.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 08.cze.2025 05:15:26

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 11 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: Urwany uchwyt linki przepustnicy [2,3NG]
PostNapisane: 04.mar.2006 17:27:22 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20.maja.2005 19:26:12
Posty: 1185
Lokalizacja: Sosnowiec
Witam

Dziś podczas sprawdzania kompresji ojciec trochę za mocno wcisnął pedał gazu i niestety poszło mocowanie linki pedału gazu w przepustnicy (" http://www.smsnet.pl/~median/przepustnica_1.htm ", " http://www.smsnet.pl/~median/przepustnica_2.htm "). Ma ktoś jakieś doświadczenia z tym, ktoś już może to popsuł. Patrzyłem w ETKE i numer ma tylko cała przepustnica więc w ASO tego nie dokupię (nie będę przecież kupwał całej). Pozostaje tylko szrot ? Swoją drogą strasznie słabe to mocowanie (mały kawałek tworzywa :( )

EDIT

Czy cena 70 zl za cala przepustnicę do NG jest OK ?

_________________
AUDI A6 C4 Avant 2,5 TDi quattro - BYŁO :(
AUDI 80 B4 2,3 NG benzyna - BYŁO


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.mar.2006 19:51:45 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.cze.2005 15:34:08
Posty: 309
Lokalizacja: wawa
Cena całkiem przyzwoita...

Ja w innym aucie kiedyś miałem podobny problem z tym że przepustnica kosztowała 5 razy tyle... Dorobiłem więc w firmie od linek taką samą na długość tylko z końcówką w kształcie haczyka, przewierciłem ten zaczep od przepustnicy i patent ten działa po dziś dzień...

A na przyszłość to polecam wyregulować ogranicznik skoku pedału gazu... taka duża śruba pod pedałem... :peace:

Pozdrawiam i powodzenia

_________________
Audi V8 4,2 quattro - "gruba" niunia :D
Audi 200 2.2 T - do sprzedania
Audi 200 na części bez motoru
Ford Capri MK III 2,9 V6
Plymouth Voyager 3.0 V6
Kawasaki ZXR 750
Toyota Corolla E9 "klekot"


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.mar.2006 20:10:45 
Użytkownik

Dołączył(a): 15.lut.2005 22:14:09
Posty: 118
Lokalizacja: mazowieckie
Ja mam ten sam problem, urwało mi się to podczas jazdy. Nie miałem innego wyjścia jak skręcić drutem żeby móc kontynuować jazdę :) Chciałem zmienić ten swój patent( nie lubę jak coś jest związane drutem) ale jakoś nic mi nie przyszło do głowy.

_________________
AUDI 80 QUATTRO 2.0 16V ACE
A6 C5 1.8 TURBO


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.mar.2006 20:33:24 
Użytkownik

Dołączył(a): 26.gru.2005 19:49:28
Posty: 266
Lokalizacja: Miechów
Powiem Ci tylko tyle ze cos musiales miec zle wyregulowana ta linke skoro to peklo. Popatrz na to jak bedziesz zakladal nowa czesc

_________________
A90 2.3 NG było
A4 B5 AFN jeszcze jest.
A4 b6 AVF AVANT


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05.mar.2006 00:04:15 
Klubowicz

Dołączył(a): 08.cze.2004 11:42:13
Posty: 2535
Auto: b8q caeb '09
no i linke regulujemy nie pod pedałem, tylko przy mocowaniu do kolektora - jest blaszka-ogranicznik na pancerzu linki którą da się zdjąć i przełożyć na odcinku ok. 4.cm żeby wyregulować długośc roboczą linki.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05.mar.2006 07:43:09 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.cze.2005 15:34:08
Posty: 309
Lokalizacja: wawa
scob napisał(a):
no i linke regulujemy nie pod pedałem, tylko przy mocowaniu do kolektora - jest blaszka-ogranicznik na pancerzu linki którą da się zdjąć i przełożyć na odcinku ok. 4.cm żeby wyregulować długośc roboczą linki.


Owszem masz rację, z tym że wygląda na to że kolega Byk ma za długi skok pedału a nie złą długość linki.

Pozdrawiam

_________________
Audi V8 4,2 quattro - "gruba" niunia :D
Audi 200 2.2 T - do sprzedania
Audi 200 na części bez motoru
Ford Capri MK III 2,9 V6
Plymouth Voyager 3.0 V6
Kawasaki ZXR 750
Toyota Corolla E9 "klekot"


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05.mar.2006 10:26:37 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20.maja.2005 19:26:12
Posty: 1185
Lokalizacja: Sosnowiec
Też mi się zdaje że to wina za dużego skoku pedału. Chyba dokupię całą przepustnicę bo nielubię w samochodzie części dorabianych :( Ale pojwaił się kolejny problem, mianowicie przepustnica którą znalazłem niema prawdopodobnie tej metalowej blaszki z grzybkiem na górze pod nakrętką ( http://www.smsnet.pl/~median/przepustnica_1.htm ). Do czego ona służy, nie jest do niczego przymocowana (grzybek) czy można zastąpić ją zwykłą podkładką ?

_________________
AUDI A6 C4 Avant 2,5 TDi quattro - BYŁO :(
AUDI 80 B4 2,3 NG benzyna - BYŁO


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05.mar.2006 17:22:32 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.cze.2005 15:34:08
Posty: 309
Lokalizacja: wawa
NIe jestem na 100% ale ten grzybek chyba służy do mocowania cięgła od skrzyni automatycznej, bo wiem że w automacie linka idzie do skrzyni a potem już sztywnymi cięgłami do przepustnicy.

Pozdrawiam

_________________
Audi V8 4,2 quattro - "gruba" niunia :D
Audi 200 2.2 T - do sprzedania
Audi 200 na części bez motoru
Ford Capri MK III 2,9 V6
Plymouth Voyager 3.0 V6
Kawasaki ZXR 750
Toyota Corolla E9 "klekot"


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05.mar.2006 19:38:48 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20.maja.2005 19:26:12
Posty: 1185
Lokalizacja: Sosnowiec
Czyli u mnie byłoby to zbędne ?

_________________
AUDI A6 C4 Avant 2,5 TDi quattro - BYŁO :(
AUDI 80 B4 2,3 NG benzyna - BYŁO


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05.mar.2006 20:50:46 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.cze.2005 15:34:08
Posty: 309
Lokalizacja: wawa
Wydaje mi się że tak, w końcu linka idzie w tym wyżłobieniu poniżej, a ten grzybek sobie po prostu jest...

_________________
Audi V8 4,2 quattro - "gruba" niunia :D
Audi 200 2.2 T - do sprzedania
Audi 200 na części bez motoru
Ford Capri MK III 2,9 V6
Plymouth Voyager 3.0 V6
Kawasaki ZXR 750
Toyota Corolla E9 "klekot"


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.mar.2006 17:32:53 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20.maja.2005 19:26:12
Posty: 1185
Lokalizacja: Sosnowiec
A czy przepustnice do silnika 2,3 NG z różnych roczników były takie same czy się zmieniały ? Pytam bo dziś oglądałem dwie, inne od mojego różniące się budową górnej części przepustnicy (właśnie tym prowadzeniem i mocowaniem linki).

_________________
AUDI A6 C4 Avant 2,5 TDi quattro - BYŁO :(
AUDI 80 B4 2,3 NG benzyna - BYŁO


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 11 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: