.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 07.cze.2025 13:31:57

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 4 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: Dane sprzegla w 2.2turbo 20V
PostNapisane: 17.mar.2006 17:19:33 
Użytkownik

Dołączył(a): 03.lis.2005 13:45:53
Posty: 8
Lokalizacja: Strzyżów kolo Rzeszowa
Witam, mam pytanko: czy ktos z Was nie orientuje sie w wymiarach tarczy sprzeglowej do dwusety '89 z motorem 3B (220 KM) - srednica zewnetrzna, srednica wewnetrzna okladzin, srednica wieloklinu i ilosc zebow?, czy moze przypadkiem nie jest taka sama jak w innym motorze (np. 2.8 lub 2.2 turbo 10V MC) i czy docisk tez przypadkiem nie podchodzi od innego silnika np. tego 2.8.
Czy przypadkiem ktos juz nie wymienial tego podzespolu w takim aucie i czy trzeba sie przygotowac na jakies niespodzianki, na cos specjalnie zwrocic uwage, cos przy okazji wymienic, itp.
Pozdrawiam i z gory dzieki za odpowiedzi/podpowiedzi :).

_________________
Aktualnie:
Audi 200 Avant 2.2turbo 20V 3B Quattro '89
Audi 100 Avant 2.3 NF Quattro '88 + BLOS


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.mar.2006 19:10:21 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.paź.2003 17:09:27
Posty: 4593
Lokalizacja: Białystok
Auto: przeważnie starsze Audi
w silniku 3B jest tarcza 240mm 035 141 033 HX , identyczna jak w silniku 10V turbo np MC.

posprawdzaj sibie wymiary www.etka.auto2.ru . bo w czesci 2,8 byly mniejsze niz 240mm , a nawet jak mialy 240mm to nie wiem czy srednica wieloklinu byla taka sama. wiem ze od niektorych 2,8 mozna wstawic do silnika AAN 2.2t 20V, ale, te tarcze nie mają sprężynek, bo takm jest kolo zamahowe dwumasowe z amortyzacją.

_________________
200 10V turbo quattro, Pastuch "quattro" 2,8


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.mar.2006 19:48:21 
Użytkownik

Dołączył(a): 03.lis.2005 13:45:53
Posty: 8
Lokalizacja: Strzyżów kolo Rzeszowa
Dzieki za informacje :) (mniej wiecej wiem czego szukac :) ), z tym ze nie widzialem tam silnika 3B (pewnie nie umialem szukac :) ). A czy cos jeszcze przy okazji radzilbys mi zmienic-lozysko walka sprzeglowego, usczelniacz (jak juz bede mial rozebrana foke :) ), czy tez lepiej tego nie ruszac?, pozdrawiam i jeszcze raz dzieki za info :).

_________________
Aktualnie:
Audi 200 Avant 2.2turbo 20V 3B Quattro '89
Audi 100 Avant 2.3 NF Quattro '88 + BLOS


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.mar.2006 08:19:42 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.paź.2003 17:09:27
Posty: 4593
Lokalizacja: Białystok
Auto: przeważnie starsze Audi
najlepiej to wymienic komplecik docisk, tarcze i łozysko wyciskowe.

Jesli chcesz miec tiptop i i tak bedzie wszystko rozbebeszone, to mozesz wymienic łozysko igiełkowe wałka sprzegłowego, bo nie jest drogie.
Przy okazji zobacz czy nie puszczają ci simeringi w skrzyni i silniku.

_________________
200 10V turbo quattro, Pastuch "quattro" 2,8


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 4 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: