.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 06.cze.2025 23:46:27

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 18 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: Dmuchawa w A4 wiej tylko na max, ZNOWU SIADL POMOCY
PostNapisane: 10.mar.2006 21:41:53 
Użytkownik

Dołączył(a): 20.sie.2005 13:42:42
Posty: 48
Lokalizacja: Warszawa BRD
witam mam takie male pytanie, u mojej matuli akis tydzien tmu padla dmuchawa. wieje tylko na4 i od razu bardzo mocno. czy jest to wina silniczka od nawiewu czy moze byc inna przyczyna (sprawdzalem bezpieczniki numer 25 i 42 ktore ponoc sa od dmuchaw i nie sa przepalone). Jezeli moze to byc silnik wentylatora to jak sie dobrtac do niego. jest to a4 z 95 roku.


Ostatnio edytowano 21.mar.2006 08:25:29 przez Kwadrat, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.mar.2006 21:54:55 
Użytkownik

Dołączył(a): 06.lut.2006 01:07:43
Posty: 736
Lokalizacja: Leżajsk/Tampa FL
Jest to wina opornika lub regulatora na konsoli(zanieczyszczenie), silnik jest na pewno sprawny. Koszt opornika to okolo 3zl

_________________
>AUDI 80 B4 2.3 NG '93,
>2.8 AAH '93-sprzedane :-(
>Chrysler LHS 3.5 24V '97.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.mar.2006 07:25:49 
Użytkownik

Dołączył(a): 20.sie.2005 13:42:42
Posty: 48
Lokalizacja: Warszawa BRD
a bylbym wdzieczny gdybys powiedial mi gdzie ten opornik sie znajduej dokladnie


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.mar.2006 12:02:56 
Użytkownik

Dołączył(a): 06.lut.2006 01:07:43
Posty: 736
Lokalizacja: Leżajsk/Tampa FL
Niestety nie wiem gdzie jest w A4, ale chyba podobnie jest jak w 80 B4 czyli tam gdzie znajduje sie silnik nawiewu za schowkiem od strony pasazera

_________________
>AUDI 80 B4 2.3 NG '93,
>2.8 AAH '93-sprzedane :-(
>Chrysler LHS 3.5 24V '97.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.mar.2006 14:43:02 
Użytkownik

Dołączył(a): 11.lut.2006 23:14:04
Posty: 58
Lokalizacja: warszawa
wiec ja mialem taki sam przypadek i okazalo sie ze silniczek stanal i umarl...zeby sie doi niego dostac musisz odkrecic schowek.jak go zdejmiesz to silniczek bedzie po lewej stronie na gorze i sprawdz czuy dziala.mysle ze to bedzie to powodzenia


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.mar.2006 15:01:28 
Użytkownik

Dołączył(a): 05.lut.2006 10:19:29
Posty: 74
Lokalizacja: gorlice
Pawson co ty piszez jemu silnik chodzi tyle ze na 4 biegu to jest opornik silniczek jest ok i nie umiera....

____________________________

80 b4 .2.0 ABT


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.mar.2006 16:36:53 
Użytkownik

Dołączył(a): 11.lut.2006 23:14:04
Posty: 58
Lokalizacja: warszawa
no faktycznie nie doczytalem przepraszam za wprowadzenie w blad :P


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.mar.2006 17:14:30 
Użytkownik

Dołączył(a): 08.sty.2005 17:41:58
Posty: 74
Lokalizacja: Szepietowo
Witam
Spalił ci się opornik i nie wiem jak jest u ciebie ale u mnie w C4 siedzi on przy silniku dmuchawy. Podejrzewam ,że u ciebie też jest tam upchnięty , ponieważ się nagrzewa i musi być chłodzony.
Co do ceny to kiedyś wymieniałem go w calibrze i kosztował koło 100 zł
pozdrawiam

_________________
C 4 2,3 AAR '92r


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Dmuchawa w A4 wiej tylko na max, jak sprawdzic silniczek
PostNapisane: 11.mar.2006 18:13:33 
Klubowicz

Dołączył(a): 17.sie.2004 08:34:00
Posty: 7309
Lokalizacja: mazowieckie
Kwadrat napisał(a):
witam mam takie male pytanie, u mojej matuli akis tydzien tmu padla dmuchawa. wieje tylko na4 i od razu bardzo mocno. czy jest to wina silniczka od nawiewu czy moze byc inna przyczyna (sprawdzalem bezpieczniki numer 25 i 42 ktore ponoc sa od dmuchaw i nie sa przepalone). Jezeli moze to byc silnik wentylatora to jak sie dobrtac do niego. jest to a4 z 95 roku.


Ale to nie jest klimatronik?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: dmuchawa
PostNapisane: 11.mar.2006 20:03:40 
Użytkownik

Dołączył(a): 31.gru.2005 13:01:09
Posty: 103
Lokalizacja: Zamość
Na 99% to spalił się bezpiecznik termiczny montowany przy opornicy dla jej ochrony /zeby się nie spaliła opornica -tylko ten bezpiecznik/Kosztuje ok 4pln jest do nabycia w sklepie elektoniczny.Temp. chyba 138 st.C.Przy pracy wentylatora na niskich biegach opornica się nagrzewa i po jakimś czasie ma prawo wywalić ten bezpiecznik.Przy silniku będzie płytka .Jak ją wymontujesz to zobaczysz walcowaty elemencik z drucikami-ok.4 cm.na nim są napisane wartości.

_________________
krupi audi B4 TDI 95r


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.mar.2006 22:52:53 
Użytkownik

Dołączył(a): 20.sie.2005 13:42:42
Posty: 48
Lokalizacja: Warszawa BRD
dzieki bardzo jut rozkrecam i patrze co jest grane


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.mar.2006 15:20:47 
Użytkownik

Dołączył(a): 06.lut.2006 01:07:43
Posty: 736
Lokalizacja: Leżajsk/Tampa FL
Kwadrat napisał(a):
dzieki bardzo jut rozkrecam i patrze co jest grane

Jak zrobisz to daj znac czy byla to wina bezpiecznika czy opornika i podaj jaki jest nr tych czesci - moze sie to komus przydac :)
Pozdro :!:

_________________
>AUDI 80 B4 2.3 NG '93,
>2.8 AAH '93-sprzedane :-(
>Chrysler LHS 3.5 24V '97.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.mar.2006 15:48:04 
Użytkownik

Dołączył(a): 08.gru.2005 17:05:22
Posty: 30
Powiem tylko tyle do mojej B4 ten opornik na szrocie kosztował 60 zł. W sklepie grubo ponad 100 jeśli się nie mylę to 120zł

_________________
Ziemia jest piekłem innej planety.
Audi B4 2.0


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.mar.2006 12:34:02 
Użytkownik

Dołączył(a): 06.lut.2006 01:07:43
Posty: 736
Lokalizacja: Leżajsk/Tampa FL
GregorGM napisał(a):
Powiem tylko tyle do mojej B4 ten opornik na szrocie kosztował 60 zł. W sklepie grubo ponad 100 jeśli się nie mylę to 120zł

Czy ktoś wie jaka jest wartość(parametry) opornika, wymieniałem kiedyś u siebie ale nie stety nie pamiętam tych parametrów a dziś u brata w Audioli się spalił>

_________________
>AUDI 80 B4 2.3 NG '93,
>2.8 AAH '93-sprzedane :-(
>Chrysler LHS 3.5 24V '97.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.mar.2006 13:43:03 
Użytkownik

Dołączył(a): 20.sie.2005 13:42:42
Posty: 48
Lokalizacja: Warszawa BRD
ogolnie to teen maly oporniczek jest do 182 stopni celcjusza


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.mar.2006 13:59:06 
Użytkownik

Dołączył(a): 11.mar.2005 14:37:55
Posty: 176
Lokalizacja: Drawsko Pom
Mam taki opornik na zbyciu do VW/audi, trzeba sprawdzisc jaki ma numer i porownac z moim (jest w ogloszeniach)

_________________
Audi B4 1.9 TD
Audi B4 2.0 ABT
Audi B4 1.9tdi
Audi B4 1.9tdi
Audi A4 2.5tdi AFB
Audi A4 1.9tdi AFN
Audi A6 C5 1.9tdi
Audi A4 B8 2.0tdi_cr


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.mar.2006 14:20:47 
Użytkownik

Dołączył(a): 06.lut.2006 01:07:43
Posty: 736
Lokalizacja: Leżajsk/Tampa FL
Kwadrat napisał(a):
ogolnie to teen maly oporniczek jest do 182 stopni celcjusza

Ale mi chodzi o ten głowny opornik, ten co jest za tym opornikiem wstępnym(bezp.termicznym na 182st), ma chyba zielony kolor

_________________
>AUDI 80 B4 2.3 NG '93,
>2.8 AAH '93-sprzedane :-(
>Chrysler LHS 3.5 24V '97.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.mar.2006 08:27:45 
Użytkownik

Dołączył(a): 20.sie.2005 13:42:42
Posty: 48
Lokalizacja: Warszawa BRD
sluchajcie zmienilem ten bezpiecznik termiczny tylko nie mial oporow jak w orginalnym czyli do 184 stopni tlyko 172 stopnie, matula pojezdzila tydzien i znowu pad, wieje tylko na 3i 4, nie wiem znowu go otwierac, amoze to ten duzy zielony opornik szwankuje co? moze wiecie jaki jest koszt jego wyumiany, albo macie jakies inne diagnozy


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 18 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: