.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 03.cze.2025 01:44:33

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 15 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [A3,1.8T] Po zmianie swiec slabsze auto ?
PostNapisane: 03.kwi.2006 11:33:03 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.sty.2005 21:40:59
Posty: 1229
Lokalizacja: Belchatow
Zmienilem ostanio u siebie swiece
Kupilem platynowe firmy NGK - dokladnie te: http://allegro.pl/item94415509_swiece_n ... pfr6q.html

W moim aucie byly 3 elektrodowe firmy BOSH - a jakie to nie mam pojecia - wiem ze 3 elektrodowe

I teraz mam takie wrazenie jakby auto gorzej jezdzilo - czy to mozliwe?
Jakby nie mialo takiego kopa jak wczesniej - nie jakas duza roznica ale delikatnie zauwazalna

Czy to moje przesilenie wiosenne czy naprawde cos moze byc nie tak?

_________________
Projektowanie stron www i sklepow internetowych: www.cenzura_na_audi_klub.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.kwi.2006 11:41:07 
Użytkownik

Dołączył(a): 06.lut.2006 01:07:43
Posty: 736
Lokalizacja: Leżajsk/Tampa FL
Raczej jest to nie możliwe chyba że są źle dobrane te świece a powinno być nawet lepiej. A rużnica jest na LPG i BP?

_________________
>AUDI 80 B4 2.3 NG '93,
>2.8 AAH '93-sprzedane :-(
>Chrysler LHS 3.5 24V '97.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.kwi.2006 11:42:47 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.sty.2005 21:40:59
Posty: 1229
Lokalizacja: Belchatow
U mnie roznicy nie ma lpg czy pb - mam pelen wtrysk brc seqent
A swiece dobrze dobrane - w/g katalogu dedykowane do takiego silnika jak u mnie

_________________
Projektowanie stron www i sklepow internetowych: www.cenzura_na_audi_klub.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.kwi.2006 12:39:21 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 03.sie.2005 10:59:34
Posty: 2370
Lokalizacja: Pomorskie
pojezdzij troche, wszystko musi sie "ulozyc" :D


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.kwi.2006 12:47:56 
Użytkownik

Dołączył(a): 06.lut.2006 01:07:43
Posty: 736
Lokalizacja: Leżajsk/Tampa FL
Jak to są jednoelektrodowe świece to morzesz spróbować delikatnie zmniejszyć przerwe szczelinomierzem

_________________
>AUDI 80 B4 2.3 NG '93,
>2.8 AAH '93-sprzedane :-(
>Chrysler LHS 3.5 24V '97.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [A3,1.8T] Po zmianie swiec slabsze auto ?
PostNapisane: 03.kwi.2006 15:21:23 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.sie.2003 15:20:59
Posty: 2049
Lokalizacja: The Great Lakes
(A)rturo napisał(a):
Czy to moje przesilenie wiosenne czy naprawde cos moze byc nie tak?

Wyciągnij te świece i zweryfikuj przerwę specjalną miarką do tego, bo:

1) Jeśli kupiłeś z drugiej ręki, to ktoś mógł przy nich grzebać i ją zmienić.

2) Czytałem kiedyś, że fabrycznie NGK coś popieprzyło przy tych świecach i zamiast katalogowego odstępu 0,8 (czyli taki, jak powinien być) faktycznie jest mniej i trzeba to poprawić.

Pozdr.

_________________
Było: B5 1.8Tq
Jest: E39 530i, 8R Q5 3.0T, Charger SRT392


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.kwi.2006 15:41:56 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.sty.2005 21:40:59
Posty: 1229
Lokalizacja: Belchatow
Kupowalem nowe w sklepie..

A co do szczeliny to pojezdze troche - poscigam sie z tymi autami co scigalem sie na starych swieczkach i porownam wyniki :)

_________________
Projektowanie stron www i sklepow internetowych: www.cenzura_na_audi_klub.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.kwi.2006 16:42:20 
Użytkownik

Dołączył(a): 03.kwi.2006 15:50:18
Posty: 7
Lokalizacja: Podkarpacie
1. Jezeli miales świece Bosha ... zepsuly sie ...trudno
2. zalozyles nowe - auto gorzej chodzi
3. znaczy ze do tego auta idealne sa swiiece bosha ...
na kazdych innych bedzie gorzej chodzic :)
Ale jeszcze zalezy ile te Bosh'e byly (ile trzymaly) ... A od tego duzo zalezy ..

_________________
AUDI 4EvEr :)
AUDI 80 B3 1.6 cm3 gaz, 105 KM , 1993 r. , 9 s do 100 km/h , MAX speed - 185 km/h i jest cool :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.kwi.2006 05:59:17 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.paź.2003 17:09:27
Posty: 4593
Lokalizacja: Białystok
Auto: przeważnie starsze Audi
jakie swiece ida w oryginale do twojego samochodu, jedno czy 3-elektrodowe? jesli 3-ki to takie wstaw.

to ze jakis zamiennik da sie fizycznie wkrecic w gniazdo nie znaczy ze jedt dobry.

_________________
200 10V turbo quattro, Pastuch "quattro" 2,8


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.kwi.2006 06:10:21 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 07.sie.2003 12:16:47
Posty: 4194
Lokalizacja: Łomża
Heh, mam podobnie. Założyłem irydeowe Denso, ale o 2-3 stopnie zimniejsze. Zimny silniczek wogóle inaczej pracuje i nie ma już takiej kultury jak poprzednio :/


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.kwi.2006 06:57:39 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.paź.2003 17:09:27
Posty: 4593
Lokalizacja: Białystok
Auto: przeważnie starsze Audi
wowo napisał(a):
Heh, mam podobnie. Założyłem irydeowe Denso, ale o 2-3 stopnie zimniejsze. Zimny silniczek wogóle inaczej pracuje i nie ma już takiej kultury jak poprzednio :/


od momentu zalozenia juz nierowno chodzil? czy dopiero po jakims czasie?

_________________
200 10V turbo quattro, Pastuch "quattro" 2,8


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.kwi.2006 11:56:09 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 07.sie.2003 12:16:47
Posty: 4194
Lokalizacja: Łomża
Raczej tak, choć zmieniałem na ciepłym silniku, a przy rozgrzanym chodzi idealnie. Na zimnym, po uruchomieniu jest znaczna różnica. Troszke inny dzwięk silnika i strzały konkretne z wydechu są :diabel: Na wolnych musi pochodzic troche i wraz ze wzrostem temperatury się poprawia.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.kwi.2006 12:40:05 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.paź.2003 17:09:27
Posty: 4593
Lokalizacja: Białystok
Auto: przeważnie starsze Audi
bo tak mi chodzi po glowie, ze jak sie smiga na za zimnych swiecach, a w sumie przez wiekszosc czasu jezdzi sie spokojnie, to takie zimne swieczki zaklejają się i moze byc problem z iskrą.

cos takiego:

http://www.ngk.com/glossary.asp?kw=Fouling

_________________
200 10V turbo quattro, Pastuch "quattro" 2,8


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.kwi.2006 14:25:24 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 07.sie.2003 12:16:47
Posty: 4194
Lokalizacja: Łomża
hmm a wiesz, że z ciekawośći przy czasie powykręcam i pooglądam.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05.kwi.2006 10:47:14 
Użytkownik

Dołączył(a): 30.mar.2006 10:05:39
Posty: 252
Lokalizacja: Mysłowice
No raczej bym stawiał na bosh, sam kiedyś wręciłem champion i do kitu :| ,
po dwóch tygodniach wymieniłem na bosh i kłopoty z obrotani itp. jak ręką odjął ;-) , i raczej trzy lub cztery elektrody, zawsze lepsze o pojedynczych.

_________________
2.6 V6 ABC, 80 b4 avant 1995, climatronic, Pb (2006 - )
2.3 R5 NG, 80 b4 sedan 1992, +/- 1.350.000 km, Pb (1997-2018)
VW Bora 1.6 16V AZD 2001 (2018-)


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 15 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: