.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 06.cze.2025 23:47:48

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 11 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: obniżenie zawieszenia amortyzatorami...
PostNapisane: 15.mar.2006 18:31:33 
Użytkownik

Dołączył(a): 03.sty.2006 22:51:43
Posty: 26
Lokalizacja: czwa
..jest możliwe.
Pan w Zerkopolu może tak przygotować Bilsteiny (chyba B6), zmienić położenie talerzyków, zrobić nacięcia jakieś, nie pamiętam dokładnie, aby obniżyć auto na seryjnych sprężynach o 2 cm( o 2cm się zapytałem, czy można więcej nie wiem).
Już, już miałem zamawiać tylko zapytałem się o cenę - szeset (600zł) za sztukę... mmm...

Może ktoś wie jak przerobić w ten sposób tańsze amortyzatory?

_________________
//-\\ ((_)) [[)) []
1.8T mniam


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.mar.2006 20:47:06 
Użytkownik

Dołączył(a): 03.sty.2006 22:51:43
Posty: 26
Lokalizacja: czwa
iii do góry, może nie wszyscy czytali :)

_________________
//-\\ ((_)) [[)) []
1.8T mniam


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.mar.2006 21:38:36 
Użytkownik

Dołączył(a): 19.paź.2005 22:10:53
Posty: 192
Lokalizacja: bxl
Generalnie to tylko chodzi o połozenie tego kielicha(pierscienia) ale to sie ma do amorków z tyłu i w b3 to było mozliwe ale jak jest w innych to nie wiem. Amorki ogólnie nie sa drogie wiec wez odrazu orginalnie obnizone o 2cm napewno jest taka opcja. W przesuniecie własnorecznie bym sie nie bawił bo raz ze trzeba zeszlifowac stary spaw i przesunac kielich nizej a pozniej to zespawac z amorkiem wiec nie wiem jak bedzie to sie miało do spawania i do wytrzymałosci pózniej takiego amorka, a trzeba przy tym zauwazyc ze na tym kielichu stoi cały samochód. Jak chcesz to mam katalog amorków tam sa rózne opcje wiec moge ci podesłac link z którego mozesz sciagnac.

_________________
Audi coupe 2,3 "NG"


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.mar.2006 21:40:38 
Klubowicz

Dołączył(a): 23.lip.2003 18:25:03
Posty: 11651
Lokalizacja: Wrocław
amortyzator tlumi dzialanie sprezyny, a to od sprezyny zalezy jak wysoko stoi auto.
krotsze amortyzatory stosuje sie po to aby lepiej dobrac zakres roboczy amorka do krotszej sprezyny.
obnizamy frki sprezynami zakladajac krotsze albo skrecajac je (zawieszenia gwintowane).
to taka moja teoria tylko ;-)

_________________

było:
Q7 4M 3,0 TFSI
SQ5 Plus
A7 C7 3,0 biTDI
A6 C7 3,0 biTDI
S4 B8 3,0 TFSI
V8 D11 4,2
A4 B6 1,8T q
S8 D2 4,2
S6 C4 4,2
A6 C4 2,5 TDI q
S6 C4 2,2T
A6 C4 2,5 TDI q
A80 B4 1,9 TDI


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.mar.2006 21:55:10 
Użytkownik

Dołączył(a): 19.paź.2005 22:10:53
Posty: 192
Lokalizacja: bxl
Tak tak Bilu masz całkowita racje. Tylko u mnie kupiłem amorek zamontowałem na tył a jeden został stary no i co jedna strona wyzej druga nizej stoi. To jeszcze raz temat przerobiłem. Samochodka do góry, oba amorki na wierzch i dupa na jedym jet pierscien wyzej na drugim nizej a sprezyna taka sama. Jezdze z tym juz piec miesiecy bo głupi sprzedawca stwierdził ze tak nie moze być ale ajk go pytałem o amorki do cupejki to powiedział ze od b3 pasuja no i dał mi jeden z b3 niby numer katalogowy taki sam ale to tylko w katalogu a w rzeczywistosci na amorkach dwa inne numery zaczynajace sie tak samo ale jeden ma chyba 3 a drugi 7 na koncu juz nie pamietam. I okazało sie ze mam w cupejce orginalna zawieche jeszcze z przesunietymi kielicham orginalnie i w ten sposób miałem zawieche nizej.

_________________
Audi coupe 2,3 "NG"


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.mar.2006 22:35:48 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.sie.2003 19:59:09
Posty: 9212
Lokalizacja: Warszawa           Auta: S8
ło matko... klocki tez zmieniasz z jednej strony???

sprezyny sa stosunkowo tanie... poszukaj na allegro napewno cos znajdziesz potem dobre amorki ipo sprawie...

a bilsteiny b6 to ta sama cena prawie co b8 wiec jak juz kupowac to konkretnie

zerkopol ma kosmiczne ceny podobno jest regulacja w cenie
ale ja tyle nie dam

_________________
V8: Obrazek A8: Obrazek S8: Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.mar.2006 07:03:36 
Użytkownik

Dołączył(a): 19.paź.2005 22:10:53
Posty: 192
Lokalizacja: bxl
Nie chodzi o to czy zmieniam z jednej strony. Poprostu kupiłem samochód za granica przyjechałem do polski wziełem amorek i zeby go przyprowadzic to musiałem zmienic tylko jeden amorek bo był pekniety.W ten sposób dojechałem do Polandii

_________________
Audi coupe 2,3 "NG"


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.mar.2006 09:23:17 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.sie.2003 19:59:09
Posty: 9212
Lokalizacja: Warszawa           Auta: S8
no to teraz zrób porządnie... :peace:
na allegro dostaniesz b8/b6 w cenie okolo 400
za sztuke prosto z niemcowni...

_________________
V8: Obrazek A8: Obrazek S8: Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.mar.2006 17:06:20 
Użytkownik

Dołączył(a): 03.sty.2006 22:51:43
Posty: 26
Lokalizacja: czwa
Jak się powinno obniżać zawieszenie to większość zainteresowanych wie i nie ma potrzeby pisać po raz n-ty tego samego.

Powiem jak Kaczyński że :
1. jak widać na przykładzie sebo, zmieniając amor można w pewnym, raczej rozsądnie niewielkim zakresie, zmienić wysokość zawieszenia
2. chcę obniżyć niewiele, około 2cm a sprężyny sportowe zaczynają się od 3cm i chyba nie ma zbyt wielkiego wyboru marki
3. fachowiec(Zerkopol) potwierdził możliwość pójścia tą drogą ale cena jest zaporowa
4. sebo podsunął mi taką myśl, znależć w katalogach takie amory aby już fabrycznie miały inne wymiary, skracające sprężynę aby uniknąć kombinowania przy nowm amorze

Nie wiem czy w katalogu podaje się interesujące nas wymiary.
Jest na forum paru kolegów obeznanych w temacie, może coś doradzicie.

_________________
//-\\ ((_)) [[)) []
1.8T mniam


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: obniżenie zawieszenia amortyzatorami...
PostNapisane: 22.mar.2006 17:18:18 
Klubowicz

Dołączył(a): 07.sie.2003 16:20:52
Posty: 4190
Lokalizacja: Wroclaw
jab napisał(a):
..jest możliwe.
Pan w Zerkopolu może tak przygotować Bilsteiny (chyba B6), zmienić położenie talerzyków, zrobić nacięcia jakieś, nie pamiętam dokładnie, aby obniżyć auto na seryjnych sprężynach o 2 cm( o 2cm się zapytałem, czy można więcej nie wiem).
Już, już miałem zamawiać tylko zapytałem się o cenę - szeset (600zł) za sztukę... mmm...

Może ktoś wie jak przerobić w ten sposób tańsze amortyzatory?


jak chcesz amorki Bilsteina to sie odezwij na PW

_________________
było Audi 80 B4 2.0 16v ACE
było Audi A3 1.9 TDi
było Audi A6 C4 AEL Avant quattro
Audi A6c4 Ael Avant Quattro ECO Power by' To JA !
Audi 100 C4 red
Audi A3 1.9 8L
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: obniżenie zawieszenia amortyzatorami...
PostNapisane: 22.mar.2006 19:39:22 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27.cze.2005 19:39:00
Posty: 534
Lokalizacja: Małopolska
ja mam takie amorki w mojej B3 90 z tył moge zmieniac połozenie kielichów i automatycznie obnzam i podnosze smochod 8 stopni regulacji ale amorki są krutsze od seryjnych o 5 cm ,bo wyciągałem i mierzyłem ,przednie wkłady tez maam krudsze o 5cm tez mirzone ale sprezynay teraz mam seryjne bo tamte z kompletu były za niskie totallna gleba i załozyłem seryjne sprezyny do sportowych amorków wszystkie gazówki obu stronne przednie sprezynyny mam do opylenia za 100 zł komplet plus wysyłka moj numer 509558732 pasują do b3

_________________
AUDI 90+BLOS


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 11 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: