Lukasik napisał(a):
w silniku 2,3 ng ssanie dziala tak
w króćcu przy glowicy jest czujnik dwupinowy (jeden idzie do ECU a drugi do układu stabilizacji wolnych obrotów). jak silnik jest zimny to komputer sterujący przy odpałce uruchamia wtryskiwacz rozruchowy oraz wzbogaca dawke paliwa specjalnym elektro-zaworkiem w rozdzielaczu paliwa. a układ stabilizacji wolnych obrotów otwiera troche bardzij zaworek do wolnych obrotów przez co na zimnym obroty są podwyzszone 1000-1200obr.
ja przyjzalbym sie temu zaworkowi wolnych obr z przodu silnika, moze jest zapaskudzony i sie zacina, albo jest problem z kablami.
jak pracuje samochod po nagrzaniu?
Wiec sprawa sie ma tak: facet od którego kupiłem to autko przez 40 tyś km nie wymieniał kabli ani świec juz mam zamówione kable BERU i świece NGK pokukam tam jak to wymienie A jak sie furka zagrzeje to śmiga aż miło a obroty trzyma ok 900-1000 dzieki za odp pozdrawiam AUDI THE BEST FUCK THE REST