.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 08.cze.2025 21:47:54

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 11 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: dodatki do oleju
PostNapisane: 27.lut.2006 06:31:22 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10.wrz.2005 15:20:30
Posty: 180
Lokalizacja: krakow
Czy ktoś z Was ma doświadczenia z dodatkami do oleju silnikowego? Chodzi mi o dodatki np. KLEEN-FLO jak ten:

http://www.kleenflo.pl/index_produkty.htm

chodzi mi o ten o nazwie: ENGINE SEAL

Silnik pobiera mi około 0.2 litra oleju na 1000 km i poza tym pracuje pieknie. Uważam, że wina leży po stronie elementów gumowych, które straciły własciwosci uszczelniające. Nie widzę sensu aby zrzucać głowicę. Przed wymianą uszczelniaczy kusi mnie zeby sprobowac tego srodka. Czy ktoś zalewał cos takiego? Może znacie inne dodatki ktore mają takie działanie i są sprawdzone?

_________________
Było:
Audi B4 2.0 ABK + LPG

Jest:
Audi A6 C5 Avant (2001) 2.4 V6 AML + BRC SEQUENT FLY, GENIUS MAX
VW POLO 6N1 1.0 AER POWER :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.lut.2006 12:24:18 
Użytkownik

Dołączył(a): 21.sty.2006 14:11:05
Posty: 25
Lokalizacja: Lublin
Wlewaj dobrej jakości olej silnikowy i nic poza tym :peace: (żebyś nie przedobrzył!!!)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.lut.2006 13:13:14 
Użytkownik

Dołączył(a): 23.cze.2004 23:16:44
Posty: 2694
Lokalizacja: Trzebnica
żadnych ulepszaczy nie uznaje :|

_________________
Obrazek
było: B3,B4,B4,C4,C4q,C4q,A4q,A6q,A6C5q,A6C5,VW Bora 4Motion.A4 B6q,Bmw x5 4,4, BMW X5 3,0 , A6 C6 2,4q
jest: A8 D3 4.2 q


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.lut.2006 14:15:16 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13.sie.2003 11:35:46
Posty: 6442
Lokalizacja: Kraków
Jak sie pewnie domyslasz byli juz tacy przed Toba, ktorzy pytali o to samo...
Wiec jesli poswiecisz chwile i uzyjesz http://forum.audiklub.org/search.php
to bedziesz zaraz wszystko wiedzial

_________________
Marcin
Skoda Superb 1.9 TDI
BMW R1200 GS, Aprilia Mana 850


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.lut.2006 15:16:05 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10.wrz.2005 15:20:30
Posty: 180
Lokalizacja: krakow
martab99 napisał(a):
Jak sie pewnie domyslasz byli juz tacy przed Toba, ktorzy pytali o to samo...
Wiec jesli poswiecisz chwile i uzyjesz http://forum.audiklub.org/search.php
to bedziesz zaraz wszystko wiedzial


O tak! Zawsze mam zwyczaj używać szukajki zanim o cos zapytam. Dowodem na to niech będzie fakt ze auto mam pół roku a nie pisałem wiele na tym forum. Jesli pytam, to znaczy ze nie znalazłem. Interesują mnie efekty uzycia konkretnego dodatku, jakim jest KLEEN FLO ENGINE SEAL a w dalszej kolejnosci efekty działania innych srodków. O wspomnianym nikt nic nie pisał, więc osmieliłem sie załozyc temat.

Mam swiadomosc, ze uzywanie dodatkow to półsrodek. Ale jesli istnieją wysokiej klasy oleje znanych firm, ktore posiadają W SOBIE dodatki uszlachetniające, usuwające nagary, czyszczące silnik, przywracające gumie dawne własciwosci uszczelniające- to czy uzywając taki olej nie robimy w zasadzie tej samej operacji co dolewając dodatek o tych samych wlasciwosciach?

_________________
Było:
Audi B4 2.0 ABK + LPG

Jest:
Audi A6 C5 Avant (2001) 2.4 V6 AML + BRC SEQUENT FLY, GENIUS MAX
VW POLO 6N1 1.0 AER POWER :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.lut.2006 16:53:18 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13.sie.2003 11:35:46
Posty: 6442
Lokalizacja: Kraków
Powiem Ci tak: jesli lejesz odpowiedni ( czyt: dobry ) olej a nie jakis wynalazek z supermarketu, zmieniasz go regularnie i pilnujesz odpowiedniego poziomu to gwarantuje Ci, ze zaden dodatek nie bedzie Ci potrzebny. W 90% problemow temat zalatwia wymiana uszczelniaczy zaworów, uszczelki pod deklem czy przepatrzenie popychaczy hydraulicznych. No chyba ze silnik ma juz kilkaset tys km i juz po pierscieniach, wtedy juz niewiele zrobisz, nawet "zaklejajac" go uszlachetniaczami czy innymi dodatkami...

Napisz jaki masz silnik, bo z tego co piszesz to wlasnie masz do wymiany uszczelniacze, a do tego wcale glowicy sciagac nie trzeba. Zadne uszlechetniacze nie spowoduja ze gumki uszczelniaczy odzyskaja swoje wlasnosci
Zagladnij na spota we srode a dowiesz sie co i jak bo niektorzy z nas juz to cwiczyli ;-)

_________________
Marcin
Skoda Superb 1.9 TDI
BMW R1200 GS, Aprilia Mana 850


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.lut.2006 16:56:19 
Użytkownik

Dołączył(a): 06.lip.2005 15:35:14
Posty: 622
Lokalizacja: Ostrołęka
Pol-u, wszystko prawda, ale... .O KleenFlo nie wiem nic, bo się z czymś takim nie spotkałem, więc tu Ci nie pomogę. Natomiast co do różnych uszlachetniaczy oleju i dodatków "regenerujących" elementy gumowe to niestety nie jest tak jak myślisz. Te dodatki jeśli idzie o gumę niczego nie regenerują, co najwyżej lekko rozmiękczają gumę, która - jeśli już uległa "korozji" - nie ma możliwości się zregenerować. Wymiana uszczelniaczy wcale nie musi oznaczać zwałki głowicy. Poza tym 0,2l/1000 to jeszcze nie tragedia :) .
Co do różnych uszlachetniaczy to owszem wiele racji jest w tym co piszesz, jednak są środki, które stanowią zupełnie odrębny składnik i nie ma ich w wysokiej klasy olejach.
Przestrzegam jednak przed używaniem różnego rodzaju moto-doktorów uszczelniających. To są zagęszczacze, które robią w niedługim czasie większe spustoszenie niż pomagają.[/img]

_________________
Pozdrawiam - Danek
Granatowa B4 '92 2.0 ABT + LPG Bingo M:)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.lut.2006 17:10:46 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10.wrz.2005 15:20:30
Posty: 180
Lokalizacja: krakow
Silnik taki jak w opisie pod postem. Przebieg zbliza się do 200tys. jesli nie był wymieniony w Germanii. Dokumentacja servisowa pokrywa się z przebiegiem. Ale własnej smierci mozna byc pewnym bardziej jak przebiegu ;-) .

Tez obstawiam uszczelniacze bo ten silnik pracuje w zasadzie bezszelestnie i dobrze rwie do przodu. Czytałem tu na forum sporo o zuzyciu oleju i widzę że nie nalezę do czołówki :D . Więc moze lepiej lac te 2 setki na 1000 i zostawic jak jest.

_________________
Było:
Audi B4 2.0 ABK + LPG

Jest:
Audi A6 C5 Avant (2001) 2.4 V6 AML + BRC SEQUENT FLY, GENIUS MAX
VW POLO 6N1 1.0 AER POWER :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.lut.2006 17:22:35 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10.wrz.2005 15:20:30
Posty: 180
Lokalizacja: krakow
>Danek

Co do DOKTORA to masz 100% racji.

Jest jeszcze jedna sprawa: auto przywiozłem od Germana zalane 15W40 i to mnie troche zdziwiło. Nic tu nie zmieniałem i zalałem tez mineralem, tyle ze mozliwie dobrym (HELIX). Czy sądzicie ze jakas zmiana w tym temacie ma sens?

>martab99

na spocik chetnie podjade i pogadam o wymianie uszcz. metodą "na skróty" ;)

_________________
Było:
Audi B4 2.0 ABK + LPG

Jest:
Audi A6 C5 Avant (2001) 2.4 V6 AML + BRC SEQUENT FLY, GENIUS MAX
VW POLO 6N1 1.0 AER POWER :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.lut.2006 17:34:27 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13.sie.2003 11:35:46
Posty: 6442
Lokalizacja: Kraków
pol-u napisał(a):
zalałem tez mineralem, tyle ze mozliwie dobrym (HELIX). Czy sądzicie ze jakas zmiana w tym temacie ma sens?


Moze na krotka meta tak, ale to tylko polsrodek
pol-u napisał(a):
>martab99

na spocik chetnie podjade i pogadam o wymianie uszcz. metodą "na skróty" ;)

Zapraszamy :!: POdamy Ci nawet miejsce gdzie to zrobisz ;)

_________________
Marcin
Skoda Superb 1.9 TDI
BMW R1200 GS, Aprilia Mana 850


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.lut.2006 17:54:47 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.paź.2004 08:30:29
Posty: 10363
Lokalizacja: Siedlce
Auto: A4 B7 cabrio 2,0 Tfsi quattro. 200KM.
Najlepszym dodatkiem do oleju są trociny sosnowe, i smar parowozowy :peace:

_________________
Było dwanaście OOOO w tym siedem quattro, zostało cabrio B7 2,0TFSi quattro do zabawy+ Coupe quattro 8B 2.6 V6 syna.


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 11 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: