jakobs66 napisał(a):
Adi 2121 - czyli jak?
Jeśli rano przed uruchomieniem sprawdzę i stwierdzę ,że bagnet suchy to mam se trochę pojeżdzić i jeszcze raz sprawdzić czy oleju jest dosyć?
Sorry- co Ty pier-lisz?
EDITED by Baskecior: proszę bez wycieczek słownych i przekleństw:!!: . Czytaj ze zrozumieniem.
Widzę że co poniektórzy mają problem z czytaniem i korzystaniem z mózgu. Jeszcze raz dla tych co mają problem z myśleniem. Jeśli tak się czepiamy słówek to tak Ci powiem nie ma różnicy czy to będzie rano, południe czy też wieczór bądź noc. Chodzi mi o to że dokonanie pomiaru poziomu oleju po dłuższym nie uruchamianiu silnika (już nie powiem o nie jeżdżeniu bo znowu ktoś powie że nie jeździł ale co np. 5 h uruchamiał silnik i znowu będzie miał problem) nie można dokonać z powodu gdyż olej spływa z całej magistrali olejowej, a po uruchomieniu silnika musi ją napełnić. Podam przykłady (dla tych co mają problem z wyobraźnią):
1) przed uruchomieniem silnika po dłuższym postoju mamy minimum to po uruchomieniu będzie jeszcze mniej
2) przed uruchomieniem silnika po dłuższym postoju mamy mniej niż minimum to jest logiczne że olej się dolewa a potem uruchamia się silnik
3) Kolega który założył ten temat ma ponad 3/4 poziomu oleju i np. po całonocnym postoju sprawdza przed jazdą olej i widzi ponad 3/4 ale jak uruchomi silnik i przejedzie kawałek zgasi silnik i sprawdzi po kilku minutach to ten poziom może wynosić nawet ok.1/2 lub ciut ponad 1/2 (ja się nie pytałem w jaki sposób On to robił bo uznałem to za zbyteczne tylko napisałem jak powinno to przebiegać aby więcej osób mogło z tego skorzystać)
To co napisałem we wcześniejszym poście to nieznaczny że nie musimy sprawdzać poziomu oleju przed codzienna jazdą. Ja pisałem jak się sprawdza faktyczny stan poziomu oleju a nie czy on jest czy nie bo to jest zupełnie inna historia. Temat dotyczył konkretnego poziomu oleju i na to pytanie wydaje mi się że odpowiedziałem. Więcej nie odpisuje na żadne głupie wymysły bo nie ma to sensu.
Pozdrawiam.