.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 03.cze.2025 01:44:33

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 11 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [C4 ABC] sciaga po zmianie na 17", silnik glosny i zmul
PostNapisane: 07.kwi.2006 08:33:55 
Użytkownik

Dołączył(a): 22.mar.2006 07:56:25
Posty: 35
Lokalizacja: Mazowieckie
wiosnna , długo oczekiwane rezanko , najpierw poszły aluski z 15" 205 60 15 na 17"x8" et 35 225/45/17 wzór porsche, następnie gleba - 40 HR od avanta i amorki sachs sport, i nagle :
1) auto sciąga w prawo już przy 40 kmh
fele na maszynie są proste , wywazone , tuleje gumowe komplet jak po zimie wymieniam na nowe , żadnych luzów w zawieszeniu
w kilka dni poźniej poldek mnie objeżdża
2) straciło na mocy ok połowe ( czy to kat ??) :( ( filtr paliwa jest prawie nowy, kable , swiece jakieś 10 tys)
3) i jkaies stuki w silniku , jakby szklanki ( zarówno ciepły jak i zimny ) olej jest pod max z przebiegiem 1000 km , może to pompa wodna ??

i już już - wygląda cacy a tu taki dołek
podpowiedzcie co jest grane jeśli mieliście takie doświadczenia


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.kwi.2006 08:44:21 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 07.sie.2003 12:16:47
Posty: 4194
Lokalizacja: Łomża
To że sciąga to przy takich kapciach glebie normalne. wystarczy drobna nierówność i będzie ciągało jak szmate.
Co do stuków, to należałoby posłuchać. Mogą klepać popychacze, pompa jak również panewki.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.kwi.2006 08:46:02 
Klubowicz

Dołączył(a): 23.lip.2003 18:25:03
Posty: 11651
Lokalizacja: Wrocław
2) i 3) moze byc wina przestawionego rozrzadu

_________________

było:
Q7 4M 3,0 TFSI
SQ5 Plus
A7 C7 3,0 biTDI
A6 C7 3,0 biTDI
S4 B8 3,0 TFSI
V8 D11 4,2
A4 B6 1,8T q
S8 D2 4,2
S6 C4 4,2
A6 C4 2,5 TDI q
S6 C4 2,2T
A6 C4 2,5 TDI q
A80 B4 1,9 TDI


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.kwi.2006 08:54:51 
Użytkownik

Dołączył(a): 22.mar.2006 07:56:25
Posty: 35
Lokalizacja: Mazowieckie
rozrząd był zmieniany jesienią , i z tego co wiem zrobiony był solidnie, ale podjade i sprawdze , co do kata to widziałem , że jest to jeszcze oryginał , a znając naszych uczciwych nafciarzy to spodziewam sie , że jest zawalony, powiedzcie czy wstawienie w niego rury , nie zaszkodzi silnikowi ??


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.kwi.2006 09:08:01 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.lut.2004 08:38:37
Posty: 3695
Lokalizacja: Bydgoszcz
nie zaszkodzi wywal drania.
a jak nie masz czasu wez mlotek i go opukaj moze pomoze

_________________
Pozdrawiam
Buba
_________________
Bestia 2,2 T 20 V Q pod kołderką w garażu


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.kwi.2006 11:05:50 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.gru.2005 07:45:23
Posty: 672
Lokalizacja: okolice Krakowa
Moim zdaniem to przestawiony rozrząd. Moja niunia ma kata oryginalnego prawie 230tys. na blacie i nic jej nie muli.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.kwi.2006 13:19:05 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.lut.2004 08:38:37
Posty: 3695
Lokalizacja: Bydgoszcz
co nie znaczy ze u niego nie moze byc inaczej

_________________
Pozdrawiam
Buba
_________________
Bestia 2,2 T 20 V Q pod kołderką w garażu


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.kwi.2006 13:40:55 
Użytkownik

Dołączył(a): 22.mar.2006 07:56:25
Posty: 35
Lokalizacja: Mazowieckie
własnie wróciłem od maechaniora , rozrząd jest ok , wszystko w znaki i na listwie ok , wiec teraz to chyba kat


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [C4 ABC] sciaga po zmianie na 17", silnik glosny i
PostNapisane: 07.kwi.2006 23:01:55 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10.cze.2005 20:34:05
Posty: 254
Lokalizacja: Trójmiasto
igor05 napisał(a):
2) straciło na mocy ok połowe ( czy to kat ??) :( ( filtr paliwa jest prawie nowy, kable , swiece jakieś 10 tys)


Typuje ze to za sprawa nowych kapci. Wróc na próbe na stare, a problem zniknie. Jakie masz opony na tych 17' ?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.kwi.2006 16:03:10 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20.mar.2005 22:19:08
Posty: 619
Jeśli chodzi o moc, to rozumiem, że problem się pojawił zaraz po zmianie kapci - więc rozwiązanie jest jak na tacy - zamiast kombinować z katami , rozrządem, załóż na próbe z powrotem stare koła...

Co do stuków w silniku bez względu na temp. silnika i stan oleju - 99% pompa. Miałem to samo - skakałem dookoła silnika starając się wysłuchać co trzaska(choć przy mrozach zaraz po odpaleniu był jeszcze głośniejszy (chyba kwestia 'podkurzczonych' elementów') - dźwięk charakterystyczny, jakby się coś w kolektorze dolotowym przesypywało, taki aluminiopodobny klekot,trzaskanie - i była to pompa. Gdy jesienią fachowcy zmieniali rozrząd, robili cały komplet? czy pompa jest stara?

_________________
AllRoad 2,7T '02, 240g/s :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.kwi.2006 10:07:08 
Użytkownik

Dołączył(a): 22.mar.2006 07:56:25
Posty: 35
Lokalizacja: Mazowieckie
No niestety pompa pozostała stara na miejscu , i juz wtedy mi wmawiali ze to sa szklanki i klapki w kolektorze dolotowym,


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 11 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: