.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 08.cze.2025 19:48:45

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 11 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: Temperatura silnika
PostNapisane: 21.lut.2006 19:27:40 
Użytkownik

Dołączył(a): 22.lis.2005 22:54:12
Posty: 944
Witam nie znalazłem w (search) wystarczajacej odpowiedzi... Wiec prosze o opinie...
A wiec tak mam b3 1.8 - temperatrua silnika jak odpale to 90"c wentylator wlancza sie okolo 98"c .
Ale... dzis np. jezdzilem okolo 20km po miescie ,wlaczyl mi sie wentylator ,zgasilem auto po 15 min pojechalem i temp. mialem 82" i caly czas sie utrzymywalo to nasptenego zgaszenia .Termostat ? Dopiero wymieniany ,pozatym byl kapitalny remont silnika ,moze nie przejmuje sie ,ale chcialem sie dowiedziec jaka wy macie temperature i w jakim silniku.
Pozdrawiam :diabel:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.lut.2006 20:04:39 
Użytkownik

Dołączył(a): 13.lut.2006 16:27:16
Posty: 43
Lokalizacja: Piotrków Trybunalski
w sobote po przejechaniu 50 km - 95 st i taka mam zwykle. pozdro

_________________
Audi 80 B3 1.9E - zawsze bede Cie pamietal........


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.lut.2006 20:10:29 
Użytkownik

Dołączył(a): 14.paź.2005 12:08:44
Posty: 55
Lokalizacja: Barlinek
U mnie normalna temperatura to 100 stopni :| - wiatraki sie wlaczaja po przekroczeniu 102 - nic sie nie grzeje i nic nie rozsadza wiec jezdze i tobie radze to samo ;) - nie wkladaj w tym kierunku kasy bo raczej efekty beda mizerne (mowie z wlasnego doswiadczenia)
pozdrowka

_________________
Audi B4 ---- ABT


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.lut.2006 20:40:22 
Użytkownik

Dołączył(a): 22.lis.2005 22:54:12
Posty: 944
SPko...tylko przed audi mialem Tavrie...ktora mi gotowala co 10km..... i jestem strasznie na tym punkcie przewrazliwiony... :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.lut.2006 20:43:34 
Użytkownik

Dołączył(a): 22.lis.2005 22:54:12
Posty: 944
SPko...tylko przed audi mialem Tavrie...ktora mi gotowala co 10km..... i jestem strasznie na tym punkcie przewrazliwiony... :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.lut.2006 05:38:32 
Użytkownik

Dołączył(a): 16.sty.2006 08:05:42
Posty: 108
Lokalizacja: Olsztyn
cool :diabel: ten typ tak ma ....zapytasz jakiego kolwiek uzytkownika audi kazdy ma inna temp silnika :diabel:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.lut.2006 10:10:08 
Użytkownik

Dołączył(a): 26.gru.2005 19:49:28
Posty: 266
Lokalizacja: Miechów
Racja!- wszyscy maja inaczej!
U nie w miescie 90 a na trasie 80 pare i nie chce byc wiecej. (moze silnik dalej ma 90 ale czujnik jest troche obok glowicy studzi go powietrze i prawdy sie nie dowiesz..)

_________________
A90 2.3 NG było
A4 B5 AFN jeszcze jest.
A4 b6 AVF AVANT


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.lut.2006 10:19:57 
Użytkownik

Dołączył(a): 10.sty.2005 09:12:22
Posty: 910
Lokalizacja: Pruszków
U mnie też jest śmiesznie, bo wykryłem, że przyczyną dziwnych wskazań są kiepskie styki wtyczki od czujnika. Silnik ciepły chłodnica ciepła a termometr pokazuje 70st. Wypnę wtyczkę , trochę poruszam wskazówka i dzie do 90st. Ruszę i pojadę kawałek, na wybojach znowu styki będą wariowały i temp spada do 70. Ale chłodnica się nagrzewa, wiatraki się włączają na postoju więc wszystko poza tym gra. Druty dochodzące do czujnika też wymagają wymiany i zastanawiam się czy to duży kłopot bo idą dalej w takiej wiązce we wspólnej rurce/koszulce. Sztukować czy jak?

_________________
Audi A4 B8 Q, 3,0TDI, 2010
dawniej: A4 B6 1,9TDI AVF; Passat 1,9TDI AVF; Audi 80 B4 2.0 ABT 90KM...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.lut.2006 20:09:03 
Użytkownik

Dołączył(a): 26.gru.2005 19:49:28
Posty: 266
Lokalizacja: Miechów
Raczej sztukuj bo wymieniac to lipa. One pekaja raczej przy samym czujniku wiec jak pociagniesz delikatnie i przewod peknie to bedziesz wiedzial gdzie go zalatac- najlepiej zlutowac i zastosowac koszulke termokurczliwa.

_________________
A90 2.3 NG było
A4 B5 AFN jeszcze jest.
A4 b6 AVF AVANT


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24.lut.2006 06:22:30 
Użytkownik

Dołączył(a): 10.sty.2005 09:12:22
Posty: 910
Lokalizacja: Pruszków
kocham lutowanie na parkingu po ciemku...

_________________
Audi A4 B8 Q, 3,0TDI, 2010
dawniej: A4 B6 1,9TDI AVF; Passat 1,9TDI AVF; Audi 80 B4 2.0 ABT 90KM...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24.lut.2006 07:20:54 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.paź.2003 17:09:27
Posty: 4593
Lokalizacja: Białystok
Auto: przeważnie starsze Audi
z tego co sie zorientowalem to we wszystkich silnikach audi duzy obieg (uchylenie termostatu) nastepuje przy 87st. a wiatrak powinien wlaczac sie przy 93st i w wieksych silnikiach jeszcze drugi, szybszy bieg przy 97st. oczywiscie te 93 i 97 st ma byc przy czujniku wlaczajacym w chłodnicy takze moze byc kilka st roznicy pomiedzy wskazaniem na desce a temperatura plynu przy czujniku.

Do tego dochodzi jeszcze dokładność wskazania temperatury na desce ;) i u kogos przeklamuje 5 st w gore a u kogos 5st w dół.

jednak dla swietego spokoju mozna sprawdzić poziom płynu, poprawnosc dzialania termostatu (czy chlodnica robi sie goraca w odpowiednim momencie), czy wlacznik temiczny wiatraka (wkrecony w chlodnice) dziala poprawnie (jedno albo dwa wyjscia (2 ,3 piny)).

_________________
200 10V turbo quattro, Pastuch "quattro" 2,8


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 11 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: