.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 06.cze.2025 23:50:00

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 9 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: dziwna praca silnika na benzynie w 80b3
PostNapisane: 16.mar.2006 21:30:32 
Użytkownik

Dołączył(a): 16.mar.2006 21:10:22
Posty: 3
witam i prosilbym o pomoc,mam problem dziwnie pracuje silnik na benzynie na jalowym biegu tak jakby sie zalewal albo chodzil na trzech garach,jak zwieksze obroty powyrzej dwoch tysiecy to silnik zaczynyna pracowac normalnie ,dzieje sie tak na zimnym i cieplym silniku.Na gazie silnik pracuje narmalnie i niema takich objawow,mechanik stwierdzil ze moze to byc wina sondy.

zapomnialem dodac ze swiece i przewody sa nowe i auto jest na wtrysku KE-JETRONIC

Prosil bym o pomoc w rozwiazaniu problemu i czy zeczywiscie to moze bys wina sondy


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.mar.2006 10:41:53 
Użytkownik

Dołączył(a): 22.lis.2005 22:54:12
Posty: 944
pompa paliwa....


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.mar.2006 11:58:12 
Użytkownik

Dołączył(a): 25.wrz.2005 07:57:30
Posty: 353
Bzdura.. zadna pompa paliwowa i zadna sonda

Chodzi Ci silnik nierowno i ze az Ci buja cala kabina i trzesie?? Tak jakby chodzil tylko na 3 lub 2 gary?

Tez to mialem 2 lub 3 razy....


Odpowiedz: LEWE POWIETRZE!!!

1.Sprawdz weze- posluchaj czy gdzies Ci cos nie syczy.
Jesli cos znajdziesz to to wymien.

2. Poloz reke na filtrze powietrza i poruszaj nim troche na boki oraz do przodu i do tylu. Zauwazyles jakas roznice w pracy silnika??
Jesli tak to wymien uszczelke, ktora jest pod "gaznikiem" (pisze "gaznikiem", bo sam nie wiem co to jest-bo niby wtrysk, a gaznik jest). Ta uszczelka wyglada tak: Dwie blachy polaczone jedno centymentrowym grubym kawalkiem gumy(ta trzeba raz na rok wymienic, bo czesto siada).

Fakt jest, ze nie mialem u siebie w Audi Gazu, ale przeciez problem masz na benzynie.

Aha, jako ostanie sprawdz filtr paliwa, tez moze byc zapchany-choc nie sadze.

Pompa to ostatecznosc

Pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: dziwna praca silnika na benzynie w 80b3
PostNapisane: 21.mar.2006 05:40:45 
Użytkownik

Dołączył(a): 09.lut.2006 05:59:21
Posty: 11
Lokalizacja: Łuków
Witaj "macgdy" , mam takie samo autko jak ty z wtryskiem Ke-jetronik i również podobny problem z tą różnicą, że u mnie trzęsie silnikiem gdy jest ciepły i nie mam gazu, ale nie udało mi się znaleść jakiej kolwiek przyczyny. A czy przpadkiem nie strzelił ci gazem ostatnio w przepływkę? bo jeśli tak to może się skrzywiła ? Mam do ciebie pytanko - masz LPG w swojej niuni, chciałbym wiedzieć jak to się sprawuje na tym wtrysku i jaka to instalacja. Jeśli możesz coś doradzić... Pozdrawiam Marek

_________________
AUDI B3 1.8 S (JN) 1990 KE-JETRONIC


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.mar.2006 11:24:44 
Użytkownik

Dołączył(a): 25.wrz.2005 07:57:30
Posty: 353
No to jak buda trzesie, to napewno lewe powietrze.

To samo mialem. Jak stalem na swiatlach, to ludzie za mna mysleli, ze do zony sie dobieram :D

Sprawdz tez poduszki pod silnikiem.

Ja tym Autem zrobilem ponad 270 tkm i znam te jego mankamenty. Wszytkie problemy z nierowna praca silnika mialy cos do czynienia z lewym powietrzem. Jak nie ta uszczelka pod tym "gaznikiem", to jakis waz. Pozatym nigdy nic nie bylo.

Jesli chodzi o filtry powietrza i kable, to tylko raz je wymienialem, ale roznicy w pracy silnika po wymianie nie zauwazylem nie zauwazylem :D
Nieee, no przesadzam - lekka roznica byla, ale nie taka jak po zniwelowaniu lewego powietrza (Roznica jak 40 KM, a 90 KM)

Pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.mar.2006 11:43:54 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13.lis.2005 21:41:01
Posty: 238
Lokalizacja: Suwałki
Auto: Audi A4 B7
Podłączam sie do pytania i byc może juz znalazłem odpowiedź.
U mnie są troche inne objawy a mianowicie: na zimnym silniku jak przygazuje i puszcze gaz to obroty schodzą mi do około 700 obr aż silnik zacznie telepać i dopiero potem podciąga na 900-950 i pracuje równo. Na gazie takich objawów nie mam. Słyszałem właśnie o tej uszczelce pod monowtrysk i to podobno jest częstą przyczyną nierównej pracy silnika i skakania obrotów.

_________________
Pozdrawiam
Michał

Audi A4 B7 S-Line '06 2.0TDi (BRE)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.mar.2006 12:48:38 
Użytkownik

Dołączył(a): 11.lip.2005 14:43:39
Posty: 41
Lokalizacja: Koszalin
mam podobnie ale nie jest to zawsze, mam taki sam motor co ty miszello

_________________
Audi 80 B3 1.8 (LPG) 91r. TREND EDITION


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.mar.2006 20:10:20 
Użytkownik

Dołączył(a): 25.wrz.2005 07:57:30
Posty: 353
miszello napisał(a):
Podłączam sie do pytania i byc może juz znalazłem odpowiedź.
U mnie są troche inne objawy a mianowicie: na zimnym silniku jak przygazuje i puszcze gaz to obroty schodzą mi do około 700 obr aż silnik zacznie telepać i dopiero potem podciąga na 900-950 i pracuje równo. Na gazie takich objawów nie mam. Słyszałem właśnie o tej uszczelce pod monowtrysk i to podobno jest częstą przyczyną nierównej pracy silnika i skakania obrotów.


Dokladnie tak jest. O tej uszczelce pisalem wyzej. Kosztuje ona chyba 60zl, ale nie jestem pewien. Sam ta uszczelke wymienialem 4 razy, bo bardzo czesta jest to przyczyna dziwnych skokow obrotow i powolnego wkrecania sie na nie.

Mozna prosto to sprawdzic bez rozbierania czegokolwiek:
1. Wlacz silnik
2. Poloz reke na obudowie (pokrywie) filtra powietrza i poruszaj nim powoli na wszystkie stony. Jesli w jakim ukladzie (np.gdy przesuwasz flter w lewo) silnik pracuje normalnie to jest to na 100% uszczelka.

Przyznaje, ze metoda ta niezawsze dziala. Czasami sa takie pekniecie w tej usczelce, ze dopiero po rozebraniu je widac.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.mar.2006 21:56:27 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.mar.2004 16:03:41
Posty: 486
Lokalizacja: Suwałki
Cytuj:
Jesli tak to wymien uszczelke, ktora jest pod "gaznikiem" (pisze "gaznikiem", bo sam nie wiem co to jest-bo niby wtrysk, a gaznik jest)


Cytuj:
Poloz reke na obudowie (pokrywie) filtra powietrza i poruszaj nim powoli na wszystkie stony. Jesli w jakim ukladzie (np.gdy przesuwasz flter w lewo) silnik pracuje normalnie to jest to na 100% uszczelka.


Co Wam z tą podstawą gaźnika? Autor tego tematu napisał, że to KE-JETRONIC.

_________________
Audi 100 89' 1.8B+LPG 2004-2012
Passat B5 TDI RedTornado 2012-
Audi A4 B6 1.8T Quattro Avant 2019-


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 9 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: