.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 09.cze.2025 23:07:27

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 9 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: Nieudana wymiana wtrysku mech.-pytanie
PostNapisane: 17.lis.2005 19:08:59 
Użytkownik

Dołączył(a): 17.kwi.2005 20:56:06
Posty: 15
Lokalizacja: POZNAŃ
Witam! Zabrałem się do wymiany mechanizmu wtrysku -znaczy rozdzielacza.zystko podłączyłem i auto nie chciało odpalić po usilnym kręceniu ożył ale chodził tragicznie.Cały mieszacz zalał sie beną.Zamontowałem stary -ok. Znów "nowy"-kicha.Przetestowałem na starym mieszaczu "nowy" regulator i nie chciał odpalić.
pytania: Czy kupiłem złom? -niby z pewnego źródła.
Czy sam nie jestem w stanie wymienic i jako tako tego wyregulowac.
Oczywiscie jestem swiadom ze bez specjalistów nie wyreguluje tego dobrze,ale chciałbym dojechac chociaz.Czy te wycieki po długim kreceniu to normalne czy dyskwalifikują rozdzielacz paliwa.HELP!

_________________
AUDI 80 B4 COMPETITION 2.0 16v


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.lis.2005 19:33:09 
Użytkownik

Dołączył(a): 07.lis.2003 19:46:40
Posty: 375
Lokalizacja: Błonie k/Warszawy
Tam jest KE-Jetronik tak jak w 2.3 ?

_________________
Audi B-4 Avant '93 1,9 TDI 103PS 215Nm H&R Bilstein B6 Ciemna szyba Klima Dodatkowe zegary Soczewki Xenon Wtryski AFN Zderzak RS CB-radio
****** WSZYSTKO REZANE *******


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.lis.2005 01:21:15 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.lut.2004 12:18:39
Posty: 235
Lokalizacja: Warszawa/Toruń. 1,8 Turbo 20v i a100 2.0
Jeżeli jest ten sam nr katalogowy i nie chodził na gazie [bo to inna bajka] to znaczy że trzeba go wyregulować po założeni. Samemu to troszkę ciężko [tylko na oko] najlepiej po wymianie pojechać na analizator spalin i według niego ustawić. A dla czego go wymieniasz ?

_________________
http://www.leatherstudio.pl/
Nowe to 1,8 t 20v
Było 5000 2,2 i c3 2,0


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.lis.2005 21:04:24 
Użytkownik

Dołączył(a): 14.sie.2003 13:34:51
Posty: 272
Lokalizacja: Kraśnik
witaj
musisz wyregulować skałd mieszanki do granicy tolerancji...
bo inaczej za chiny ci nie zapali...
od góry pomiędzy klapą spiętrzającą a rozdzieaczem paliwa który wymieniłeś juest otworek na klucz imbus 3mm( moze być zakorkowany jak tam jeszcze nie grzebał nkit i trzeba go delikatnie rozwiercić)
jak nie chce zapalć wsadź klucz imbus i przekręć w prawo jeden pełny obrót
wyjmij klucz---to ważne!!!!
i spróbuj odpalić jak nie pomoże cofnij obrót i daj jeden pełn w drógą stronę....
i powtórz opoeracje odpalania...
pamiętaj zawsze zebyś umiał wrócić do punktu w którym zaczołeś kręcić zeby działał ci bezproblemowo stary rozdzieacz....
jeśli nie zadziała po jednym obrcie mozna próbować tą samą operację z róznymi kombinacjami 1,1.5,2 ..obroty
ale nie zadużo bo jak wykręcisz srubę do końca to niestety trzeba rozbierać całą przepływkę ..a wkręćić tą srubke jest bardzo trudne bo ma bardzo drobny gwint...
powodzenia!

_________________
gurbens 90 quattro 2.3 IGS RULEZ!
ŻEGNAJCIE BRAKI MOCY!!


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19.lis.2005 17:58:06 
Użytkownik

Dołączył(a): 17.kwi.2005 20:56:06
Posty: 15
Lokalizacja: POZNAŃ
Dzięki. Będe kombinował. Wiedziałem ,że tam jest jakaś regulacja ale nie ruszałem tego.Tylko najbardziej mnie zaniepokoiło to zalanie po długim kręceniu.Wymieniam bo stare podobno jest uszkodzone po strzale gazu.Teraz udoskonaliłem gaz o elektronikę i silnik krokowy ale nie chodzi jak trzeba.Obroty faluja na gazie a zwłaszcza przy wyzszych obrotach np. 2000 obrotów i skacze równomiernie.Na benie tego nie ma ale jałowy nie jest idealny.Silnik wolnych obrotów wymieniłem.Sonda chyba ok bo spaliny są ok.
mechanior powiedział ze trzeba zacząc od wtrysku.

_________________
AUDI 80 B4 COMPETITION 2.0 16v


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19.lis.2005 18:14:49 
Użytkownik

Dołączył(a): 15.lut.2005 22:14:09
Posty: 118
Lokalizacja: mazowieckie
A regulator ciśnienia też zmieniłeś na nowy? czy został stary?

_________________
AUDI 80 QUATTRO 2.0 16V ACE
A6 C5 1.8 TURBO


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19.lis.2005 19:47:00 
Użytkownik

Dołączył(a): 17.kwi.2005 20:56:06
Posty: 15
Lokalizacja: POZNAŃ
wymieniłem cały komplet czyli tależ-przepustnice powietrza+rozdzielacz z regulatorem cisnienia i jest kicha nie chodzi. po ponownym założeniu starego kompletu +"nowy" regulator tez nie chce odpalic .Czy przy teoretycznie sprawnym wtryskiu zamieniając regulator z innego auta traeba dostroic go czy powinien chodzic jak ten oryginalny?

_________________
AUDI 80 B4 COMPETITION 2.0 16v


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19.lis.2005 20:20:16 
Użytkownik

Dołączył(a): 15.lut.2005 22:14:09
Posty: 118
Lokalizacja: mazowieckie
Załóż stary regulator ciśnienia i powinien odpalić:)

_________________
AUDI 80 QUATTRO 2.0 16V ACE
A6 C5 1.8 TURBO


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: pytanie do - gurbens
PostNapisane: 22.lut.2006 07:30:29 
Użytkownik

Dołączył(a): 09.lut.2006 05:59:21
Posty: 11
Lokalizacja: Łuków
witaj
musisz wyregulować skałd mieszanki do granicy tolerancji...
bo inaczej za chiny ci nie zapali...
od góry pomiędzy klapą spiętrzającą a rozdzieaczem paliwa który wymieniłeś juest otworek na klucz imbus 3mm( moze być zakorkowany jak tam jeszcze nie grzebał nkit i trzeba go delikatnie rozwiercić)
jak nie chce zapalć wsadź klucz imbus i przekręć w prawo jeden pełny obrót
wyjmij klucz---to ważne!!!!

Napisałeś " wyjmij klucz---to ważne!!!! " - a co się stanie kiedy się go nie wyjmie? Ja ostanio przeprowadzałem taką regulację bez wyjmowania klucza i raczej nic się nie stało. Ten korek siedzący w otworze regulacji wyjąłem całkowicie i otwór był przez to większy. Podczas dodawania gazu klucz unosił się do góry ale nic się chyba złego nie stało. Proszę o informację - jakie mogą być następstwa pozostawienia klucza w otworze? Proszę o maila: marccos29@interia.pl

_________________
AUDI B3 1.8 S (JN) 1990 KE-JETRONIC


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 9 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 8 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: