo godzine, turbo wystyglo i kontrolki zgasly. Dzisiaj podobna sytuacja, troche przycisnąłem auto i kontrolki się włączyły i znowu tryb awaryjny. Czy to wróży wymianie turbo?:(
silnik to 1.8T z wirusem na 211km
czekam na słowa otuchy:):)
Tak jak koledzy proponuje sprawdzic AFR w calym zakresie obrotow...
prawdopodobnie jest dosc sucho i dlatego temperatura skacze do gory
skutek moze byc taki jak napisali koledzy... dziurki w tlokach itp.